خانه ساشا سبحانی را دزد زد ! ؛ فیلم دوربین مداربسته خانه ساشا سبحانی [+ جزئیات]

خانه ساشا سبحانی را دزد زد ! او در صفحه اینستاگرامش فیلمی را منتشر کرد که دوربین مداربسته لحظه دزدی از خانه‌اش را فاش می‌کند.

ساشا سبحانی پسر احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا در صفحه اینستاگرامش، لحظه دزدی از خانه‌اش را که توسط دوربین مداربسته ضبط شده است، به انتشار رسانده است! این فیلم دو نفر را نشان می‌دهد که برای دزدی از خانه ساشا سبحانی در اتاق او، به دنبال وسایل ارزشمند می‌گردند.

خانه ساشا سبحانی را دزد زد

فیلم دزدی از خانه ساشا سبحانی

ساشا سبحانی که به انواع تفریحات و به دن برزیلین ایرانی شهرت دارد، باعث شد زندگی لوکس و لاکچری‌اش کار دستش دهد!

خانه ساشا سبحانی را دزد زد

فیلم دزد خانه ساشا سبحانی

فیلم منتشر شده توسط ساشا سبحانی از دزدهای خانه‌ اش خبرساز شد. در این فیلم دو نفر را نشان می‌دهد که در اتاق‌خواب او به دنبال وسایل ارزشمند هستند!

ساشا سبحانی در اینستاگرام به تفریحات نامتعارف با دختران، زندگی لاکچری و ماشین‌های لوکس با قیمت‌های نجومی بیشتر شناخته می‌شود.

دزدی از خانه ساشا سبحانی

خانه ساشا سبحانی را دزد زد

ساشا سبحانی متولد ۱۳۶۷ در تهران فرزند احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا است. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه یوسی‌بی ونزوئلا است. به گفته خودش، او در سن دوازده سالگی به همراه پدرش به ونزوئلا رفت و پس از بازگشت خانواده به ایران او نیز در همان کشور ماند و زندگی پر حاشیه‌‌ای را برای خود آغاز کرد. او از آقازاده‌های ایران محسوب می‌شود که سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به‌پا کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دزد خونه ساشا سبحانی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *