مانگا Given در تاریخ 10 فروردین با یک خبر ویژه به پایان خواهد رسید [+عکس]

اخبار تازه نشان می‌دهد مانگا محبوب Given در 10 فروردین با اعلامیه ویژه‌ای به پایان خواهد رسید. در ادامه این خبر با ما همراه بمانید.

اکانت رسمی توییتر مجله Cheri+ Shinshokan روز دوشنبه اعلام کرد که مانگا Natsuki Kizu در شماره بعدی مجله در 30 مارس با یک “اعلامیه مهم” به پایان می‌رسد.

مانگا Given در تاریخ 10 فروردین با یک خبر ویژه به پایان خواهد رسید

  • پایان مانگا Given در تاریخ 30 مارس
مانگا Given در تاریخ 10 فروردین با یک خبر ویژه به پایان خواهد رسید
مانگا Given در تاریخ 10 فروردین با یک خبر ویژه به پایان خواهد رسید

کیزو این مانگا را در مجله Cheri+ در سال 2014 راه‌اندازی کرد. Shinshokan هشتمین جلد کتاب گردآوری‌شده مانگا را در اکتبر 2022 منتشر کرد. Viz Media مجوز این مجموعه را صادر کرد و جلد هفتم در ژانویه به زبان انگلیسی ارسال شد. اقتباس تلویزیونی مانگا در ژوئیه ۲۰۱۹ در بلوک برنامه‌نویسی Noitamina Fuji TV به نمایش درآمد.

این انیمه «اولین انیمه‌ای است که بر اساس یک مانگا یائویی ساخته شده است که از Noitamina پخش می‌شود. Crunchyroll سریال را همزمان با آن پخش کرد و در آگوست 2022 پخش دوبله انگلیسی را آغاز کرد.

یک فیلم انیمه بر اساس مانگای در ژاپن در ماه مه ۲۰۲۰ اکران شد. Crunchyroll در حال پخش این فیلم است. یک دیسک انیمه اصلی با عنوان Given: Uragawa no Sonzai – که در طول رویدادهای فیلم Given روی Mafuyu و Ritsuka تمرکز داشت – با نسخه محدود جلد هفتم مانگا در دسامبر 2021 ارسال شد. Crunchyroll در ژوئیه پخش اپیزود OVA را شروع کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *