شایعه‌ی جنجالی خواستگاری شاهزاده عربستان از سحر قریشی [+فیلم]

این روزها تا نام سحر قریشی می‌آید طرفداران دنیای سلبریتی دست و پایشان شل می‌شود. اما شایعه‌ی جنجالی خواستگاری شاهزاده عربستان از سحر قریشی چیست؟

همه چیز از سلسله استوری‌های معروف و رازآلود خانم بازیگر یعنی سحر قریشی استارت خورده. اما ماجرای ازدواج سحر قریشی و بن سلمان یا خواستگاری بن سلمان از سحر قریشی چیست که با دیدن یک استوری این همه شایعه‌ی بی اساس باید درست شود؟

بیشتر بخوانید:

دلیل جدایی تتلو از سحر قریشی! [+ جزئیات]

شایعه‌ی جنجالی خواستگاری شاهزاده عربستان از سحر قریشی

استوری های مرموز سحر قریشی پس از فاش شدن رابطه اش با یک مرد عرب در دبی امارات، ماجرای رابطه احتمالی این بازیگر زن سابق سینمای ایران با «محمد بن سلمان» شاهزاده عربستان سعودی را به یکی از داغ ترین موضوعات بحث در اینستاگرام تبدیل کرده است.

سحر قریشی که پس از رابطه با چندین و چند چهره مشهور هنری و ورزشی به هرزه سلبریتی ها شهرت یافته، اکنون بنظر می رسد معاونت بین الملل روابط عاطفی اش را هم فعال کرده است تا با چهره های سرشناس دیگری از کشورهای حاشیه خلیج فارس هم وارد رابطه شود.

هرچند در سیاهه روابط سحر قریشی با چهره های مشهور همچون مهدی طارمی و امیر تتلو، افراد سیاسی به چشم نمی خورد اما بعید بنظر می رسد با توجه به جایگاه سیاسی محمد بن سلمان، هرزه سلبریتی ها بتواند به دربار پادشاهی آل سعود نفوذ کند.

ویدئوی مرتبط با گمانه‌زنی‌های شایعه‌وار ازدواج بن سلمان ساهزاده عربستان و سحر قریشی را ببینید:

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *