ویدیویی از فریاد زدن بهاره رهنما به علت نا مشخص در خیابان [+فیلم]

عربده کشی بهاره رهنما در خیابان در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته است. حرکت زشت بهاره رهنما در خیابان را به بهانه‌ی تیتر فریاد زدن بهاره رهنما در ادامه ببینید.

شایعه عربده کشی بهاره رهنما در خیابان

انتشار ویدئویی جنجالی از حرکت نا مشروع بهاره رهنما در خیابان با واکنش خانم بازیگر و آقای کارگردان مواجه شد که این اتفاق در فضای حال حاضر ایران هنجارشکنی بیش نبود و برخی رسانه‌ها به این موضوع پرداخته‌اند.

بهاره رهنما طی یک استوری نوشته است:

چندی پیش تیزر مار بازی بعنوان عربده کشی من در فضای مجازی پخش شد و اکنون پشت صحنه‌ی فیلم کوتاه “روز عکس” به کارگردانی “میلاد بهار” برای رفع نگرانی شما عزیزانم و روشن شدن اذهان عموم لطفا این استوری را نشر دهید!

بیشتر بخوانید:

ببینید: فرزند آزاده نامداری تصویری از خود منتشر کرد!

تصاویری از پوشش و گریم چینی پانته آ بهرام جنجال به پا کرد!

حرکت زشت بهاره رهنما در خیابان

بهاره رهنما عربده کشی
بهاره رهنما عربده کشی

بهاره رهنما یکی از سلبریتی های فعال و پرحاشیه این روزهای فضای مجازی است که حضور پررنگی در شبکه های اجتماعی دارد و همین ماجرا هر روز حواشی جدیدی را برایش رقم میزند. چند روز پیش بود که ویدئویی جنجالی از بهاره رهنما که در آن شاهد حرکات عجیب و زشتی از خانم بازیگر بودیم در فضای مجازی منتشر شد و حواشی زیادی دربر داشت.

بیشتر بخوانید:

ساحل پوست شیر بازیگر مشهور سریال معمایی کیست؟

آبروریزی بهاره رهنما در خیابان

همانطور که گفته شد ویدئوی فریاد زدن بهاره رهنما را در اختیارتان قرار می‌دهیم که گویا سکانسی از یک فیلم بوده و این رسانه از شیطونی خبرگزاری‌های دیگر را چشم‌پوشی می‌کند.


فریاد زدن بهاره رهنما

بعد از انتشار این ویدئو و حواشی زیادی که درباره آن شکل گرفت بهاره رهنما با انتشار یک استوری درباره این فیلم توضیح داد. بهاره رهنما در این فیلم که سوار بر ماشین دیده میشود به عربده کشی می پردازد و با حرکت زشتی که انجام میدهد با موجی از انتقادها روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید:


4 thoughts on “ویدیویی از فریاد زدن بهاره رهنما به علت نا مشخص در خیابان [+فیلم]

  1. واقعا چرا اینا رو اینقدر بزرگ میکنید یعنی ایرانی جماعت اینقدر بی فرهنگ و بی خیال شده که بشینه حرکات جلف و لوس بازیای این اشخاص رو ببینه و براش مهم باشه واقعا جای تاسف داره

  2. اها، فاک دادنشم مال فیلمه؟ اول اینکه چرا هرکس تواین مملکت اسم در میکنه مردم روخر فرض میکنه؟ تمام مسئولان و سلبریتیامون همینن، مردم رو بچشم خودشون و مثل خودشون درازگوش میبینن، دوم اینکه این لجن ها و علف های هرز رو الکی بزرگشون نکنین، اینا بدرد لای جرز دیوارم نمیخورن کمپوتهای گوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *