فیلم منشوری رقصیدن سپیده بزمی پور غوغا کرد! [+ویدئوی لو رفته همسر شاهرخ استخری]

سبک بازی همسر شاهرخ استخری ؛ در این ویدو آموزش بستن روسری به سبک سپیده بزمی پور را مشاهده می کنید! در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری بازیگر معروف است. سپیده بزمی پور متولد ۳ دی ۱۳۶۷ تبعه بلژیک که به سه زبان دنیا تسلط دارد. او در معتبرترین آموزشگاه‌های زبان تهران مشغول تدریس دو زبان انگلیسی و فرانسه را تدریس می‌کند. او در سال ۱۳۹۰ با شاهرخ استخری ازدواج کرد و دارای دو فرزند به نامهای نبات و پناه است.

سبک بازی همسر شاهرخ استخری

سبک بازی سپیده بزمی پور

شاهرخ استخری چند سالی است که ازدواج کرده و زندگی مشترکش را آغاز کرده است. شاهرخ استخری که به واسطهٔ بازی در سریال‌های دلنوازان و فاصله‌ها شهرت پیدا کرده بود، برای مدت ۱۰ سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت.

سبک بازی همسر شاهرخ استخری
آموزش بستن روسری همسر شاهرخ استخری, سبک بازی سپیده بزمی پور

آموزش بستن روسری همسر شاهرخ استخری

پیش تر خبر بچه دار شدن سیپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری، در شبکه های اجتماعی پخش شد. او ضمن تکذیب این خبر گفت:

این پسربچه فرزند یکی از دوستان من است.

سپیده بزمی پور متولد 3 دی 1367 در تهران است، او در اینستاگرام بلاگر معروفی است. بزمی پور علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک است.

در ادامه میتوانید عکس بچه دار شدن سپیده بزمی پور که تکذیب شد را تماشا کنید:

فرزند سوم شاهرخ استخری

امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند. همچنین سپیده یک برادر بزرگتر از خودش به اسم سعید دارد که وی برادر زن شاهرخ استخری نیز هست.

در ادامه میتوانید فیلم سبک بازی سپیده بزمی پور را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

رقص همسر شاهرخ استخری در ماشین را ببینید:

در سال 1380 خانم بزمی پور همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال 2002 میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.

سپیده بزمی پور با انتشار عکس زیر نوشت:

باور داشته باشید، برای هر مشکلی راهی هست. باور داشته باشید، راه رسیدن به خواسته هایتان، عزم و اراده خودتان است. باور داشته باشید، اگر به هدفی نرسیدیم، آخر دنیا نیست. باور داشته باشید که انسان ها، قصد آزار شما را ندارند، بلکه آن ها هم مشکلات خودشان را دارند

و از همه مهم تر:

باور داشته باشید که همه چیز در دست قدرت لایزال خداوند است. از امروز تلاش کنید، مثبت باشید.  فردی مثبت اندیش اما واقع گرا.

بیشتر بخوانید:

همسر شاهرخ استخری


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *