عکس های لو رفته از ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ در آمستردام

بازیگر معروف ترکیه دمت اوزدمیر و خواننده اوزهان کوچ در ماه‌های گذشته عروسی کردند. عکس های لو رفته از ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ در آمستردام را ببینید.

ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ در آمستردام

عکس‌های دمت اوزدمیر در آمستردام به همراه همسرش را ببینید:

ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ در آمستردام
ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ

بیشتر بخوانید:

سریال جدید دمت اوزدمیر در نقش یک زن ایرانی (Demet Özdemir)

دمت اوزدمیر زاد ۲۶ فوریه ۱۹۹۲ بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد. خانواده او از مهاجران بلغارستانی ساکن ترکیه می‌باشند. وی یک برادر به نام ولکان و یک خواهر به نام دریا دارد و پدر و مادر او در کودکی از هم جدا شده‌اند.

دمت اوزدمیر در آمستردام
ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ

وی با بازی در نقش آیلین در سریال Sana Bir Sır Vereceğim شناخته شد. او بعد از سریال پرنده سحرخیز در سریال خانه‌ای که در آن زاده شدی تقدیر توست با ابراهیم چلیک‌کول ایفای نقش می کند. دمت در آغاز حرفه‌اش در صنعت سرگرمی به عنوان رقصنده صحنه برای خواننده مشهور ترک بنگو اردن کار می کرد و درموزیک ویدیو “Hodri Meydan” این خواننده نیز حضور داشت.

تصاویر جین‌های زیبا بر تن زیباترین بازیگر زن ترکیه هانده ارچل را از دست ندهید!

در موزیک ویدیو “Ateş Et ve Unut” خواننده معروف ترکیه مصطفی صندل (ساندال) ظاهر شد و چیزی نگذشت که در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sır Vereceğim) که از شبکه فاکس ترکیه پخش می شد، در کنار دیگر بازیگران ترک نظیر اسرا رونابار، مورات هان و اکین کوچ، در قالب شخصیت آیلین نقش آفرینی کرد.

دمت اوزدمیر در آمستردام
دمت اوزدمیر در آمستردام

علاوه بر بازیگری، در صنعت مدلینگ نیز فعالیت دارد و یکی از چهره های تبلیغاتی برخی از برندهای معروف است. در سریال شناخته شده “سعید و شورا” (Kurt Seyit ve Sura) که از شبکه استار تی وی ترکیه پخش می شد دمت با چهره های معروف ترک نظیر کیوانچ تاتلیتوغ، فرح زینب عبدلله و فحریه اوجن و بسیاری دیگر همبازی بود.

در سال ۲۰۱۵ فرصت حضور در یکی از معروف ترین سریال هایش به نام “بوی توت فرنگی” (Çilek Kokusu) را پیدا کرد و به گزارش پرشین وی نقش آسلی را در مقابل بازیگر معروف یوسف چیم ایفا کرد که نقش بوراک را به عهده داشت. در همین سال در فیلم سینمایی “روی حرفت بمان” (Tut Sözünü) ظاهر شد. دمت اوزدمیر در سریال “بین من و دنیا” محصول دیزنی پلاس که در شهریور پخش شد بازی کرده بود.

بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی +[به همراه معرفی بهترین فیلم ها]

ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ در آمستردام
ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ در آمستردام

عکس های لو رفته و مثبت ۱۸ از عروسی دمت اوزدمیر

زوج دمت اوزدمیر و اوغوزهان کوچ با برگزاری مراسم نامزدی در کنار خانواده اولین قدم برای ازدواج را برداشتند. بعد از نامزدی نیز در شهریور ماه 1401 مراسم پرهزینه عروسی خود را برگزار کردند.

دومین لباس عروس دمت اوزدمیر، پیراهن بلند ساتن از طراحی‌های «نیهان پکر» بود. این لباس هم مانند لباس اول، دکلته بود. پارچه ساتن یکی از ترندی‌ترین جنس پارچه‌های امسال بوده و دمت اوزدمیر با آگاهی از این موضوع لباس عروسش را انتخاب کرد.

بازیگر معروف ترکیه بلاخره عروس شد
ماه عسل دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ

بیشتر بخوانید:

پوشش و ماسک متفاوت هانده ارچل در کریسمس و سال نو میلادی + [تصاویر]

این لباس عروس هم در کمال سادگی طراحی شده بود و قرار دادن جیب در طراحی لباس عروس، حس و حال راحت‌تری هم به آن میداد. دمت اوزدمیر و اوغوزهان کوچ آهنگ «زکی مورن» را برای اولین رقص انتخاب کردند!

در ادامه میتوانید به دیدن فیلم و عکسهای لو رفته و مثبت ۱۸ از عروسی دمت اوزدمیر بپردازید:

مطابق با سادگی لباس عروس، مدل موها و میکاپ صورت دمت اوزدمیر هم کاملا ساده بودند. او با این لباس عروس، مدل موهای باز را انتخاب کرده بود و فقط به طدن یک پاپیون توری روی موهایش بسنده کرده بود. همین مدل مو اتفاقا ظاهر عروس را در عین سادگی، شیک میکرد.

دمت اوزدمیر اعلام کرده که لباس عروس زیبایش را از بین 15 میلیون دنبال‌کننده اینستاگرامش، به اولین نفری که عروس شود، هدیه خواهد داد! اقدام جالب و عجیبی که باعث تعجب کاربران فضای مجازی شد.

عکس عروسی دمت اوزدمیر و اوزهان کوچ:

بازیگر معروف ترکیه بلاخره عروس شد
بازیگر معروف ترکیه بلاخره عروس شد

لباسی که دمت اوزدمیر برای مهمانی بعد از مراسم عروسی انتخاب کرده بود، لباسی توری از برند الکساندر مک کوئین بود که این بازیگر از لندن سفارش داده بود. این لباس، پارچه خاص و منحصر به فردی داشت و به شدت جلب توجه میکرد. تصاویر زیادی از این لباس در دست نیست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *