ویدیو: کلیپ طنز جدید سرنا امینی سرکوفت پدر [+فیلم]

به تازگی کلیپ طنز جدید سرنا امینی سرکوفت پدر در حال بازنشر شدن است. در ادامه می‌توانید ویدیو طنز جدید سرنا امینی سرکوفت پدر را ببینید.

فیلم منتشر شده از کلیپ طنز جدید سرنا امینی با عنوان سرکوفت پدر به یکی از داغ‌ترین ویدیو‌های خنده دار در اینستاگرام تبدیل شده است. این کلیپ منتشر شده تعدادی از جوک های سرنا امینی را نشان می‌دهد که یک از آنها درباره سرکوفت پدرها می‌باشد.

کلیپ طنز جدید سرنا امینی سرکوفت پدر

کلیپ طنز جدید سرنا امینی سرکوفت پدر
فیلم طنز جدید سرنا امینی سرکوفت پدر

در این ویدیو سرنا امینی چهره مشهور اینستاگرامی سرکوفت‌های احتمالی پدرهای آینده به فرزندانشان را سوژه طنز خود قرار داده و کلیپ جدیدی ساخته است. سرنا امینی متولد 28 دی ماه 1372 در مشهد، واینر و چهره اینستاگرامی است. او تحصیل کرده رشته عکاسی دیجیتال می‌باشد که با ویدیوهای طنز در فضای مجازی مشهور شد و حالا پیشنهاد بازیگری حرفه‌ای دارد و یک مادر هم است.

سرنا امینی فرزند سوم خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد، خواهرش «سلین امینی» میکاپ آرتیست می‌باشد. او فعالیت خود را از سال 1398 وقتی 26 ساله بود با ساخت دابسمش از کارهای «فردین جهانشیری» هنرمند تربت حیدریه شروع کرد که آن زمان تنها 24 نفر فالوور داشت. در ادامه با تشویق خانواده، او ساخت کلیپ را شروع کرد تا اینکه چند ماه بعد با فالوورهای میلیونی چهره‌اش شناخته‌تر شد.

کلیپ طنز جدید سرنا امینی با عنوان سرکوفت پدر

در ادامه می‌توانید ویدیو طنز جدید سرنا امینی سرکوفت پدر را ببینید:

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *