معرفی بهترین کمیک های اسلشر مستقل ؛ آثار ترسناک که نباید از دست بدهید

برای تجربه‌ی ترس و هیجان در دنیای کمیک، لیست بهترین کمیک های اسلشر مستقل با داستان‌ها و شخصیت‌های تازه، انتخابی بی‌نظیر خواهد بود.

کمیک‌ های ترسناک روانشناختی و اسلشر معمولاً از یک فرمول آشنا پیروی می‌کنند. این داستان‌ها شامل گروهی از نوجوانان یا جوانان که توسط یک قاتل نقاب‌دار تعقیب و به شکل‌های وحشتناک و بی‌رحمانه‌ای کشته می‌شوند.

در بهترین کمیک‌های اسلشر مستقل نیز این فرمول اغلب به کار می‌رود؛ اما همیشه به همان شکل ساده و تکراری استفاده نمی‌شود و گاهی با خلاقیت‌های تازه‌ای همراه خواهد بود که آن را متفاوت و هیجان‌انگیزتر می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بسیاری از شخصیت‌های معروف بهترین فیلم های اسلشر ، به دنیای کمیک نیز راه یافته‌اند؛ اما در این مقاله قصد داریم به کمیک‌هایی بپردازیم که با خلق شخصیت‌های جدید و اورجینال، از تکرار و تقلید پرهیز کرده‌اند.

به عنوان مثال، اگرچه سری کمیک‌هایی مثل Freddy vs. Jason vs. Ash که از شخصیت‌های فیلم‌های ترسناک استفاده می‌کنند، خواندنی و جذاب هستند؛ اما در این مقاله تمرکز بر کمیک‌ های ترسناک مستقل است که داستان‌های خاص خود را دارند.

بهترین کمیک های اسلشر مستقل

در ادامه لیست بهترین کمیک های اسلشر مستقل را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار و بر اساس سایت سی‌بی‌آر (CBR) نوشته شده است.

بهترین کمیک های اسلشر مستقل
بهترین کمیک های اسلشر مستقل

این کمیک‌ های ترسناک بزرگسالان مستقل با شخصیت‌ها و داستان‌های تازه خود، تجربه‌ای متفاوت از ژانر اسلشر را به خوانندگان ارائه می‌دهند. حتی اگر برخی از این آثار به شخصیت‌ها یا عناصر معروف ژانر اسلشر ادای احترام کنند، همچنان اصالت و تازگی خود را دارند.

اگر به دنبال کمیک‌هایی با فضای تازه و داستان‌های غیرقابل پیش‌بینی هستید، این لیست از بهترین کمیک‌ های اسلشر مستقل حتماً باید در فهرست مطالعه‌ی شما قرار گیرد.

Hack/Slash

بهترین کمیک های اسلشر مستقل
بهترین کمیک‌ های ترسناک

دختری که آخرین بازمانده است، یکی از کمیک‌ های اسلشر معروف مستقل پرطرفدارترین ویژگی‌های ژانر وحشت به‌شمار می‌رود که کمیک Hack/Slash این ویژگی را به بهترین شکل به تصویر می‌کشد.

«کیسی هک»، شخصیت اصلی این کمیک که به عنوان آخرین دختر نهایی شناخته می‌شود و همراه با دوست قدرتمندش، «ولاد»، در سفرهای مختلف به شکار هر قاتل اسلشر که در دنیا پیدا می‌شود، می‌پردازد.

«کیسی» از ادای احترام به قاتلانی مانند «فردی کروگر»، تا برخوردهای واقعی با دنیای چاکی و ارتش تاریکی، با ده‌ها قاتل اسلشر مواجه شد و توانست از پس آن‌ها برآید. Hack/Slash به یکی از آثار معتبر و برجسته در دنیای کمیک‌های وحشت تبدیل شده و پروژه‌های متعددی که برای آن قرار است ساخته شود، نیازمند پیشرفت از مرحله توسعه به سمت تولید واقعی هستند.

Maniac of New York

بهترین کمیک های اسلشر مستقل

در حالی که فیلم Friday the 13th Part VIII: Jason Takes Manhattan نتوانست از ایده اصلی خود بهره‌برداری کامل کند، کمیک‌ های ترسناک کلاسیک Maniac of New York این کار را به خوبی انجام می‌دهد و به طور کامل به دنیای شب‌های خونین می‌پردازند.

در این داستان‌ها، یک قاتل به نام «هری» که از نظر ظاهر و سبک شباهت زیادی به «جیسون» دارد، در شهر راه می‌افتد و هر کسی که سر راهش قرار بگیرد را به قتل می‌رساند.

طرفداران سری فیلم‌های جمعه سیزدهم (Friday the 13th)، می‌توانند از وفادار بودن متعدد این کمیک به سری فیلم‌ها لذت ببرند.

Nailbiter

بهترین کمیک های اسلشر مستقل

کمیک Nailbiter به جای تمرکز بر یک قاتل تنها، یکی از بهترین کمیک‌ های ترسناک به سبک آثار Fear Street عمل می‌کند و علاوه بر معرفی یک قاتل اصلی، به بررسی دست‌کم 16 قاتل سریالی دیگر از شهر باکرو، می‌پردازد. این قاتلان که با نام قصاب‌های باکرو شناخته می‌شوند، از طریق فلش‌بک‌ها و بازگویی‌های داستانی، جنایات خود را به تصویر می‌کشند.

«ادوارد چارلز وارن» جدیدترین عضو این گروه از قصاب‌ها، عادت دارد که ناخن‌های قربانیانش را بخورد. زمانی که وضعیت واقعی افشا می‌شود، «قانون» و «نیکولاس فینچ» تلاش می‌کنند تا به شناسایی قاتل جدید بپردازند؛ اما در این راه با خونریزی‌های بیشتری مواجه می‌شوند که توسط دست‌های مختلف صورت می‌گیرد.

Slasher

بهترین کمیک های اسلشر مستقل
بهترین کمیک های اسلشر مستقل

کمیک اسلشر، یک اثر جنایی و روانشناختی است که داستان «کریستین»، زنی که از زندگی روزمره‌اش خسته شده است و به یک قاتل سریالی تبدیل می‌شود را روایت می‌کند.

این مجموعه بر آغاز تحول او، از جایی که به آرامی شروع به کشتن مردانی می‌کند که با آن‌ها رابطه داشته است، تمرکز می‌کند. پس از آن، او به قتل‌های خونین و بریدن گلوها روی می‌آورد و به عنوان «لثری اسلشر» شناخته می‌شود. نام او از لباس چرمی بزرگسالی که بر تن دارد، برگرفته شده بود. داستان پر از پیچ و خم‌های فراوانی است که خواننده را مجذوب خود می‌کند.

Basketful of Heads

بهترین کمیک های اسلشر مستقل

Basketful of Heads با چرخش کامل ایده‌ی قاتل‌های اسلشر، یکی از کمیک‌ های وحشتناک مستقل است که شخصیت اصلی خود را به عنوان یک قاتل تصادفی معرفی می‌کند. این کمیک که بخشی از مجموعه Hill House است، داستان «جین» را به تصویر می‌کشد که به دلیل ارتباط دوست‌ پسرش با دولت برای دستگیری پلیس‌های فاسد شهر، ربوده می‌شود.

بعد از فرار، «جین» با یک تبر جادویی مردی را سر می‌برد و سر او همچنان زنده و سخنگو باقی می‌ماند. او باید با استفاده از تبر و سبدی که سرهای بریده شده را در آن نگه‌داری می‌کند، راه خود را به سمت حقیقت بیابد و در این مسیر، چیزهای زیادی درباره خودش یاد بگیرد.

Severed

بهترین کمیک های اسلشر مستقل
کمیک‌ های اسلشر معروف

کمیک Severed یکی از کمیک‌ های ترسناک کلاسیک است که داستان آن در اوایل دهه 1910 میلادی رخ می‌دهد. این داستان درباره «جک گارون» پسری 12 ساله است که از خانه فرار می‌کند تا با پدر واقعی‌اش که او را در بچگب رها کرده است، ملاقات کند. در حالی که بیشتر سری‌های اسلشر بر نوجوانان و بزرگ‌ترها تمرکز دارند، این سریال حول‌محور قتلی است که به طور خاص به خون جوان‌ترها تمایل دارد.

در طول سفرش، «جک» با «سم»، یک دختر جوان که به عنوان پسری در حال سفر با قطارها است، آشنا می‌شود. «جک» به این قاتل در جاده می‌پیوندد و رازی وحشتناک را کشف می‌کند که تا آخر عمرش او را آزار خواهد داد.

Death Follows

بهترین کمیک های اسلشر مستقل

کمیک Random Acts of Violence یکی از کمیک‌ های اسلشر معروف بود که در چند سال اخیر، به ویژه با فیلمی که در سال 2019 با بازی «جِی باروشل» و «جسی ویلیامز» منتشر شد، به محبوبیت زیادی دست یافته است.

داستان حول محور نویسنده‌ای از کمیک‌های اسلشر می‌چرخد که به طور تصادفی تبلیغی را منتشر می‌کند و این موضوع باعث می‌شود یک قاتل سریالی داشته باشد جایزه او را بگیرد.

کل داستان در یک کتاب قدرتمند روایت شده و طرفداران از زمانی که داستان به یک پایان نیمه‌تمام رسید، خواستار ادامه آن هستند. اگر از طرفداران فیلم جیغ (Scream) هستید، مطالعه این کمیک برای شما جذاب خواهد بود.

Random Acts of Violence

بهترین کمیک های اسلشر مستقل

یکی از بهترین کمیک‌ های ترسناک جدید Death Follows نام دارد که روایت آن به‌طور کامل در یک مزرعه جریان اتفاق می‌افتد. در این داستان، «بردی» و خانواده‌اش یک کارگر جدید به نام «کول جنسن» را استخدام می‌کنند. مانند بسیاری از داستان‌های اسلشر، این داستان با حضور زامبی‌ها، لحظات علم تخیلی جالبی را ارائه می‌دهد.

در این داستان، قاتل هیچ‌گاه به‌طور مستقیم کسی را نمی‌کشد؛ اما فضای داستان به‌گونه‌ای است که آن را به یک تجربه ضروری تبدیل می‌کند. پایان داستان هم شوکه‌کننده است و هم به نوعی آرامش‌بخش برای داستانی که درباره زندگی جهنمی در مزرعه روایت می‌شود.

Plastic

بهترین کمیک های اسلشر مستقل
کمیک‌ های ترسناک جدید

Plastic داستان عجیب و غریب دارد که برای طرفداران کمیک‌ های ترسناک مستقل در سبک اسلشر، مناسب است. این داستان حول محور «ادوین استاف‌گروپن» یک قاتل سابقه‌‌دار می‌چرخد که دوست‌دخترش توسط چند پسر خُرخُر شده و سپس توسط یک ثروتمند لویی‌زیانا ربوده می‌شود. «ویکتوریا» دوست‌دختر او که به عنوان «پلاستیک» شناخته می‌شود، یک عروسک بزرگسال و عشق زندگی «ادوین» است.

در این سریال، بخش زیادی از دیالوگ‌ها توسط «ادوین» بیان می‌شود و اجساد دور و بر او به شکلی جالب به تکمیل گفتگوها کمک می‌کنند که جذابیت داستان را بالا می‌برد. Plastic همچنین به خاطر این که داستانی است که در آن خواننده از قاتل حمایت می‌کند، مورد استقبال قرار گرفت.

Southern Hospitality

بهترین کمیک های اسلشر مستقل
بهترین کمیک های اسلشر مستقل

Southern Hospitality یکی از کمیک‌ های ترسناک بزرگسالان به سبک سنتی فیلم‌های اسلشر است و ایده‌هایی از فیلم‌های موفقی مانند Texas Chainsaw Massacre را به شکلی عمیق و جذاب در یک سری کمیک به تصویر می‌کشد. داستان درباره دو دوست از شمال و سه دانشجوی دختر است که به فلوریدا سفر می‌کنند؛ اما سفر آن‌ها به دلیل تعقیب شدن توسط یک موجود قدرتمند کوتاه می‌شود.

این کمیک بیشتر به سمت ترکیب ترس و کمدی متمایل است، به ویژه با طراحی هنری که هر شخصیت را به شکل کاریکاتور نمایش می‌دهد. با وجود نقاط ضعفش، این داستان به ژانر اسلشر جان تازه‌ای می‌بخشد و تنها یک نسخه کپی از فیلم‌های اسلشر نیست.

سوالات متداول

شخصیت اصلی کمیک اسلشر چگونه قربانیان خود را شکار می‌کند؟

قاتل به‌طور ماهرانه‌ای قربانیانش را از طریق تعقیب و گریز در مکان‌های تاریک و خطرناک، به دام می‌اندازد و شکار می‌کند.

چه چیزی قاتل را به قتل وامی‌دارد؟

احساس انتقام ناشی از گذشته‌ای تلخ و تلخ، قاتل را به سوی قتل‌های بی‌رحمانه سوق می‌دهد و تحریک می‌کند.

قربانیان قاتل چگونه انتخاب می‌شوند؟

قربانیان به‌صورت تصادفی، اغلب در لحظات غفلت یا ضعف، توسط قاتل انتخاب و به قتل می‌رسند.

قاتل در چه مکانی قربانیان خود را می‌کشد؟

قتل‌ها اغلب در محیط‌های دورافتاده، مانند جنگل‌های تاریک، ساختمان‌های متروکه و خیابان‌های خلوت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین کمیک های اسلشر مستقل چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *