دانلود والپیپر جذاب و دیدنی از کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال (جدیدترین بک‌گراندهای گوشی)

لینک دانلود والپیپر جذاب از کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال (جدیدترین و خفن‌ترین بک‌گراندها از رونالدو) در ادامه نوشتار پیوست شده است.

کریستیانو رونالدو (دوس سانتوس آویرا) متولد پنجم فوریه سال 1985 که بیشتر با نام (کریستیانو رونالدو) معروف می‌باشد، فوتبالیست پرتغالی در رده حرفه‌ای است که در تیم‌های (منچستریونایتد) و (ملی پرتغال) بازی می‌کند. کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان دنیا و یکی از بهترین استعدادهای امروز فوتبال است.

پدر رونالدو که (دینیس آویرا) نام داشت هفتم سپتامبر ۲۰۰۵ و در زمان بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی از دنیا رفت. رونالدو چند ساعت پس از شنیدن این خبر مجبور بود برابر تیم روسیه بازی کند و این برای او بسیار سخت بود ولی می‌دانست امکان ندارد در بازی غایب باشد. پس از بازی، سرالکس فرگوسن خود، رونالدو را مشایعت کرد و به کشورش فرستاد. رونالدوبا زنی به نام (مرچه رومرو) مجری اسپانیایی تلویزیون پرتغال آشنا شد.

آخرین مورد مربوط به دوست دختر کنونی رونالدو، جورجینا رودریگز مدل است. طبق گزارش رسانه AS این زوج، اولین بار یکدیگر را در فروشگاه گوچی، جایی که جورجینا به عنوان فروشنده مشغول به کار بود ملاقات کردند. این زوج از این رابطه صاحب فرزند شدند؛ و این رابطه همچنان ادامه دارد!

یکی از مهم ترین شاخصه ها برای تعیین سطح آمادگی ورزشکاران اندازه گیری درصد چربی است. ورزشکارانی که سطح چربی بدنشان کم باشد، از چابکی بالا، قدرت عضلانی بالا، توانایی سوخت و ساز بالا و… برخوردار خواهند بود.

ایده آل ترین محدوده درصد چربی برای ورزشکاران حرفه ای در بازه 7 الی 10 می باشد و کریستیانو رونالدو درصد چربی در حدود 7 دارد، یعنی درصد چربی که کمتر ورزشکاری می‌تواند، داشته باشد.

دانلود والپیپر جذاب از کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال

دانلود بهترین تصویر زمینه گوشی کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال
دانلود تصویر زمینه خفن برای گوشی از کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال
دانلود والپیپر جذاب از کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال
دانلود پس زمینه خفن کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال
دانلود بک گراند با کیفیت کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *