بهترین کمیک های پسران ؛ از کلاسیک‌ها تا جدیدترین‌ها

از داستان‌های هیجان‌انگیز تا ماجراجویی‌های فراموش‌نشدنی، بهترین کمیک های پسران (The Boys) طرفداران این فرانچایز را مجذوب خود خواهند کرد.

سال‌هاست که کمپانی «گارث انیس»، «داریک رابرتسون» و پسران «راس براون» در دنیای ابرقهرمانان جولان می‌دهند. این گروه خلاق با خلق داستان‌های جسورانه و بی‌رحمانه در قالب کمیک و سریال، مرزهای ژانر را درهم می‌شکنند و به سراغ موضوعاتی می‌روند که کمتر کسی جرأت پرداختن به آن‌ها را دارد.

کمیک پسران به دلیل خشونت بی‌رحمانه، طنز سیاه و لحن بی‌رحمانه‌اش شناخته می‌شود؛ اما در پشت صحنه این جنبه‌های تاریک، داستانی عمیق و تأمل‌برانگیز نهفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


یکی از مشهورترین آثار این گروه، کمیک The Boys است. داستانی تاریک و طعنه‌آمیز که به اعماق تاریکی ابرقهرمانان ظاهراً بی‌نقص می‌پردازد و تصویری متفاوت از ناجیان بشریت به مخاطب ارائه می‌دهد.

بهترین کمیک های پسران

در ادامه لیست بهترین کمیک های پسران را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب Dailysuperheroes نوشته شده است.

بهترین کمیک‌های پسران

کمیک بوک پسران ما را به دنیایی معرفی می‌کند که در آن ابرقهرمانان نه ناجیان بشریت، بلکه ظالمی بی‌رحم هستند که از قدرت خود برای سوءاستفاده و ارضای امیال تاریک خود استفاده می‌کنند. در این میان، گروهی از انسان‌های عادی به نام The Boys به رهبری «بیلی بوچر»، مصمم به مقابله با این ابرقهرمانان فاسد و افشاگری جنایات آن‌ها هستند.

هشدار: این متن حاوی اسپویل‌هایی از بهترین کمیک های پسران است.

The Boys #44 – Believe

بهترین کمیک های پسران
بهترین کمیک های پسران

باز هم زمان آن فرا رسیده که Believe، فستیوال Superheroics را با حضور «The Seven» و تعداد زیادی از قهرمانان دیگر، برگزار کند. گویا همزمان با این رویداد هیجان‌انگیز، راز بزرگی نیز آشکار می‌شود.

در کمیک The Boys Believe، «بیلی بوچر» می‌فهمد که «آنی ژانویه»، دوست‌دختر جدید «هیو»، در واقع «استارلایت»، تازه‌ترین عضو «The Seven» است. اگرچه با این کشف، «بوچر» دیگر «هیو» را خائن نمی‌داند؛ اما هنوز هم باید برای این وضعیت چاره‌ای بیندیشد. از طرفی دیگر، راز مشترک «هیو» و «آنی»، سایه‌ای از تردید و تنش بر روابط آن‌ها انداخته است.

این بخش از داستان، گویا نقشه‌ای دقیق برای فصل‌های پایانی کتاب ترسیم می‌کند؛ پایانی خشن و تکان‌دهنده برای پرده دوم روایت. نقشه‌های شوم «هوملندر» نیز به آرامی در حال اجراست که باید زنگ خطری برای همه باشد. گویا تار و پود روابط بسیاری از شخصیت‌های داستان در حال فروپاشی است. در این بخش، شاهد جدایی تدریجی «آنی» از گروه «The Seven» و تلاش او برای استقلال و هویت خود خواهیم بود؛ اما در نقطه مقابل، «بوچر» مسیری تاریک و هولناک را در پیش می‌گیرد.

اقدامات او نه تنها غیرقابل قبول؛ بلکه به شدت وحشتناک به نظر می‌رسند و با پیشرفت داستان، گویی اوضاع از این هم وخیم‌تر خواهد شد.

The Boys: Highland Laddie #1-6

بهترین کمیک های پسران

درک می‌کنم که این خط داستانی از کمیک پسران مورد علاقه اکثر افراد نیست و ایراداتی هم دارد؛ اما تلاش جالبی برای انجام کاری متفاوت در ژانر کمیک است؛ کاری که به ندرت در این حوزه شاهد آن هستیم.

پس از اتفاقات Believe، «هیو» به اسکاتلند سفر می‌کند تا دوباره با ریشه‌های خود و زندگی گذشته‌اش ارتباط بگیرد. در این مسیر، او با حقیقتی تلخ روبرو می‌شود، شاید زندگی سابقش آن چیزی نباشد که در خاطرش نقش بسته بود.

علاوه بر این، این بخش از داستان زمینه‌ای مناسب برای روایت آینده رابطه «هیو» با گروه «پسران» و به طور خاص با «بوچر» فراهم می‌کند. در نبرد نهایی، «هیو» چهره‌ای تاریک و ناشناخته از «بوچر» را خواهد دید که تا به حال نادیده گرفته شده بود.

The Boys #3 – Cherry

بهترین کمیک های پسران
بهترین کمیک های پسران

در این داستان، شاهد تلاش مؤلف برای خلق دنیایی منحصر به فرد و جذاب هستیم که خواننده را مجذوب خود می‌کند. Teenage Kix شاید کم‌رنگ‌ترین گروه در میان ابرقهرمانان این داستان باشند (برای درک بهتر، می‌توان «The Seven» را به «لیگ عدالت»، «Payback» را به «انتقام‌جویان» و «Superduper Legion» را به «لژیون ابرقهرمانان» تشبیه کرد).

علاوه بر این، شخصیت‌های اصلی داستان کمیک بوک پسران ، شامل «هیو»، «بوچر»، «ماروین تی» و … به طور ماهرانه‌ای معرفی می‌شوند و هر یک از همان ابتدا هویتی منحصر به فرد و قابل تشخیص دارند.

«هیو» به عنوان شخصیت محوری، انگیزه‌های خود را به وضوح بیان خواهد کرد و خواننده به خوبی حس عدالت‌خواهی و تمایز او با دیگر اعضای گروه را درک می‌کند. شخصیت‌پردازی او به گونه‌ای ظریف و متعادل انجام شده که او را به شخصیتی قابل احترام و همذات‌پنداری تبدیل کرده است. حضور «آنی» به عنوان یکی از اعضای «The Seven» نیز به غنای داستان و عمق‌بخشی به دنیای آن کمک می‌کند.

The Boys #7 – Get Some

بهترین کمیک های پسران

داستان Get Some در میان بهترین کمیک های پسران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. در این بخش، شاهد روایت دو داستان همزمان هستیم که به طور ظریفی به یکدیگر گره خورده‌اند.

در یک سو، «هیو» و «بوچر» به دنبال سرنخ‌هایی از مرگ یک جوان همجنس‌گرا هستند. این اتفاق ممکن است به شریک سابق قهرمانی به نام «سوینگوینگ»، نمادی از حقوق همجنس‌بازان، مرتبط شود یا نباشد.

در داستان فرعی، «تک‌نایت» دچار مشکل شدید کنترل تکانه شده که او را با میل‌هایی مواجه کرده است. این میل‌ها باعث می‌شود که او از سوپرتیم «Payback» اخراج شده و تنها و ناراحت بماند.

همانطور که انتظار می‌رود، این دو داستان به طور ماهرانه به یکدیگر پیوند می‌خورند و معما و راز و رمزی پیچیده را برای خواننده رقم می‌زنند که تا انتهای داستان، او را درگیر حدس و گمان نگه می‌دارد.

نکته قابل توجه در این بخش، روایت داستان از دیدگاه یک ابرقهرمان است. این موضوع، کمیک Get Some را به یکی از معدود بخش‌های The Boys تبدیل می‌کند که از این زاویه به داستان نگاه خواهد کرد و به همین دلیل، لحنی طنز و سرگرم‌کننده به خود می‌گیرد.

The Boys: Butcher, Baker, Candlestick Maker #1

بهترین کمیک های پسران
شخصیت های ده بویز

از بین سه مینی سریال مرتبط کتاب کمیک پسران (Butcher, Baker, Candlestick Maker، Highland Laddie و Herogasm)، این داستان یکی از بهترین‌ها است.

این سریال کمیکی زمان زیادی را صرف مخفی کردن داستان پس‌زمینه‌ی «بیلی بوچر» می‌کند و آن را به شکلی ناگهانی و تاثیرگذار نشان می‌دهد؛ بنابراین وقتی در نهایت نتیجه می‌دهد، بازده بزرگی به همراه دارد. علاوه بر این، دانستن اینکه چه چیزی باعث تحریک «بوچر» می‌شود، در این مرحله از داستان کاملاً ضروری است.

بعد از دیدن انفجار «بیلی بوچر» در پایان The Big Ride، بررسی عملکرد درونی او و درکش برای دو قوس آخر ضروری محسوب می‌شود. داستان مردی با هیولایی درونش داستان جالبی برای خوانندگان خواهد بود.

The Boys #60-65 – Over the Hill With the Swords of a Thousand Men

بهترین کمیک های پسران

این قوس داستانی که به نظر می‌رسد نقطه اوج نهایی سریال کمیکی نباشد، مطمئناً تماشایی و پر از هیجان است. افشای شخصیت شرور واقعی به طرز ماهرانه‌ای انجام شده و غافلگیرکننده بوده و غافلگیری خواننده را به همراه دارد. رویارویی «بوچر» با دشمن دیرینه‌اش لحظه‌ای کاتارسیسی و بسیار لذت‌بخش است.

کل قوس داستان بیشتر برای لحظات بزرگ Schadenfreude به قیمت قهرمانان است؛ اما صحنه‌هایی هم وجود دارد که واقعاً تماشاگر را میخکوب می‌کند. به عنوان مثال، دیدن تیراندازی «آرچر» به سمت اعضای «گروه هفت» در کاخ سفید، یکی از به‌یادماندنی‌ترین و لذت‌بخش‌ترین صحنه‌های این قوس است.

همچنین، گره خوردن سرنوشت «هیو» به «بوچر» و به تصویر کشیدن خشونت بی‌رحمانه و وحشتناکی که در این نبرد وجود دارد، به خوبی تنش و اضطراب داستان را افزایش می‌دهد.

The Boys #19-22 – I Tell You No Lie, G.I

بهترین کمیک های پسران
بهترین کمیک های پسران

«Vought-American» در فصل چهارم The Boys به عنوان ابرشرور اصلی عمل می‌کند و فساد و بی‌رحمی شرکت‌های بزرگ را به تصویر می‌کشد. در سکانسی که «هیو» با «لجند» صحبت می‌کند، تاریخچه‌ی تاریکی از جنایات و سوءاستفاده‌های «ووت» را آشکار می‌شود. این گفتگو نشان می‌دهد که این شرکت تنها به دنبال سود است، حتی اگر به قیمت به خطر انداختن جان مردم باشد.

«Vought-American» به عنوان یک ماشین بی‌روح و بی‌تفاوت به تصویر کشیده می‌شود که تنها به دنبال منافع خود خواهد بود. این نگرش در نحوه‌ی توسعه‌ی ابرقهرمانان این شرکت نیز به وضوح قابل مشاهده است.

یکی از به‌یادماندنی‌ترین و وحشتناک‌ترین صحنه‌های سریال، زمانی است که «The Seven» برای مقابله با یک هواپیماربایی اعزام می‌شوند. این صحنه به طور کامل نشان می‌دهد که داشتن قدرت فوق بشری به تنهایی کافی نیست و بدون آموزش و مهارت، می‌تواند به فاجعه تبدیل شود. اعضای «The Seven» در این صحنه به دلیل عدم آموزش کافی، عملکرد ضعیفی از خود نشان می‌دهند و این صحنه به خوبی ریسک‌ها و خطرات ذاتی قدرت ابرقهرمانی را به تصویر می‌کشد.

The Boys #56-59 – The Big Ride

بهترین کمیک های پسران

در این قوس داستانی، شکی در مورد ارتباط «جک» یکی از شخصیت های ده بویز و عضو «گروه هفت»، با مشتری به وجود می‌آید؛ اما «بوچر» این تئوری را ساده و غیرقابل باور می‌داند. به همین دلیل، «هیو» و «بوچر» به تحقیق در مورد تنها فاحشه‌خانه‌ای که به طور انحصاری به افراد مجرم خدمات می‌دهد، می‌روند.

با وجود شباهت آشکار این شخصیت به «دکتر استرنج» در دنیای «مارول»، تمرکز اصلی این قوس به روی «دکتر عجیب» نیست؛ بلکه روی روند تحقیق و سوء ظن‌هایی بود که «هیو» و «بوچر» را به دنبال سرنخ‌ها می‌کشاند.

در این قوس همچنین شاهد تلاش «هیو» و «آنی» برای ترمیم رابطه‌شان پس از اتفاقات Believe، هستیم. همچنین بازگشت «هیو» به گروه The Boys با دیدگاهی متفاوت نسبت به گذشته را مشاهده می‌کنیم. پس از صحبت‌هایش با «مالوری» در داستان قبلی، «هیو» به رهبری بی‌پروای او مشکوک شده است. این سوء ظن بی‌اساس نیست و شواهدی برای اثبات آن وجود دارد.

The Boys #66-71 – The Bloody Doors Off

بهترین کمیک های پسران
بهترین کمیک های پسران

همانطور که اشاره شد، قوس پایانی فصل چهارم پسران در این کمیک پر از اسپویل‌های اساسی است. دانستن جزئیات این قوس نه تنها پیچ و تاب‌های داستان را آشکار می‌کند، بلکه نحوه‌ی برداشت شما از کل مجموعه را نیز تغییر می‌دهد.

پس از قتل عام «Black Noir» و اکثر ابرقهرمانان توسط «Homelander» در داستاان قبلی، به نظر می‌رسد که The Boys دیگر کاری برای انجام دادن ندارند؛ اما «بوچر» به دنبال انتقام است و تا زمانی که تمام ابرقهرمانان کشته نشوند، آرام نخواهد گرفت.

نیمه دوم سریال به تدریج تصویری خاکستری از «بوچر» را به نمایش می‌گذارد. در حالی که او در ابتدا به عنوان یک شخصیت قهرمان به تصویر کشیده می‌شود؛ اما به تدریج مشخص خواهد شد که او نیز از خشونت و بی‌رحمی بی‌نصیب نمانده است.

روایت پایانی، The Bloody Doors Off، این روند را به اوج خود می‌رساند و «بوچر» را به یک شرور تمام عیار تبدیل می‌کند. این تحول شخصیت که با خشونت و بی‌رحمی بی‌حد و حصر همراه است، بسیار دردناک و تکان‌دهنده خواهد بود.

The Boys #23-30 – We Gotta Go Now

بهترین کمیک های پسران

Gotta Go Now شاید عمیق‌ترین، دراماتیک‌ترین یا جزء بهترین کمیک های پسران نباشد؛ اما به طور قطع برترین نمونه از ماهیت و لحن این مجموعه است.

اگر بخواهید به کسی که با The Boys آشنایی ندارد، ماهیت این مجموعه را نشان دهید، Gotta Go Now بهترین انتخاب است.

در این قوس، گروه The Boys به دنبال «G-Men»، مدرسه‌ای تحت نظر پروفسور «گودولکین»، هستند که پر از تیم‌های مختلف G است. این تیم‌ها نمادی از کلیشه‌های ابرقهرمانی هستند و «گودولکین» نسخه‌ای اغراق‌آمیز از «پروفسور X» است.

داستان شامل نفوذ «هیگی» به «G-Wiz»، یکی از تیم‌های جوان‌تر می‌شود. در همین حال، «فرنچ» و همسرش او را زیر نظر دارند، «بوچر» کارهای کثیف را انجام می‌دهد و «مارتین تی» در حال تحقیق درباره خودکشی یکی از اعضای سابق «G-Wiz» است.

در این آرک، «مردان ایکس» با طنزی بُرنده مورد تمسخر قرار می‌گیرند. تعداد بیش از حد تیم‌ها، شخصیت عجیب و غریب «گودولکین» و تقلید طنزآمیز از «ولورین»، همگی به جذابیت کمیک می‌افزایند.

سوالات متداول

آیا در فصل چهارم The boys شاهد مقابله مستقیم و نهایی بین هوملندر و بیلی بوچر خواهیم بود؟

با توجه به تریلرها و اطلاعات منتشر شده، احتمال تقابل نهایی و مستقیم بین هوملندر و بیلی بوچر در فصل چهارم پسران بسیار بالا است.

چه تفاوت‌هایی بین کتاب کمیک The Boys و سریال تلویزیونی آن وجود دارد؟

در سریال، برخی شخصیت‌ها و داستان‌ها تغییر کرده‌اند؛ برای مثال، هیوئی در کمیک یک اسکاتلندی بوده؛ اما در سریال آمریکایی است.

بهترین لحظات در کمیک های The Boys کدامند؟

برخی از بهترین لحظات شامل رویارویی‌های شدید بین بوچر و هوملندر، افشای گذشته بوچر، و داستان Herogasm است که به شدت بر روی فساد و جنبه تاریک ابرقهرمانان تمرکز دارد.

چگونه کمیک The Boys به مسائل اجتماعی و سیاسی می‌پردازد؟

شخصیت های ده بویز در داستان های مصور The Boys با نقد تند فرهنگ ابرقهرمانی، فساد قدرت و تاثیر شرکت‌های بزرگ بر سیاست و جامعه، به مسائل اجتماعی و سیاسی می‌پردازد که تصویری تاریک و واقع‌گرایانه از دنیای ابرقهرمانان ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین کمیک های پسران چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *