دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از سحر قریشی (جدیدترین بک‌گراندهای گوشی)

لینک دانلود والپیپر سحر قریشی (جدیدترین و خفن‌ترین بک‌گراندها از این بازیگر زیبا و پرحاشیه ایرانی) در ادامه نوشتار پیوست شده است.

سحر قریشی بازیگر جوان و پرحاشیه ایرانی متولد 6 دی 1366 است. او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی وارد این حرفه شد؛ اما اوج شهرت او، حضور در سریال دلنوازان و ایفای نقش یلدا بود. در این سریال با شاهرخ استخری همبازی بود.

اما حواشی این بازیگر از همان ابتدا با شایعاتی در رابطه با خانواده‌اش و ازدواج ناموفق اولش آغاز شد. بعدها پس از انتشار تصاویری در فضای مجازی شایعه شد که با مهدی طارمی فوتبالیست ایرانی رابطه دارد. که این خبر در حاشیه جام جهانی 2022 دوباره داغ شد.

این اواخر رابطه سحر قریشی و امیرتتلو، خواننده و رپر ایرانی حواشی بسیاری را در پی داشت. اعمال خشونت، عشق افراطی، مصرف مواد مخدر، خیانت، طلاق جنجالی و … از جمله خبرهایی هستند که در رابطه با آن‌ها منتشر شد.

سحر قریشی در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او پیش‌تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود.

این نظر موجب انتقادهای گسترده‌ای به ویژه در فضای مجازی شد. افرادی مانند مهناز افشار، مسیح علی‌نژاد، و سالومه سیدنیا به سخنان سحر قریشی واکنش نشان دادند. قریشی در مصاحبه دیگری در پاسخ به این انتقادات، دیدگاهش پیرامون حضور زنان در ورزشگاه را نظر شخصی خود برای طرفدارانش و دلیل آن را نیز «امنیت نداشتن زنان در ورزشگاه‌ها» دانست.

دانلود والپیپر سحر قریشی

دانلود بهترین تصویر زمینه گوشی سحر قریشی

دانلود تصویر زمینه خفن برای گوشی از سحر قریشی

دانلود والپیپر جذاب از سحر قریشی

دانلود پس زمینه گوشی خفن سحر قریشی

دانلود بک گراند با کیفیت سحر قریشی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *