جدیدترین کلیپ طنز دانشگاه رفتن اصغر سرنا امینی + [ویدیو]

کلیپ طنز دانشگاه رفتن اصغر سرنا امینی جدیدترین ویدیوی ساخته این طناز است. بیوگرافی سرنا امینی را در ادامه بخوانید و کلیپ طنز را تماشا کنید.

دانشگاه رفتن اصغر سرنا امینی

سرنا امینی متولد 28 دی ماه 1372 در مشهد، واینر و چهره اینستاگرامی است. تحصیلکرده رشته عکاسی دیجیتال می باشد که با ویدیوهای طنز در فضای مجازی مشهور شد و حالا پیشنهاد بازیگری حرفه ای دارد و یک مادر هم است.

سرنا امینی (Serna Amini) فرزند سوم خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد، خواهرش «سلین امینی» میکاپ آرتیست می‌باشد. فعالیت خود را از سال 1398 وقتی 26 ساله بود با ساخت دابسمش از کارهای «فردین جهانشیری» هنرمند تربت حیدریه شروع کرد که آن زمان تنها 24 نفر فالوور داشت. کلیپ طنز جدید سرنا امینی را در ادامه تماشا کنید.

کلیپ طنز جدید سرنا امینی

کلیپ طنز دانشگاه رفتن اصغر را در ادامه تماشا کنید:


بیوگرافی سرنا امینی

قبل از شروع به ساخت ویدیوها در اینستاگرام، بعنوان مربی رشته «ایروبیک» تدریس می کردم و راستش همیشه حسرت اینکه بازیگر بشوم را داشتم . هر وقت یک فیلم و سریالی می دیدم همیشه می گفتم ای وای نشد که منم بازیگر بشوم تا اینکه با دیدن ویدیوهایی که تو اینستاگرام وایرال می شد گفتم چرا من نه ؟!

سرنا امینی سال 1392 وقتی 20 ساله بود با همسرش «امین شهری» ازدواج کرد، که ایشونم هم در برخی کلیپ هایش گاهی بازی می کند و ثمره این زندگی یک فرزند پسر است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *