وقفه جدید مانگا Grand Blue Dreaming [+جزئیات]

به تازگی اعلام شد مانگا محبوب Grand Blue Dreaming به دلیل سلامت مانگاکا آن به وقفه خواهد افتاد. در ادامه این خبر با ما بمانید.

شماره ماه مارس مجله بعد از ظهر بخیر کودانشا روز سه شنبه فاش کرد که مانگای کمدی Grand Blue Dreaming کنجی اینو و کیمیتاکه یوشیکا به دلیل اینکه یکی از سازندگان از یک بیماری ناگهانی رنج می‌برد، متوقف خواهد شد. در این اطلاعیه به جزئیات بیشتر این بیماری اشاره‌ای نشده است و زمان بازگشت مانگا Grand Blue Dreaming نیز مشخص نشده است. مانگا Vintage Akabori-kun نیز به همین دلیل متوقف خواهد شد.

وقفه جدید مانگا Grand Blue Dreaming

همراه با اطلاعات بیشتر

وقفه جدید مانگا Grand Blue Dreaming
وقفه جدید مانگا Grand Blue Dreaming

Grand Blue Dreaming از ژانویه تا مارس 2021 متوقف شد، زیرا Inoue به دلیل کار زیاد از کمردرد رنج می برد. این مانگا همچنین در ماه می 2021 به دلیل بستری شدن یکی از سازندگان در بیمارستان برای یک اتفاق ناگهانی، دوباره به مدت یک ماه در وقفه قرار گرفت.

Kodansha USA Publishing در حال انتشار مانگا به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی است و داستان را اینگونه شرح می‌دهد:

ایوری کیتاهارا پس از نقل مکان به یک شهر ساحلی، اولین بار در کالج شروع به کار می‌کند. فصل جدیدی از زندگی او باز می‌شود که پر از غواصی با دختران زیبا و شیطنت‌ها با انبوهی از حرامزاده‌های دوست داشتنی است. کنجی اینو، و کیمیتاکه یوشیکا، یک داستان با شکوه دانشگاهی را برای شما به ارمغان می‌آورد که مملو از شیطنت‌های مختلف است!

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *