گشت و گذار شبانه سردار آزمون ؛ با خانم های والیبالیست شیطنت میکنه [+عکس]

گشت و گذار شبانه سردار آزمون با خانم های والیبالیست باعث ایجاد حواشی زیادی در بین هواداران او شد. در ادامه با تصاویر گشت و گذار سردار آزمون همراه فیگار باشید.

سردار آزمون با سه تن از والیبالیست‌های ملی‌پوش کشورمان که در این فصل قرار است در مجموعه سریک توپ بزنند، به گشت و گذار شبانه رفت.

گشت و گذار شبانه سردار آزمون

  • شیطنت های شبانه سردار آزمون
دختر بازی سردار آزمون
دختر بازی سردار آزمون

مهسا صابری، شبنم علیخانی و نیلوفر حجتی قرار است در باشگاه سریک گنبد که متعلق به سردار آزمون است، بازی کنند.

مهسا صابری با انتشار تصویر زیر نوشت:

خب بریم که به امید خدا یه فصل خوب و در مجموعه سریک تجربه کنیم. میریم که بهترییین نتیجه رو رقم بزنیم

در ادامه میتوانید عکس دورهمی شبانه سردار آزمون با والیبالیست های خانم را ببینید:

دختر بازی سردار آزمون
دختر بازی سردار آزمون

صعود سریک گنبد به لیگ برتر والیبال بانوان کشور

تیم سریک گنبدکاووس با پیروزی در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک مقابل ستارگان درخشان تربت حیدریه علاوه بر صعود به دیدار فینال، جواز حضور در لیگ برتر والیبال بانوان کشور در فصل آینده را به دست آورد.

مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول بانوان جام سردار دل‌ها با حضور چهار تیم سریک گنبدکاووس، ستارگان درخشان تربت حیدریه، علی بابا اصفهان و موحم فریدونکنار به میزبانی اردکان یزد برگزار شد.

تیم سریک در بازی امروز مقابل نماینده تربت حیدریه با برد در دست‌های اول تا سوم با نتایج ۲۵ بر ۲۲.۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی برسد.

سحر عفیفه سرمربی تیم والیبال بانوان سریک گنبدکاووس روز شنبه در گفت و گو تلفنی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیروزی‌های تیم و صعود به لیگ برتر را مدیون بازی فنی و روحیه بالای بازیکنان هستیم و امیدواریم در بازی فردا با پیروزی مقابل تیم علی‌بابا اصفهان به مقام قهرمانی برسیم.

طبق اعلام فدراسیون، تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر والیبال قهرمانی بانوان کشور را کسب می‌کنند که در این شرایط سریک گنبد و علی بابا اصفهان فصل آینده در لیگ برتر به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار گشت و گذار شبانه سردار آزمون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *