تغییر چهره جالب گونل ؛ دختر بچه ای که در کودکی با ابراهیم تاتلیس میخواند [+عکس]

تغییر چهره جالب گونل باعث جلب توجه بسیاری در میان طرفداران او شد. او که در کودکی در برنامه ابراهیم تاتلیس به معروفیت رسید بود چهره اش بشدت عوض شده است.

گونل زینالوا دختر آذری که در کودکی با خواندن آهنگ «Oy Didem» محبوب شد، با جدیدترین چهره خود با دنیای مجلات برگشت. در ادامه با جزئیات این خبر همراه فیگار باشید.

تغییر چهره جالب گونل

  • گونل و ابراهیم تاتلیس
چهره جدید گونل

گونل دختر آذری که توسط ابراهیم تاتلیسس کشف شد، در نتیجه عمل های زیبایی که در طول این سال‌ها انجام داده، از این رو به آن رو شده است.

گونل زینالوا که در 13 سالگی درهای شهرت را گشود، با حضور در برنامه ابراهیم تاتلیسس به شهرت رسید. او بارها ابراهیم تاتلیسس را پدر معنوی خود خوانده است و همچنان بین این دو رابطه ای گرم و صمیمی وجود دارد.

گونل زینالوا که اکنون یک خواننده موفق است در این سال‌ها چنان تغییری کرده است که شناختن او تقریبا غیرممکن است. گونل که با خواندن آهنگ «Oy Didem» محبوب شد، با ظاهر جدید خود دهان‌ها را باز گذاشت.

او با به اشتراک گذاری عکس های جدیدش در شبکه های اجتماعی همه را شگفت زده کرد. گونل که بارها تحت عمل جراحی زیبایی قرار گرفته، وقتی توسط فالوورهایش با مایکل جکسون مقایسه شد، بسیار از این مقایسه عصبانی شد.

در ادامه میتوانید عکس جدید گونل را بعد از عمل جراحی ببینید:

چهره جدید گونل
چهره جدید گونل

کامنت هایی از قبیل «گونل از عمل زیبایی سیر نمی شود» در پست آخر این دختر آذربایجانی به چشم خورد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تغییر چهره جالب گونل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *