حرکت +18 کریم باقری با هواداران زن [+فیلم غیر اخلاقی]

رفتار زشت کریم باقری با هواداران زن بازخورد زیادی را در فضای مجازی به همراه داشت. در ادامه با حوشی این خبر همراه فیگار باشید.

ویدئویی از کریم باقری و نوع برخوردش با یک هوادار زن زمانی که قصد گرفتن سلفی داشت بسیار پربازدید شده است.

کریم باقری فوتبال خود را با تیم تراکتورسازی شروع کرد. او نخستین بار در هفته پنجم مسابقات لیگ آزادگان مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی و در حالی که ۱۷ سال داشت، به میدان رفت. باقری در ابتدای دوران فوتبال خود در پست دفاع بازی می‌کرد.

در ادامه با تماشای ویدیوی این خبر همراه ما باشید.

رفتار زشت کریم باقری با هواداران زن

  • حرکت توهین آمیز کریم باقری
توهین کریم باقری به هواداران
توهین کریم باقری به هواداران

زمانی که اتوبوس بازیکنان پرسپولیس به درب ورزشگاه اراک رسید کریم باقری از اتوبوس پیاده و در حالی که یک دختر جوان قصد عکس رفتن با او را داشت این دختر را به عقب هل داد و که مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفته است.

نکته دیگر اینکه برخی از کاربران معتقد هستند کریم باقری حق نداشت که این دختر را لمس کند و به او دست بزند. به هر حال باقری از پیشکسوتان فوتبال بوده و بسیار خوش اخلاق است و کمتر پیش می اید که رفتاری خارج از اخلاق از او ببینیم.

در ادامه میتوانید فیلم رفتار زشت کریم باقری با هواداران زن را ببینید:

هل دادن هواداران توسط کریم باقری

کریم باقری متولد ۱ اسفند ۱۳۵۲ در تبریز فوتبالیست بود. کریم باقری به همراه پدر همسرش هم یکی از تجار معروف فرش ایران و تبریز در دنیای فرش است. او همچنین در زمینه صادرات خشک و بار و غلات و خرید و فروش ملک در کشورهای عربی فعال است.

در سال ۱۳۸۹ هم‌زمان با ۸ آذر و بازی تاریخی با استرالیا از فوتبال خداحافظی کرد او پس از ۱۸ سال بازی در تیم‌های مختلف کفش‌ هایش را آویخت و در حال حاضر مربی پرسپولیس تهران است.

او در نخستین فصل حضور در تراکتورسازی ۱۵ بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند. اولین گل باقری حاصل یک ضربه پنالتی بود که وارد دروازه سپاهان شد. باقری در دومین فصل حضور در تراکتورسازی به تیم ملی جوانان دعوت شد.

کریم باقری اخیرا مصاحبه‌ای داشت نسبت به اتفاقاتی که در فوتبال می‌افتد و از او پرسیده شد که پاسخ مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با اتفاقات اخیر چیست؟ وی در جواب گفت:

سکوت کرد و حرفی برای گفتن نداشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *