دانلود خفن ترین والپیپرهای مسابقه کشتی کج رویال رامبل 2023

لینک دانلود خفن ترین والپیپرهای مسابقه کشتی کج رویال رامبل 2023 که در ادامه نوشتار پیوست شده است را ببینید و از دانلود آن لذت ببرید.

رویال رامبل یا همان، Royal Rumble نام یک رویداد ورزشی در رشته کشتی حرفه‌ای کج می‌باشد که هر ساله در ماه ژانویه، کمپانی کشتی کچ WWE آن را تهیه و برگزار می‌کند. این رویداد نخستین بار به تاریخ ۲۴ ژانویه ۱۹۸۸ در همیلتون افتتاح گشت.

اگرچه این رویداد یک رویداد غیر رایگان نبود اما به عنوان یک نمایش اصلی از تلویزیون به صورت اختصاصی و از شبکه‌ی یو اس ای روی آنتن رفت. سال آینده ما شاهد برگزاری نخستین رویداد رویال رامبل به صورت یک رویداد غیر رایگان بودیم.

جیم دوگان به عنوان برنده نخستین رویال رامبل شناخته می‌شود. استون کلد استیو آستین با سه بار پیروزی در این مسابقه، رکورددار مسابقات رویال رامبل است. در مکان‌های بعدی هالک هوگان، شان مایکلز، جان سینا، باتیستا، تریپل ایچ ، رندی اورتون آندرتیکر ادج با کسب ۲ پیروزی قرار دارند.

کشتی کج رویال رامبل 50 نفره

مسابقه کشتی کج رویال رامبل 2023
کشتی کج رویال رامبل 50 نفره

مهم‌ترین مسابقه در رویال رامبل، مسابقه‌ای با همین نام می‌باشد که به صورت یک مسابقه حذفی و معمولاً با ۳۰ کشتی‌گیر انجام می‌گیرد. اما مثل اینکه امسال، قانون جدیدی مبنی بر اینکه 50 نفره خواهد شد، وجود دارد.

کشتی کج رویال رمبل رومن رینز

مسابقه کشتی کج رویال رامبل 2023
کشتی کج رویال رمبل رومن رینز

دقیقاً پیش از اینکه مسابقه‌های رویال رمبل آغاز شود، یک مسابقه بین رومن رینز و حریفش برگزار شد که با پیروزی او به پایان رسید. هر ساله، پیش از شروع این مسابقات، یک سری کشتی گیر، با همدیگر مسابقه می‌دهند که به صورت یک در مقابل یک است.

قوانین مسابقه رویال رمبل کشتی کج

مسابقه کشتی کج رویال رامبل 2023
قوانین مسابقه رویال رمبل کشتی کج

در این نوع بازی‌ها فاصلهٔ ورود نفر بعدی نسبت به نفر اول حدود ۱:۳۰ دقیقه می‌باشد. کشتی‌گیر حتماً باید آن کسی را که می‌خواهد خارج کند را از بالاترین طناب بیندازد. اگر کسی از پایین طناب‌ها خارج شد او هنوز به طور قانونی حذف نمی‌شود.

دخالت کردن افراد دیگر در این مسابقه اشکالی ندارد و مسابقه بدون رد صلاحیت (DQ) می‌باشد و استفاده از وسایل بیرون رینگ نیز مشکلی ندارد. داوران باید بیرون رینگ بیاستند و متوجه خروج کشتی گیران بشوند. اگر کشتی گیران با یک پا یا بادستان بیرون بیفتند هنوز حذف نشده‌اند. کشتی‌گیری که بیرون افتاد باید هر چه سریع تر سالن را ترک کنند. کشتی‌گیری که اصلاً حذف نشده برنده مسابقه است.

مسابقه کشتی کج رویال رامبل 2023

دانلود والپیپر مسابقه کشتی کج رویال رامبل

خفن ترین تصویر زمینه های گوشی کشتی کج

عکس های جذاب کشتی کج رویال رامبل

بک گراندهای رویال رامبل 2023

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *