عکس لو رفته از مجری مشهور تلویزیون ؛ اختلاف سنی با زنش خیلی زیاده [+عکس]

عکس لو رفته از مجری مشهور تلویزیون باعث ایجاد حواشی زیادی شد. اختلاف سنی مجری مشهور با همسرش جلب توجه بسیاری در فضای مجازی کرد.

محمدرضا حیاتی عکس جدیدی از خود و همسرش یه اشتراک گذاشته است. در ادامه با این عکس همراه فیگار باشید.

عکس لو رفته از مجری مشهور تلویزیون

  • محمدرضا حیاتی و همسرش
 اختلاف سنی جنجالی محمدرضا حیاتی و همسرش
اختلاف سنی جنجالی محمدرضا حیاتی و همسرش

محمدرضا حیاتی متولد 27 دی 1334 در آبادان ، گوینده خبر صدا و سیما است. محمدرضا حیاتی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم سیاسی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

محمدرضا حیاتی کار خود را با نوشتن در مطبوعات شروع کرد تا اینکه سال 1360 توسط یکی از گویندگان قدیمی بخاطر تن صدایش به رادیو معرف شد.

خواندن خبر رحلت امام خمینی (ره) توسط محمدرضا حیاتی باعث شهرت و دیده شدن بیشتر او شده بود. محمدرضا حیاتی گوینده خبر همزمان با ورود خود به سازمان صدا و سیما با همسر اهوازی اش ازدواج کرده است.

در ادامه میتوانید عکس دیده نشده از محمدرضا حیاتی و همسرش را ببینید:

اختلاف سنی جنجالی محمدرضا حیاتی و همسرش
اختلاف سنی جنجالی محمدرضا حیاتی و همسرش

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عکس لو رفته از مجری مشهور تلویزیون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *