بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر که می‌توانید قبل از فصل دوم صلح‌طلب بخوانید

اگر منتظر فصل دوم سریال صلح طلب هستید، خواندن بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر را از دست ندهید تا بیشتر با این شخصیت آشنا شوید.

سریال peacemaker به کارگردانی «جیمز گان» و با حضور «جان سینا» در نقش اصلی، در سال 2022 به یک موفقیت بزرگ برای دنیای سینمایی «دی‌ سی» تبدیل شد. این سریال اکشن و کمدی، «کریستوفر اسمیت» یا همان «پیس‌ میکر» را به همراه تیمی از گروه تسک‌ فورس ایکس «آماندا والر» قرار داد تا در برابر حمله بیگانگان مقاومت کنند.

کمیک‌ های محبوب پیس‌ میکر در دوران نقره‌ای توسط «جو گیل» و «پات بویِت» برای گروه «چارلتون کامیکس» خلق شد. این شخصیت به عنوان یک دیپلمات طراحی شده است که برای حفظ صلح، حتی حاضر است به اقداماتی افراطی، از جمله قتل، متوسل شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر

در ادامه لیست بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار و بر اساس سایت سی‌بی‌آر (CBR) نوشته شده است.

بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر
بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر

با موفقیت سریال این شخصیت بر اساس کمیک‌ های دنیای دی‌ سی ، «پیس‌ میکر» به یکی از شخصیت‌های محبوب تبدیل شد. این شخصیت که طی 60 سال گذشته اغلب نادیده گرفته شده و در تعداد کمی از کمیک‌ها حضور پیدا کرده بود، بالاخره به محبوبیت و توجهی که استحقاقش را داشت رسیده است.

Dawn of DC Primer

کمیک‌ های معروف پیس‌ میکر

دنیای «دی‌سی» در حال ورود به دوره جدیدی از پیوستگی با عنوان Dawn of DC است. اخیراً، این شرکت یک داستان کوتاه با محوریت شخصیت «پیس‌ میکر» منتشر کرده که جهت‌دهی جدید این دنیا را نشان می‌دهد.

Dawn of DC Primer یکی از کمیک‌ های پیس‌ میکر برای طرفداران سریال است که ماجراجویی‌های او و همکار جدید زنش، «پیس ورکر» را در یک ماموریت خطرناک به جزیره لازاروس برای پیدا کردن Helmet of Fate دنبال می‌کند. این دو شخصیت همچنین در سری کمیک Green Arrow نوشته «جاش ویلیامسون»، جایی که در مسیر مأموریت خود با «روی هارپر» و «بلک کنری» درگیری‌هایی داشتند، ظاهر شدند.

Lobo: The Last Czarnian

بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر

«لوبو»، مانند «پیس میکر» سابقه زیادی در کمیک‌های دی‌سی ندارد؛ اما در کمیک Lobo: The Last Czarnian که شباهت زیادی به سریال تلویزیونی دارد، با همدیگر همکاری کرده‌اند. هر دو فضایی مملو از هیجان، آشوب و اخلاقیات مبهم را به اشتراک می‌گذارند. در واقع شخصیت «پیس‌ میکر» در سریال به جای اینکه به نسخه کمیک بوکی‌اش وفادار بماند، بیشتر شبیه «لوبو» به نظر می‌رسد.

«لوبو» و «پیس‌ میکر» که توسط «جان سینا» در سریال بازی می‌شود، هر دو شخصیت‌هایی نابالغ و خشن هستند. حتی اگر «لوبو» به عنوان یک شکارچی جایزه‌بگیر در اعماق فضا فعالیت کند، او همچنان به زن‌ها، مشروبات الکلی و دعوا علاقه‌مند است. وقتی «لوبو» در دنیای سینمایی «DC» ظاهر شود، احتمالاً طرفداران «پیس‌ میکر» نیز به او علاقه‌مند خواهند شد.

Unstoppable Doom Patrol

بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر
بهترین داستان‌ های پیس‌ میکر

«دوم پاترول» و «پیس‌ میکر» در دنیای سینمایی «دی‌سی» به شکلی مشابه به تصویر کشیده شده‌اند؛ بنابراین تعجبی ندارد که این داستان با کمیک‌ های معروف پیس‌ میکر برخورد داشته باشد. در سری کمیک‌های Unstoppable Doom Patrol، تیم پس از آشوب‌های Lazarus Planet، تلاش می‌کند تا نه تنها جهان را از هیولاهای جدید نجات دهد، بلکه راهی برای درمان و بازگرداندن این موجودات به حالت طبیعی پیدا کند.

در کمیک Unstoppable Doom Patrol، تیم با سرعت زیادی گسترش می‌یابد و تحت نظارت مستقیم «پیس‌ میکر» و ارتش ایالات متحده قرار می‌گیرد. داستان به‌تدریج به سمت یک نبرد نهایی بین «اسمیت» و عجیب‌ترین تیم ابرقهرمانی پیش می‌رود.

The Janus Directive (Suicide Squad & Checkmate)

بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر
بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر

جوخه انتحار یکی از جذاب‌ترین تیم‌های دنیای «دی‌سی» محسوب می‌شود و از زمان بازآفرینی آن‌ها در سال 1987 محبوبیت خود را حفظ کرده است. در کنار داستان‌های مستقل خودشان، کمیک Checkmate داستان تیم مخفی دیگری را روایت می‌کرد که به‌عنوان آخرین خط دفاعی آمریکا در برابر شرارت عمل می‌کرد.

در سال 1987، جرخه خودکشی طی داستان The Janus Directive در یک کراس‌اوور با Checkmate، شخصیت «پیس‌ میکر» را وارد ماجرا کرد. این اولین برخورد این شخصیت با تیمی از شرورها و ضدقهرمانان بود. این داستان هیجان‌انگیز و مملو از صحنه‌های اکشن، یادآور دنیای پیچیده و پرخطر جاسوسی بود و به طرز جالبی با فضای کمیک‌ های مرتبط با سریال پیس‌ میکر همخوانی داشت.

Peacemaker (1988)

بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر

مدتی پس از اینکه «دی سی» حق پخش قهرمانان چارلتون را خریداری کرد، به هر کدام از این شخصیت‌ها عناوین ویژه‌ای داد. اگرچه داستان‌ های اصلی پیس‌ میکر نتوانستند به اندازه «کاپیتان آتم»، «کوئستشن» و «بلو بیتل» یک سری طولانی‌مدت دریافت کنند؛ اما به او یک مینی‌ سریال اختصاصی همراه با چندین داستان کوتاه در مجله کمیک Showcase اختصاص داده شد.

مینی‌ سریال «پیس‌ میکر» در سال 1988، ماجراهای او را در برابر یک تروریست بین‌المللی دنبال می‌کند. این مینی‌ سریال یکی از بررسی‌های عمیق تاثیر رفتارهای بی‌رحمانه پدر اسمیت بر ذهن آسیب‌دیده ضدقهرمان است و به سبک کلاسیک دهه 80، داستانی پر از صحنه‌های اکشن را ارائه می‌دهد.

The Peacemaker (1967)

بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر
کمیک های برتر peacemaker

کمیک های برتر peacemaker نقش مهمی در معرفی و شکل‌دهی شخصیت او به عنوان یک ضدقهرمان در دنیای «DC» داشته‌اند؛ اما مانند بسیاری از شخصیت‌های محبوب این شرکت، او ابتدا زیر نظر ناشر دیگری معرفی شد. این شخصیت توسط «جو گیل» در شماره 40 از کمیک Fightin’ Five خلق و به عنوان دیپلماتی به نام «کریس اسمیت» معرفی شد؛ او در دنیای خودش، صلح و خشونت را دو روی یک سکه می‌دید.

اولین سری کمیک تک‌نفری «پیس‌ میکر» که The Peacemaker نام داشت، داستان این ضدقهرمان را در مجموعه‌ای از ماجراجویی‌ها در سرتاسر جهان، جایی که او در تلاش است تا جلوی خشونت و تروریسم را بگیرد دنبال می‌کرد.

این مجموعه با داستانی جذاب از مبارزه با یک شرور زیردریایی آغاز می‌شود و با داستانی حماسی درباره جلوگیری از جنگ هسته‌ای به پایان می‌رسد. همچنین بهترین قسمت‌های این مجموعه توسط Modern Comics برای نسل جدید بازنشر شده است.

The Swamp Thing 2021

بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر
بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر

«Swamp Thing» همیشه یکی از گزینه‌های مطمئن برای داستان‌های خوب در دنیای کمیک‌های «DC» بود و نسخه 2021 این شخصیت نیز ناامیدکننده نبود. این سری کمیک نسخه جدیدی از این ضد ابرقهرمان را دنبال می‌کرد که در مسیر خود با شرورهای جدیدی مانند «پال واندرر» روبه‌رو می‌شود.

در طول این سفر، «سوامپ ثینکز» با جوخه خودکشی درگیر می‌شود و او را تا جنگل‌های کازیرانگا در هند تعقیب می‌کنند. ترکیب المان‌های ترسناک به سبک Swamp Thing و روبرو شدن با یکی از قدرتمندترین موجودات DC، این مجموعه را به سرعت به یک اثر کلاسیک مدرن تبدیل کرده است. این داستان پتانسیل تبدیل شدن به یکی از کمیک‌ های ضروری برای طرفداران سریال پیس‌ میکر را دارد.

ترسناک ترین شرور های Swamp Thing

Peacemaker: Disturbing The Peace

بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر

پس از بررسی کمیک‌ های پیش‌ زمینه برای سریال پیس‌ میکر و موفقیت چشمگیر فصل اول آن، «DC» نویسنده معروف، «گارت انیس» را استخدام کرد تا نگاهی عمیق و تاریک به این ضدقهرمان بیندازد. Disturbing the Peace به روان‌کاوی شخصیت «پیس‌میکر» می‌پردازد و با بررسی اتفاقات دوران کودکی او، دلایل شکل‌گیری شخصیت خشن او را آشکار می‌کند.

داستان به طور متناوب بین گفتگوهای «پیس‌ میکر» با یک روانشناس و خاطرات دردناک دوران کودکی او جابه‌جا می‌شود. از پیدا کردن جسد مادر و پدرخوانده‌اش در خانه گرفته تا تحت سرپرستی یک زوج جنایتکار بی‌ثبات قرار گرفتن، این داستان لحظات دشواری را به تصویر می‌کشد. خواندن کمیک Disturbing the Peace چالش‌برانگیز است؛ اما کاملاً در سبک و سیاق آثار «گارث انیس» قرار دارد.

Suicide Squad 2021

کمیک‌ های دنیای دی‌ سی

با وجود نقش برجسته‌اش در فیلم The Suicide Squad «جیمز گان»، بیشتر کمیک‌ های محبوب پیس‌ میکر، در طول سال‌های اخیر، ارتباط زیادی با این تیم نداشته است. روایت شخصیت «پیس‌ میکر» در کمیک‌ها تا پیش از سریال DCEU متفاوت بود و هیچ ارتباطی با تیم Task Force X نداشت. با محبوبیت سریال، داستان این شخصیت در داستان‌های مصور جدید نیز تغییر یافت و او به عضوی از این تیم تبدیل شد.

دی سی بالاخره «پیس‌ میکر» را در سری کمیک‌های Suicide Squad در سال 2021 به عنوان رهبر تیم در دنیای کمیک معرفی و او گروه قهرمانان شرور را به مبارزه با «سندیکای جرم» در Earth-3 رهبری کرد. این سری یکی از بهترین تیم‌های مدرن را با حضور شخصیت‌هایی مانند «بلاداسپورت»، «کانر کنت» و «تالون» که با دشمنانی همچون «سوپرومن» و «اوالمن» روبرو شدند، به همراه داشت.

Peacemaker Tries Hard

بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر
بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر

در بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر در «DC»، او شخصیتی جدی است که بسیار زیاد به «پانیشر» شباهت دارد. اما کمیک Peacemaker Tries Hard به طور کامل بر نسخه DCEU این شخصیت تمرکز دارد و یک کمیک جذاب و پر از اکشن با همکاری‌های عالی ارائه می‌دهد.

این مینی‌ سریال در حال حاضر تحت عنوان Peacemaker Tries Hard با عنوان «بلک لیبل»، «پیس‌ میکر» را با مجموعه‌ای از قهرمانان و شرورها رو‌به‌رو می‌کند و او را در ماموریت‌های دیوانه‌وارش برای پایان دادن به جرم و جنایت به تصویر می‌کشد. طرفداران سریال peacemaker «جیمز گان» قطعاً از این کمیک لذت خواهند برد.

ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز، شخصیت‌های دوست‌داشتنی مثل «مونسور مالا» و «رد بی» و حتی حضور سگ وفادار «پیس‌ میکر» به نام «بروس وین»، این کمیک را به یک روایت جذاب و پرطرفدار تبدیل کرده است.

سوالات متداول

کدام کمیک پیس‌ میکر داستان‌پردازی بهتری دارد؟

پیس‌میکر: جنگجوی صلح یکی از بهترین‌ها بوده که به عمق شخصیت پیس‌میکر و ویژگی‌هایش پرداخته است.

 پیس‌ میکر در کدام کمیک‌ها بیشتر به تصویر کشیده شده است؟

پیس‌ میکر بیشتر در کمیک‌های جوخه انتحار و پیس‌میکر: جنگجوی صلح بیشتر دیده می‌شود که این داستان‌ها معرفی خوبی از او ارائه می‌دهند.

آیا کمیک‌های پیس‌ میکر به سریال جیمز گان مرتبط هستند؟

بله، کمیک‌های پیس‌ میکر به ویژه داستان‌های اخیر اسن شخصیت، منبع الهام سریال جیمز گان هستند و شباهت‌های زیادی دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین کمیک‌ های پیس‌ میکر چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *