ژست مثبت ۱۸ بازیگر پایتخت در کنار بازیگر خارجی ؛ آقا چشم خانمش را دور دید[+عکس]

ژست مثبت ۱۸ بازیگر پایتخت در کنار بازیگر خارجی باعث ایجاد حواشی زیادی در فضای مجازی شد. عکس منتشر شده از محسن تنابنده در کنار بازیگر خارجی جنجال به پا کرد.

ژست مثبت ۱۸ بازیگر معروف پایتخت در کنار خانم بازیگر خارجی حاشیه ساخت. در ادامه با حواشی این خبر همراه فیگار باشید.

ژست مثبت ۱۸ بازیگر پایتخت در کنار بازیگر خارجی

  • محسن تنابنده در کنار بازیگر خارجی
ژست عجیب محسن تنابنده
ژست عجیب محسن تنابنده

بعد از انتشار تیزر فیلم جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی و نقدها و بازتاب‌های گسترده پیرامون این فیلم، حالا از گریم محسن تنابنده در نقش هیتلر رونمایی شده است.
محسن تنابنده در جشنواره ونیز برای همین نقش آفرینی در فیلم جنگ جهانی سوم جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌ها را یه دست آورد.

محسن تنابنده در این فیلم نقش یک کارگر روزمزد به اسم شکیب را بازی می‌کند که برای کار سر از پشت‌صحنه فیلمی درباره جنگ‌جهانی دوم در می‌آورد.

در ادامه میتوانید ژست جنجالی محسن تنابنده را ببینید:

ژست عجیب محسن تنابنده
ژست عجیب محسن تنابنده

محسن تنابنده (زادهٔ 26 فروردین 1354) بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی است. محسن تنابنده در یک خانوادهٔ دامغانی در تهران زاده شد. او فرزند دوم خانواده است و به جز خودش، یک برادر و یک خواهر دارد، خانواده تنابنده به اقتضای شغل پدر به پیکان شهر می‌روند.

پس از مدتی سکونت در آنجا به اسلامشهر رفته و مقیم این شهر در حاشیه تهران می‌شوند. محسن تنابنده مقاطع تحصیلی ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان را در اسلامشهر سپری کرد، او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری است.

تنابنده به‌طور حرفه‌ای فعالیت بازیگری خود را در عرصهٔ تئاتر یک سال قبل از ورودش به دانشگاه، در سال 1374 با بازی در نمایش بارعام و پس از آن نمایش جریان عصبی که هر دو اثر نوشته و کار حسن وارسته است آغاز کرد.

پس از تجربهٔ چند نقش در تئاتر با این کارگردان، با بازی در فیلم دانه‌های ریز برف به کارگردانی علیرضا امینی در سال 1382 وارد سینما شد، البته او در طول دوران حرفه‌ای خود همواره علاوه بر بازیگری به نویسندگی و بازیگردانی نیز مشغول بوده‌ است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ژست مثبت ۱۸ بازیگر پایتخت در کنار بازیگر خارجی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *