ویدئوی غم‌انگیز همسر آرش میراحمدی را ببینید + دیدار عمو پورنگ از آرش میر احمدی در بیمارستان

پس از اینکه سلبریتی‌های مختلف نسبت به بیماری آرش میراحمدی واکنش نشان دادند، عیادت عمو پورنگ از آرش میر احمدی در بیمارستان بازتاب فراوانی کسب کرد.

بعد از درگذشت آرش میراحمدی همسر او ویدئویی ناراحت‌کننده را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید آن را ببینید و شما هم از نبودن این بازیگر کم حاشیه در کنارمان بغض کنید.

ویدئوی غم‌انگیز همسر آرش میراحمدی را ببینید

عیادت عمو پورنگ از آرش میر احمدی در بیمارستان

داریوش فرضیایی، که با نام عمو پورنگ در بین مردم مشهور است، پس از اینکه خبر بستری شدن آرش میرتحمدی را شنید، به عیادت او رفت و برای تقویت روحیه او، رقصید.

واکنش نعیمه نظام دوست به وضعیت درمان آرش میراحمدی

توضیحات نعیمه نظام دوست درباره بیماری و وضعیت درمان آرش میراحمدی:

متاسفانه ما و خود آرش چند روز است از بیماری قطعی او باخبر شده‌ایم. میراحمدی تقریبا ۸ ماه بود که در فضای مجازی فعالیت نداشت و من فکر می‌کردم میل شخصی اوست. ماه گذشته در تولد داریوش فرضیایی ایشان را دیدم که بسیار ضعیف و لاغر شده بود، وقتی علت آن را جویا شدم آرش گفت کمی از افسردگی و ناراحتی روده رنج می‌برد. مدت‌ها در حال آزمایش دادن بود که در نهایت سرطان پانکراس تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید:

لحظه تراشیده شدن موهای آرش میر احمدی

نظام دوست در ادامه درباره بیمه تکمیلی بازیگران و به خصوص میراحمدی می‌گوید:

دیروز با پژمان بازغی رئیس انجمن بازیگران صحبت کردم که پیگیر حال آرش شد و قرار بر این شد بیمه تکمیلی میراحمدی را درست کند. صبحت‌های مختلفی برای بحث پزشکی و بیمه‌ای صورت گرفته است که در حال پیگیری آن هستیم.
بیشتر از بازیگران که به فکر همدیگر هستند، در این مواقع مسئولین باید به فکر باشند. باید به فکر باشند تا بازیگری که دغدغه بیماری پیدا می‌کند، دیگر مشکلات مالی اذیتش نکند. بسیاری از بازیگران از بیکاری و بی پولی به سمت افسردگی سوق داده می‌شوند.

عیادت عمو پورنگ از آرش میر احمدی در بیمارستان
واکنش نعیمه نظام دوست به وضعیت درمان آرش میراحمدی

نعیمه نظام دوست از وضعیت بیکاری بازیگران شاکی است و می‌گوید:

در حال حاضر چندتا بازیگر داریم که بیکار در خانه هستند؟ این درست نیست باید تقسیم کار صورت گیرد تا به همه بازیگران کار برسد نه این که تنها تعدادی از بازیگران نقش‌ها را بر عهده داشته باشند. باید مدیریت باشد تا به یک نفر در سال چند تا کار نرسد و نفر دیگر بیکار باشد. متاسفانه زمانی هم که کار هست پول نیست.
مسئولین بیش از اینکه به فکر مشکلات عوامل سینما باشند به فکر حاشیه هستند. چرا باید بازیگری چند سال بیکار باشد؟ کسی که ۳۰ سال است زندگی خود را پای این حرفه گذاشته چرا باید الان بیکار باشد و از خرج زندگی خود بر نیاید؟ کارگردانی را می‌شناسم که در حال حاضر مسافرکشی می‌کند.

واکنش نعیمه نظام دوست به وضعیت درمان آرش میراحمدی
واکنش نعیمه نظام دوست به وضعیت درمان آرش میراحمدی

این خانم بازیگر درباره فراموش شدن بازیگران این چنین واکنش نشان می‌دهد:

بازیگران از فراموش شدن می‌ترسند. ما باید جایی را برای حمایت داشته باشیم، نقطه امنی برای بازیگران باید شکل بگیرد تا دلگرم باشند. عوامل پشت صحنه که وضعیت نامناسب تری دارند. بازیگری که طناز و کاربلد است نباید بیکار باشد و در انتها به بیماری‌های مختلف مبتلا شود. همکاران هم باید به یکدیگر کمک کنند و اگر کاری به آن‌ها پیشنهاد می‌شود به فکر دوستان دیگر خود باشند.

نعیمه نظام دوست در کنار آرش میراحمدی

ویدیوی از نعیمه نظام دوست در کنار آرش میراحمدی


کار انسان دوستانه فلور نظری و ارش میراحمدی

کار انسان دوستانه آرش میراحمدی به همراه فلور نظری در حال کمک به پاکبان ها در شب های محرم وایرال شد. این دو بزرگوار با حضور در موکب‌های عزاداری و جمع ‌آوری ظروف یه بار مصرف به پاکبانان عزیز کمک کردند.در ادامه فیلم حرکت انسان دوستانه ارش میراحمدی و فلور نظری را ببینید.

فیلم کار فلور نظری و ارش میراحمدی در شب های محرم


تیپ جدید فلور نظری

تصویری از استایل جدید فلور نظری منتشر شده است که بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید فلور نظری همراه ما بمانید.

استایل خاص فلور نظری

به گزارش منابع خبری:

فلور نظری بازیگر تئاترسینما و تلویزیون ایرانی در روز ۱ بهمن ۱۳۴۷ متولد شد و اهل گیلان است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس فلور نظری را مشاهده کنید:

تیپ جدید فلور نظری
تیپ جدید فلور نظری

بیشتر بخوانید:

دلیل پنهان کردن طلاق فلور نظری فاش شد [+جزئیات]

تغییر چهره عجیب و ناگهانی فلور نظری

اخیراً عکسی از فلور نظری به نمایش در آمده که چهره عجیب فلور نظری را نشان می‌دهد که با تغییر ناگهانی فلور نظری همراه است. فلور نظری متولد 1 بهمن 1347 است که در شهر لاهیجان به دنیا آمده و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می‌باشد. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی مدیریت می‌باشد و علاوه بر آن، مدرک بازیگری خود را از دانشگاه سوره را دریافت کرده است.

در ادامه تصویری از تغییر ناگهانی فلور نظری را ببینید:

تغییر چهره عجیب و ناگهانی فلور نظری
تغییر چهره عجیب و ناگهانی فلور نظری

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عیادت عمو پورنگ از آرش میر احمدی در بیمارستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *