دانلود والپیپرهای جذاب و دیدنی از تیم رئال مادرید (جدیدترین بک‌گراندهای گوشی)

باشگاه رئال مادرید اسپانیا در سال 1902 تاسیس شد و بازیکنان این تیم به کهکشانی ها معروف هستند. در ادامه  مطلب می‌توانید به دانلود والپیپر رئال مادرید بپردازید.

کلمهٔ رئال در زبان اسپانیایی، به معنی «سلطنتی» است، این لقب را شاه آلفونسو سیزدهم در سال 1920 بر این تیم نهاد. همچنین در همان سال، شکل یک تاج نیز بر روی آرم این باشگاه قرار گرفت. Real Madrid Club de Fútbol عبارتی است به زبان اسپانیایی که به معنای باشگاه فوتبال مادرید پادشاهی می باشد.

رئالی ها در طی تاریخ خود، حتی یک بار هم از لیگ اول اسپانیا (لا لیگا) خارج نشدند و همیشه در این لیگ حضور داشتند. آن ها از دهه 50 بود که خود را به عنوان یکی از قدرت های فوتبال اسپانیا و اروپا به همگان معرفی کردند.

در دههٔ 80 یکی از بهترین دوران های خود را داشتند و یکی از بهترین تیم ها معروف به «تیم کرکس ها» بودند که موفق به کسب دو جام یوفا، 5 قهرمانی متوالی اسپانیا، 1 قهرمانی جام اسپانیا و 3 قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا شدند.رئال مادرید سال هاست که در لالیگا، از تیم های قدرتمند محسوب می شود و رقیب اصلی این تیم نیز، بارسلونا است.

بهترین گلزن تاریخ این باشگاه، کریستیانو رونالدو با 450 گل است. گران ترین خرید تاریخ باشگاه، گرت بیل است و گران ترین فروش تاریخش نیز کریستیانو رونالدو است. رائول گونزالس با 741 بازی، پرسابقه‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه است. یکی دیگر از مهم‌ترین شخصیت‌های تاریخ این باشگاه آلفردو دی استفانو است که باشگاه در دوران او موفق به فتح پنج قهرمانی اروپا شد.

دانلود والپیپر رئال مادرید

دانلود بهترین تصویر زمینه گوشی رئال مادرید

دانلود تصویر زمینه خفن برای گوشی از رئال مادرید

دانلود والپیپر جذاب از رئال مادرید

دانلود پس زمینه خفن رئال مادرید

دانلود بک گراند با کیفیت رئال مادرید

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *