دوگانه ترین جاسوس ها در انیمه ؛ با معروف ترین ها آشنا شوید

خیانت در انیمه یک موضوع عادی است و جاسوس‌های دوگانه همیشه درگیر آن هستند. با فیگار بمانید تا با بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه آشنا شوید.

فصل پاییز 2022 (10 تا از پربیننده ترین انیمه های پاییز 2022) در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به یکی از بهترین فصل‌های انیمه اخیر است. این فصل دارای ماجراهای جدیدی مانند Blue Lock، کلاسیک‌های بازگشتی مانند My Hero Academia و بلیچ (معرفی شرور های جدید انیمه بلیچ) و فصل دوم Spy x Family است.

بیشتر بخوانید:

خوش شانس ترین شخصیت های انیمه

بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه

با محبوب ترین ها آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه
بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه

بسیاری از طرفداران به ویژه برای Spy x Family هیجان‌زده هستند، که در آن Loid Forger، یک مامور دوگانه که برای ملت Westalis کار می‌کند و از رهبر سیاسی Ostania با نام Donovan Desmond جاسوسی می‌کند، حضور دارد. بسیاری از عوامل دوگانه دیگر در انیمه مانند Loid وجود دارد. برخی برای افراد خوب، برخی برای افراد بد، و برخی برای هر کسی که پول بیشتری را بدهد کار می‌کنند. پس اگر می‌خواهید با بهترین جاسوس دوگانه در انیمه آشنا شوید، در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کارگاه های دوگانه در انیمه بپردازیم.

Mukuro Ikusaba

بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه
بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه

موکورو ایکوسابا هرگز این شانس را نداشت که به یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های انیمه دانگانرونپا تبدیل شود. و همین باعث نارضایتی برخی از طرفداران این انیمه محبوب شد. متأسفانه، اکثر بازیگران در وهله اول حتی فرصت ملاقات با موکورو واقعی را نداشتند.

اکثر مردم موکورو ایکوسابا را با نام انوشیما جونکو، مد روز نهایی می‌شناختند. در عوض، موکورو به جونکو واقعی کمک می‌کرد تا از دانش‌آموزان Hope’s Peak جاسوسی کند تا بازی کشتار آنها را بسازد. به طرز عجیبی، این مامور دوگانه توسط خواهر و شریک جنایتش نارو زدند. قبل از اینکه موکورو بتواند کارهای زیادی انجام دهد، جونکو واقعی او را کشت.

Aizen

بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه
بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه

آیزن سوسوکه یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های شرور در بلیچ و یکی از شناخته‌شده‌ترین شرورهای غیرمنتظره در انیمه است. در حالی که آیزن تمام مدت با توسن و گین کار می‌کرد، بقیه اعضای Soul Society و بینندگان را متقاعد کرده بود که او در ابتدای داستان کشته شده است.

آنتاگونیست بلیچ در نهایت برخلاف بسیاری از عوامل دوگانه دیگر برای خودش کار می‌کرد. پس از خیانت (بهترین خیانت ها در انیمه) او، درخشش واقعی آیزن درخشید، زیرا او توانست Hueco Mundo را غصب کند و پادشاهی خود را در آنجا بسازد. با این حال، آیزن مسلماً اگر به خاطر قدرت‌های توهم‌آمیز Zanpakuto او نبود، یک مامور دوگانه خیلی خوب نبود، زیرا افراد زیادی قبلاً به او مشکوک بودند و از او تنفر داشتند.

Loid Forger

بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه
بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه

معمولاً پیش نمی‌آید که یک قهرمان انیمه یک مامور دوگانه باشد، اما همه اینها در یک انیمه جاسوسی منطقی است. Loid Forger از Spy X Family، با نام سِری گرگ و میش، جاسوسی از Westalis است که هدف او بررسی دقیق ملت Ostania می‌باشد.

چیزی که شخصیت لوید را بسیار جالب می‌کند، رابطه او با قاتل اوستانی، یور است. همانطور که رابطه لوید و یور رشد کرده است، به نظر سخت می‌باشد که باور کنیم که یکی از آنها شریک زندگی خود را هدف قرار دهد. با این حال، کار لوید به عنوان یک جاسوس، پویایی ازدواج او با یور و رابطه خصمانه او با برادر شوهر پلیس مخفی خود را به منبع دائمی احساسات اضطرابی برای مخاطب تبدیل می‌کند.

Kabuto

بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه
بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه

کابوتو یکی از اولین متحدانی بود که در ناروتو معرفی شد. او در ابتدا به عنوان یک جنین نشان داده شد که چندین بار در امتحانات چونین مردود شده بود. با این حال، در واقعیت، او یک مامور دوگانه برای اوروچیمارو بود که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین شخصیت‌های جانبی ناروتو (قوی ترین شخصیت های مسن ناروتو در دوران کودکی) را داشت.

در نهایت، پس از اینکه کابوتو قبلاً به برگ پنهان خیانت کرده بود، به یک آنتاگونیست قدرتمند تبدیل شد. قدرت کابوتو همیشه در هوش او بود، که او را به شخصیت ایده آل دوگانه تبدیل می‌کرد. اگر او زمان بیشتری برای نزدیک شدن به ناروتو و دوستانش داشت، خیانت او معنی‌دارتر می‌شد، اما این خیانت هنوز هم یک اتفاق جالب بود.

توایلایت در «جاسوس×خانواده»

جاسوس انیمه‌ی «جاسوس×خانواده» تنها به ۱۲ قسمت نیاز داشت تا دل هواداران را برای خود کند. برای رسیدن به این محبوبیت، ما جاسوسی به نام توایلایت داریم که به همراه چند نفر دیگر خانواده‌‌ای به‌نام فورگر را با هویت‌های دروغین تشکیل داده‌اند. توایلایت خود را لوید فورگر می‌داند.

از جمله ماجراجویی‌هایی که در فصل یک می‌بینیم؛ لوید به یکی از معتبرترین مدارس اوستانیا نفوذ می‌کند و دو بچه را از غرق‌شدن نجات می‌دهد؛ حواس پلیس را پرت می‌کند و با نام‌بردن از انواع نژادهای پنگوئن در یک آکواریوم یک‌ عروسک پنگوئن بزرگ‌ به‌عنوان جایزه هدیه گرفته و آن را به دخترش می‌دهد. مجموعه‌ی این فعالیت‌ها، نشان‌دهنده‌ی توانایی و باحال‌بودن او را در تمام موقعیت‌ها نشان می‌دهد. او به شایستگی بهترین جاسوس دنیاست.

Annie

بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه
بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه

آنی لئونهارت آنتاگونیست فصل 1 حمله به تایتان (10 مرگ دلخراش در انیمه حمله به تایتان) و یکی از گروه‌های کادت اصلی بود که تماشاگران آنها را با اشتیاق دنبال می‌کردند. بعدا در ادامه انیمه به طرز غم انگیزی معلوم شد که او تایتان زن قدرتمند است.

بخشی از چیزی که خیانت آنی را بسیار جالب کرد، رمز و رازی بود که حتی پس از دستگیری او را احاطه کرده بود. آنچه پس از شکست آنی رخ داد، وضعیت واقعی او را به عنوان یک مامور دوگانه و نه یک خائن معمولی نشان داد: وفاداری او به مارلی. به عنوان یک کاندیدای جنگجو، ماموریت آنی حمله به جزیره و گرفتن تیتان اولیه بود.

Reiner

بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه
بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه

راینر در اصل یکی از بهترین دوستان ارن بود و به غیر از میکاسا، یکی از ماهرترین کادت‌ها بود. با این حال، راینر و دوستش برتولد، مانند دوست قدیمی‌شان آنی، جزئی از کاندیداهای جنگجو در مارلی بودند. حضور راینر در فهرست بهترین جاسوس های دوطرفه در انیمه یک اولویت برای ما بود.

هویت راینر به‌عنوان تایتان زره‌دار، پیچش داستانی حتی تکان‌دهنده‌تر از هویت آنی به‌عنوان تایتان زن بود. با این حال، عواقب اقدامات او همان چیزی بود که واقعاً آرک مامور دوگانه راینر را هدایت کرد. حتی پس از بازگشت به مارلی، راینر به خاطر جنایاتی که در جزیره به عنوان یک کاندیدای جنگجو مرتکب شده بود، در اندوه زندگی می‌کرد.

Hawks

بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه
بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه

مانند شخصیت‌های جاسوسی مانند Loid Forger، هاکس هرگز یک شرور یا خائن نبود. با این حال، در My Hero Academia کمی کمتر از نصف زمان یک اپیزود (بهترین اپیزود های انیمه) طول کشید تا مخاطب خود را فریب دهد تا فکر کند او واقعا به دشمن شخصیت‌های اصلی پیوسته است.

در عوض، هاکس یک جاسوس علیه League of Villains بود در حالی که تظاهر به جاسوسی برای آنها در برابر قهرمان می‌کرد. شخصیت‌های «مأمور سه‌گانه» مانند هاکس یک پیچش سرگرم‌کننده برای جذب تماشاگران به داستان این انیمه هستند. این آرک یک شخصیت محبوب را به شخصیتی محبوب‌تر برای مخاطب تبدیل کرد و به تثبیت هاکس به عنوان یک شخصیت بزرگ در انیمه کمک کرد.

Itachi

بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه
بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه

ایتاچی اوچیها یکی از محبوب‌ترین و باهوش‌ترین شخصیت‌های ناروتو (بهترین آرک های انیمه ناروتو) در کل فرنچایز بود و دلیل خوبی هم برای آن وجود دارد. پس از قتل عام کل قبیله او و جلب نفرت دهکده و برادرش، بعداً مشخص شد که تمام مدت ایتاچی از دستورات هوکاگه پیروی کرده است.

پیروی از دستورات به تنهایی نمی‌توانست ایتاچی را به یک شرور دلسوز تبدیل کند. با این حال، این معامله‌ای بود که او انجام داد که واقعاً ایتاچی را به یکی از بهترین جاسوس دوگانه در انیمه تبدیل کرد. اگر او به زندگی دیگر اوچیها پایان می‌داد، اجازه داشت برادر کوچکترش ساسوکه را زنده نگه دارد. متأسفانه، راز ایتاچی تقریباً منجر به نابودی دهکده‌ای شد که او زمانی آن را خانه می‌نامید.

Gin

بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه
بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه, بهترین کارگاه های دوگانه در انیمه, بهترین جاسوس های دوطرفه در انیمه

در حالی که آیزن با قدرت عظیم، ارتش هالوها و هوگیوکو تقریباً قادر مطلق تقریباً شکست ناپذیر به نظر می‌رسید، دست راست او ایچیمارو گین تنها فردی بود که توانست آیزن را شوکه کند و به او صدمه بزند.

خیانت نهایی گین نشان داد که او یک مامور سه گانه بود که به Soul Society خیانت کرد تا بتواند به آیزن برسد. با بانکای Gin، او تقریباً به یکی از اولین غیر قهرمانان انیمیشن تبدیل شد که با موفقیت توانست به آیزن یک صدمه جدی بزند. متأسفانه، حتی نقشه عالی گین نیز نتوانست قدرت‌های مضحک هوگیوکو را شکست دهد و همین به یکی از بهترین آرک‌های عامل دوگانه تا کنون پایان داد.

Avilio

بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه
بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه, بهترین جاسوس دوگانه در انیمه

قهرمان انیمه محبوب 91 روز ثابت می‌کند که چرا این داستان مافیایی یکی از بهترین‌ها در این ژانر است. آویلیو با همکاری با دوست و سازنده مهتابش کورتئو، به خانواده مافیایی دوران ممنوعیت که پدر و مادرش را کشتند، نفوذ می‌کند.

آنچه که دوران اویلیو را تحت سلطه خانواده وانتی تا این حد غم انگیز می‌کند، تنها کاری نیست که خانواده وانتی با خانواده خود انجام داد. این برادری است که بین آویلیو و نرو وانتی شکل می‌گیرد. در نهایت، نرو شروع به در نظر گرفتن Avilio به عنوان بهترین دوست خود می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین جاسوس های دوگانه در انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *