ترسناک ترین شرور های Swamp Thing

Swamp Thing یک موجود باتلاقی بسیار ترسناک و قدرتمند در دنیای دی سی است که دشمنان بسیاری دارد. حال می‌خواهیم ترسناک ترین شرور های Swamp Thing معرفی کنیم.

DC’s Swamp Thing شخصیتی است که در اکثر کمیک های برتر دی سی حضور پیدا کرد و یکی از معدود قهرمانانی بوده که تقریباً به اندازه افراد شرور خود ترسناک است؛ اما این ابرشروران، ترسناک ترین شرور های Swamp Thing هستند. Swamp Thing ترسناک یکی از دارک‌ترین شخصیت‌های DC است و طبیعی بود که او در مقابل هیولاهای وحشتناک دیگر قرار بگیرد. نگهبان سبز رنگ در طول سال‌ها با بسیاری از موجودات وحشتناک برخورد کرده است؛ اما برخی از آن‌ها کاملاً وحشتناک بودند. با وجود این دشمنان می‌توان فیلم های ترسناک زیادی را با الهام برداری از کمیک‌هایشان ساخت.

ترسناک ترین شرور های Swamp Thing

  • ابرشروران ترسناک Swamp Thing

شما می‌توانید فهرست ترسناک ترین شرور های Swamp Thing را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

ترسناک ترین شرور های Swamp Thing
ترسناک ترین شرور های Swamp Thing

از دشمن مرگبارش آنتون آرکین تا عناصر مشابه مانند بلایت، Swamp Thing مجموعه‌ای از دشمنان وحشتناکی را دارد. با وجود لیست قدرتمندی از بدکارانی که با آن‌ها روبرو شده است، برخی از دشمنان سوامپ‌ تینگ نسبت به دشمنان معمولی کمی دلهره‌آور بودند، آن‌ها جزء ترسناک ترین شرور های Swamp Thing قرار گرفته‌اند.

Thrudvang

ترسناک ترین شرور های Swamp Thing
وحشت آور ترین دشمنان Swamp Thing

Thrudvang که به ظاهر موجودی با قدرت بی‌نهایت بود، برای جمع‌آوری الک هالند پس از بازگشت ناگهانی به شکل انسانی خود اعزام شد. عنصر زرد عظیم الجثه در طول یک داستان دو شماره‌ای، هالند را شکار کرد تا او را به دلیل دانش علمی‌اش به دام بیندازد. او که مامور سازمان کلوسوس بود، به زودی نشان داد که برای رسیدن به راه خود به قتل متوسل خواهد شد. Thrudvang در مقابل Swamp Thing تقریباً ترسناک نبود؛ اما این واقعیت که او به دنبال الک هالند است او را وحشتناک‌تر کرد. برخلاف هیولاهای دیگر که فقط قدرت برتری را دارند، ارتباط عنصری ترودوانگ یک پیچ و تاب دیگر به مجموعه توانایی‌های او اضافه می‌کند.

Solus

ترسناک ترین شرور های Swamp Thing
ابرشروران ترسناک Swamp Thing

سولوس به عنوان عضوی از یک نژاد بیگانه اسرارآمیز، همه موجودات زنده روی زمین را بازیچه خود می‌نگرید، حتی Swamp Thing. سولوس که به دلیل قتل حاکمشان از دنیای خود تبعید شد، روزهای تبعید خود را در ایستگاه فضایی سپری کرد. او با راه‌اندازی یک دستگاه انتقال برای جابجایی موجودات به کشتی خود، سوامپ‌ تینگ را دستگیر کرد و به شکنجه او ادامه داد. علیرغم اینکه یکی از وحشتناک ترین ابر شروران Swamp Thing و دی سی است، دیدن Swamp Thing که به راحتی توسط تکنولوژی گرفتار می‌شود، ترسناک بود. اگرچه ارتباط Swamp با دنیای طبیعی خود او را نجات داد؛ اما به نظر می‌رسید که این دشمن یک‌بار برنده شده است. در آینده، Swamp Thing ماجراهایی بیشتر در حوضه کیهانی خواهد داشت؛ اما در اوایل کتاب، دشمنان فضایی مانند سولوس به ندرت دیده می‌شدند.

Nukeface

ترسناک ترین شرور های Swamp Thing
ترسناک ترین شرور های Swamp Thing

مانند تجسم بدی که انسان‌ها چه کارهای شومی را در سیاره زمین انجام می‌دهد، Nukeface یک شروری است که مستقیماً از وحشتناک‌ترین داستان علمی تخیلی دهه 1950 جدا شده بود. نوکفیس که به طور مرموزی در باتلاق‌های لوئیزیانا ظاهر می‌شود، همه اطرافیان خود را با تشعشعات هسته‌ای مسموم می‌کند. او قدرت‌های خود را از پسماند هسته‌ای در یک معدن به دست می‌آورد و لمس این افراد تشعشعی، به اندازه‌ای کافی است تا سوامپ‌ تینگ را ناتوان کند. اگرچه او برای مدت کوتاهی در کمیک‌ها ظاهر شد؛ اما Nukeface در دوره Saga of the Swamp Thing اثر بزرگی را برای خوانندگان به جای گذاشت. او بسیار وحشتناک بود زیرا به نظر می‌رسید از روی هوس به دیگران آسیب می‌رساند و دلیل استفاده‌اش از زباله‌های هسته‌ای، برای بیشتر لذت بردن از جنایت خود بود.

Kamara The Monkey King

ترسناک ترین شرور های Swamp Thing
وحشتناک ترین ابر شروران Swamp Thing

در دوران آلن مور در Swamp Thing، نه تنها برخی از بهترین نقل قول‌های شخصیت را ارائه داد، بلکه داستان را به جهات جدید و عجیبی هدایت کرد. کامارا پس از اینکه به طور تصادفی توسط spirit board فراخوانده شد، ظاهر شد و به ترس و وحشت کودکانی که در خانه‌ای که Abby برای آن کار می‌کرد زندگی می‌کردند، هجوم آورد. کامارا که می‌توانست به هر شکلی که هدفش می‌خواهد، تبدیل شود، با ترسی که برای بچه‌ها ایجاد می‌کرد، قوی‌تر شد. در نهایت کامارا که برای رویارویی خود با Swamp Thing، ظاهری ترسناک و تقریبا شبیه به آن را درست کرد و با این کار ثابت می‌کند دشمنی سخت برای شکست دادن است. خوشبختانه برای موجود سبز متوسط، Etrigan شیطان وارد شد و برای مبارزه با موجود قدرتمند کمک کرد.

Nebiros

ترسناک ترین شرور های Swamp Thing
وحشت آور ترین دشمنان Swamp Thing

Nebiros که برای اولین بار در Swamp Thing ظاهر شد، شیطانی هست که چندین بار بازگشت تا جهان DC را آزار دهد و یکی از وحشت آور ترین دشمنان Swamp Thing است. نبیروس هنگامی که سوامپ‌تینگ به طور تصادفی به بدنش اجازه داد تا زمانی که روح هالند غایب بوده است، تسخیر شود، نبیروس به سرعت به عنوان یک دشمن ترسناک در زمین ظاهر شد. نبیروس با داشتن تمام قدرت یک موجود اهریمنی، توانایی‌های تقریباً بی‌پایانی را در صورت قدرت کامل دارد. خوشبختانه برای هلند و Swamp Thing، او از بدن خود خلع شد؛ اما این باعث نمی‌شود که شیطان برای مدت طولانی پایین بماند. با گذشت سال‌ها، نبیروس برای مبارزه با دیگر قهرمانان دی سی بازگشت و با گذشت زمان قوی‌تر شد.

The Un-Men

ترسناک ترین شرور های Swamp Thing
ابرشروران ترسناک Swamp Thing

بدون اشاره به یک شرور خاص، آن‌ها در حقیقت گروهی از شروران هستند که توسط دشمن اصلی سوامپ‌ تینگ، آنتون آرکین، به صورت ژنتیکی تغییر شکل داده شده‌اند و با ترکیبی از انسان و حیوان شکل گرفته‌اند. این هیولاهای ژنتیکی و عجیب و غریب به عنوان ساتردگان، دستورات شرورانه Anton Arcane را اجرا می‌کنند. Un-Men که یکی از پرکارترین دشمنان در دنیای Swamp Thing است، آن‌ها قدرتمندترین هیولاهای DC نیستند؛ اما تعدادشان زیاد است. آن‌ها به دلیل ماهیت فرمانبردار خود و این واقعیت که آن‌ها مایل به انجام فرمانبری از سوی Arcane هستند، ترسناک خواهند بود. همچنین، به دلیل امکانات نامحدود آن‌ها، سازندگان کمیک در طول سال‌ها چند Un-Men واقعاً وحشتناک را ارائه کرده‌اند.

M’nagalah

ترسناک ترین شرور های Swamp Thing
ترسناک ترین شرور های Swamp Thing

M’nagalah مانند موجودی مستقیماً از تصورات پیچ خورده HP Lovecraft، شخصیتی بین بعدی بوده که مسئول تمام زندگی در کهکشان است. M’nagalah که در یک معدن در نزدیکی لوئیزیانا پیدا شده است، تلاش می‌کند تا سوامپ‌ تینگ را تسخیر خواهد کرد تا بتواند بر تمام زندگی در زمین غلبه کند. M’nagalah به عنوان یک جرم در کمیک، در ذهنیت مانند شب‌های ترسناک است. وجود او در یک محل تاریک و ترسناک فقط کمک می‌کند تا او را شبیه موجودی خیالی از کابوس کودکان نمایان سازد. در حالی که او توسط سوامپ‌ تینگ را به طور موقت شکست داد، این امر او را از ترساندن بیشتر در جهان DC متوقف نخواهد کرد.

Blight

ترسناک ترین شرور های Swamp Thing
وحشتناک ترین ابر شروران Swamp Thing

به عنوان یکی از اعضای Swamp Thing ،Justice League Dark توانست از مهارت‌های کار تیمی خود در هنگام مبارزه با بدهای فوق العاده قدرتمند استفاده کند. بلایت که به عنوان یکی از جالب‌ترین شرورهای Justice League Dark ظاهر می‌شد، جسد کریس، یکی از دوستان نزدیک Phantom Stranger را در اختیار داشت. بلایت مظهر جسمانی شر بشریت است و بنابراین می‌تواند قدرت‌های خطرناکی را به کار گیرد که این ویژگی او جزء ابرشروران ترسناک Swamp Thing قرار گرفته است. این واقعیت که برای شکست دادن Blight به یک تیم کامل نیاز است او را بسیار ترسناک خواهد کرد و علاوه بر آن، ظاهر حشره مانند او را خنک می‌کند. Swampy و بقیه اعضای تیم که با نیروهای اهریمنی غریبه نیستند، می‌توانند با سهولت نسبی نبرد انجام دهند؛ اما روحی که در تعادل آویزان بوده و در خطرهای مرگبار است.

Blight The Floronic Man

ترسناک ترین شرور های Swamp Thing
وحشت آور ترین دشمنان Swamp Thing

برخلاف سوامپ‌ تینگ که از وضعیت عنصری خود برای برقراری تعادل در زمین استفاده می‌کند، جیسون وودرو به هدفی کاملاً متفاوت و نگران کننده فکر خواهد کرد. او یک دانشمند باهوشی است که در حوزه پژوهش گیاهان فعالیت می‌کند و پس از مصرف بخشی از بافت سوامپ‌ تینگ، توافقی با The Green بست. وودرو به وسیله خشم دیوانه‌وار و توانمندی‌های جدید خود، تصمیم به از بین بردن تمام حیات حیوانی در زمین گرفت.

بهره‌مند از توانایی‌های مشابه با سوامپ‌ تینگ، جیسون وودرو چالشی وحشتناک را برای این هیولای سبز بزرگ ارائه می‌دهد. سوامپ‌ تینگ در مقابل ماموریت وودرو تا حدی تفاهم دارد و میان جنبه انسانی و گیاهی جان خود دچار تقسیم‌ درد است. در حالی که بسیاری از شروران هدفشان از بین بردن تمام زندگی در زمین بود، وودرو به خاطر اینکه واقعاً قادر به انجام آن هست، بسیار ترسناک خواهد بود.

Anton Arcane

ترسناک ترین شرور های Swamp Thing
ابرشروران ترسناک Swamp Thing

با غرق شدن در شرارتی که تهدید به نابودی تمام جهان را به همراه داشت، آنتون آرکین واقعاً دشمن اصلی سوامپ‌ تینگ است. آرکین از سنین جوانی علاقه‌ مند به جاودانه بودن هست و دانش خود در زمینه پزشکی و جادو را برای زنده ماندن ابدی به کار برد و سوامپ‌ تینگ را به عنوان یک میزبان مناسب می‌دانست.

حتی پس از مرگ، آرکین همچنان سوامپی را احزار می‌کند و به شکل نامزد خانمِ ابی، متیو، از جهنم بازگشت. به نظر می‌رسد قابل متوقف شدن نباشد و تشنج برای قدرتی که توسط هیچ شرور کمیکی رقم نخواهد خورد، در نقشه‌های آرکین پایانی ندارد. در حالی که سوامپ‌ تینگ با بسیاری از موجودات عجیب و غریب در زمان خود مبارزه کرده است، هیچ‌کدام از آن‌ها به اندازه آرکین انگیزه‌ای تاریک نداشته‌اند و هیچ‌کدام از آن‌ها به اندازه او قدرتمند نبوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ترسناک ترین شرور های Swamp Thing سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *