دانلود خفن ترین والپیپرهای NBA All Star

پس از اینکه بامداد امروز، تریکیب دو تیم کنفرانس شرق و غرب آل استار NBA 2023 مشخص شد، دانلود خفن ترین والپیپرهای NBA All Star برای شما تدارک دیدیم.

بازی آل-استار ان‌بی‌ای یا همان NBA All-Star، یک تورنمنت سالانه است که توسط انجمن ملی بسکتبال با حضور بازیکنان ستاره لیگ‌ها از کنفرانس شرق در برابر همتایان خود از کنفرانس غرب و سلبریتی‌ها در ۳ شب برگزار می‌شود. این رویداد برجسته، برای اولین بار در بوستون گاردن به تاریخ ۲ مارس ۱۹۵۱ برگزار شد.

بازیکنان اصلی هر تیم، با ترکیبی از رأی هواداران، بازیکنان و رسانه‌ها انتخاب می‌شود؛ در حالی که سرمربیان هفت بازیکن ذخیره را از کنفرانس‌های مربوط به خود انتخاب می‌کنند. بنابراین هر تیم یک لیست ۱۲ نفره دارد. مربیان مجاز به رای دادن به بازیکنان خود نیستند. اگر بازیکن منتخب به دلیل مصدومیت نتواند در این بازی شرکت کند، مأمور عالی‌رتبه NBA جایگزینی را انتخاب می‌کند.

از سال ۲۰۱۸، بازیکنان با بیشترین آراء در هر کنفرانس به عنوان کاپیتان تیم تعیین می‌شوند و می‌توانند اعضای تیم خود را بدون توجه به کنفرانس انتخاب کنند. لبرون جیمز و استفان کری اولین بازیکنانی بودند که کاپیتان تیم شدند و اعضای تیم خود را انتخاب کردند.

دانلود خفن ترین والپیپرهای NBA All Star

دانلود بهترین تصویر زمینه گوشی NBA All Star

دانلود تصویر زمینه خفن برای گوشی از NBA All Star

دانلود والپیپر جذاب از NBA All Star

دانلود پس زمینه خفن NBA All Star

دانلود بک گراند با کیفیت NBA All Star

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *