دانلود والپیپر جذاب از اتلتیکو مادرید (جدیدترین بک‌گراندهای گوشی)

لینک دانلود والپیپر جذاب از اتلتیکو مادرید (جدیدترین و خفن‌ترین بک‌گراندها از این تیم باشگاهی پُر طرفدار) در ادامه نوشتار پیوست شده است.

باشگاه اتلتیکومادرید در 26 آوریل 1903 تاسیس شد، اما نه با این اسم رسمی نشد. عده‌ای از دانش آموزان باسکی تصمیم گرفتند به‌عنوان شاخه‌ای از اتلتیک بیلبائو از ایالت باسک در اسپانیا، باشگاه جدیدی را در مادرید تأسیس کنند. آن‌ها اسم تیم خود را اتلتیک کلاب مادرید نام گذاری کردند. درست مثل باشگاه اصلی، اتلتیکومادرید با لباس هایی به رنگ آبی و سفید بازی می کرد. چهار سال بعد، در 20 فوریه 1907، اتلتیکو مادرید به یک باشگاه مستقل از لحاظ مالی تبدیل شد.

هنگامی که نماینده اتلتیک بیلبائو نتوانست پیراهن های راه راه آبی و سفید بلکبرن را در سفر به انگلستان در سال 1911 پیدا کند، وی تصمیم گرفت پیراهن های ساوتهمپتون را با خود به خانه بازگرداند. اتلتیک بیلبائو تصمیم گرفت رنگ پیراهن خود را به رنگ پیراهن ساوتهمپتون تغییر دهد، در حالی که همچنان با شورت های آبی بازی می‌کردند. در 22 ژانویه 1911 ، اتلتیکومادرید نیز به تبعیت از همتایان باسکی خود اولین بازی را در این رنگ های معروف انجام داد:

“پیراهن های راه راه قرمز و سفید و شورت های آبی.”

دانلود والپیپر جذاب از اتلتیکو مادرید

دانلود بهترین تصویر زمینه گوشی اتلتیکو مادرید
دانلود تصویر زمینه خفن برای گوشی از اتلتیکو مادرید
دانلود والپیپر جذاب از اتلتیکو مادرید
دانلود پس زمینه خفن اتلتیکو مادرید
دانلود بک گراند با کیفیت اتلتیکو مادرید

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *