رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر با عنوان “ایران یکپارچه”

دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر با عنوان دیوارنگاره ایران یکپارچه رونمایی شده است. در این نگاره زنان با پوشش مختلف در کنار مردان همراه با پرچم دیده می‌شوند.

دیوارنگاره میدان ولیعصر پایتخت با شعار “ایران یکپارچه” رونمایی شد. در این دیوارنگاره شعر ذیل دیده می‌شود:

اگر سر به سر تن به کشتن دهیم
از آن به که کشور به دشمن دهیم
چو ایران مباشد تن من مباد
در این مرز و بوم زنده یک تن مباد

رونمایی از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر

دیوارنگاره جدیدی در میدان ولیعصر رونمایی شده است. عنوان این دیوارنگاره “ایران یکپارچه” است و زنان با پوشش مختلف حجاب در کنار مردان همراه با پرچم ایران دیده می‌شوند.

این تصویر توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج طراحی و تولید شده است. پیشتر دیوارنگاره “زنان سرزمین من ایران” واکنش‌های گسترده‌ای ایجاد کرد که در نهایت آن را با دیوارنگاره‌ای جدید جایگزین کردند. دیوارنگاره ولیعصر معمولا در جهت تبلیغات حکومتی قرار می‌گیرد.

موضوع جدید دیوارنگاره میدان ولیعصر

دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) با تمرکز بر موضوع تقویت حس «وطن‌پرستی» و با موضوع «ایران یکپارچه» رونمایی شد. طرح دیوارنگاره میدان ولیعصر پس از حواشی‌ای که با به نمایش گذاشتن تصویر تعدادی از زنان شاخص ایرانی ایجاد کرد، این بار با تمرکز بر شعری از فردوسی تمرکز خود را بر موضوع «میهن پرستی» قرار داده است.

این دیوارنگاره طرحی از خانه طراحان انقلاب اسلامی است که توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج شامگاه دوشنبه ـ دوم آبان ماه ـ در میدان ولیعصر تهران رونمایی شد. این دیوارنگاره با تصاویری از اقشار مختلف کشور به همراه پرچم مقدس ایران طراحی شده است.

در پی حواشی ایجادشده برای طرح قبلی که منجر به برداشته شدن دیوارنگاره چند ساعت پس از نصب در شامگاه پنجشنبه ۲۱ مهر ماه شد، فردای همان روز یعنی جمعه ـ ۲۲ مهر ماه ـ مسوولان امر، اعلام کردند که طرح جدید ظرف چند ساعت آینده به روی دیوار خواهد رفت که این وعده تا امروز به طول انجامید.

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *