مورد انتظارترین مرگ‌هایی که در امکان دارد در قسمت دوم سریال خاندان اژدها رخ دهند

فصل دوم سریال خاندان اژدها با خونریزی آغاز شده و ما شاهد مرگ یک شخصیت بودیم که زمینه را برای فصلی پر از خشونت با مرگ‌های بسیار بیشتر فراهم می‌کند.

بسیاری از بازیگران خاندان اژدها، در همان فصل ابتدایی به قتل رسیدند و سریال را ترک کرده‌اند. چندین شخصیت اصلی از فصل 1، به دلایل مختلف جان خود را از دست داده‌اند. مرگ شاه «ویسریس تارگارین»، شاید قابل‌ توجه‌ترین مرگ فصل 1 باشد که مستقیماً منجر به درگیری جنگ داخلی به نام نبرد رقص اژدهایان ، جنگی که در آن پسرش «ایگان» و دخترش «رینیرا» برای تصاحب تخت آهنین رقابت می‌کنند.

پایان فصل 1 سریال هاوس آف دراگون ، اولین خونریزی در جنگ، جایی که شاهزاده «ایموند تارگرین» و اژدهایش «ویگار» و «لوسیروس ولاریون»، پسر رینیرا را کشتند را به همراه داشت. از آنجا، جنگ عملاً اجتناب ناپذیر شد. همانطور که پس از پخش فصل دوم سریال خاندان اژدها دیدیم، «رینیرا» خواستار انتقام از پسر کشته شده‌اش است.

با وجود اعلام «ایموند» به عنوان هدف مورد نظر او، خون و پنیر در نهایت پسر «ایگان دوم» و «هلینا تارگرین» را می‌کشند؛ زیرا دستور آن‌ها، کشتن پسر برای پسر بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

دانلود فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) با زیرنویس فارسی


ترورهای خون و پنیر با کتاب آتش و خون که تمام رویدادهای سریال بر اساس آن است، متفاوت بود؛ اما نتیجه نهایی یکسان روایت شد. با کشته شدن شاهزاده «جیهاریس تارگرین» توسط آن‌ها اولین مرگ مهم این فصل را رقم خورد و در ادامه باید ببینیم که چه افراد دیگری در فصل دوم خاندان اژدها خواهند مرد.

بزرگترین مرگ‌هایی که در قسمت دوم سریال خاندان اژدها انتظار می‌رود ببینیم

در ادامه لیست افرادی که امکان دارد در قسمت آینده فصل 2 بمیرند را مشاهده خواهید کرد.

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

بر اساس کتاب آتش و خون که به بررسی تاریخ خاندان تارگرین، از جمله خط زمانی کامل رقص اژدهایان می‌پردازد، می‌توان بقیه مرگ‌های مهم فصل دوم هاوس آف دراگون را پیش‌بینی کرد. مشخص نیست که این فصل در نهایت در کدام قسمت از جدول زمانی کتاب قرار می‌گیرد؛ اما با توجه به هشت قسمتی بودن فصل و سرعت روایت سریال، می‌توان حدس‌هایی زد.

رینیس تارگرین

سریال خاندان اژدها

«رینیس تارگرین»، ملکه‌ای که هرگز نبود، برجسته‌ترین مرگ شخصیتی است که می‌تواند در قسمت بعدی فصل دوم سریال خاندان اژدها رخ دهد. تصمیم «رینیس» برای پیوستن به سیاه‌‌ها در پایان فصل 1، تأثیر ماندگاری بر جنگ خواهد داشت؛ اما داستان او احتمالاً در نبرد استراحتگاه کلاغ به پایان خواهد رسید که تأیید شده که یکی از صحنه‌های اکشن اصلی فصل است.

با توجه به مانورهای تاکتیکی که «کریستون کول» و «ایموند» در قسمت 1 شروع به انجام دادن آن کرده‌اند منطقی است که مرگ او را به همان شکل کتاب ببینیم.

در کتاب، «کریستون کول» با استفاده از نیروی زمینی در حال رشد خود، در امتداد خط ساحلی سرزمین‌های تاج، قلعه‌ها را تسخیر می‌کند. در استراحتگاه کلاغ، سیاه‌ها انتظار یک پیروزی آسان با آتش اژدها را دارند، زیرا فکر می‌کنند «کول» تنها با نیروی زمینی خود پیشروی کرده است. «رینیس» سوار بر «مِلیس» به میدان نبرد می‌رود تا با آن‌ها مقابله کند، اما توسط «ایموند» و «ایگان دوم» که سوار بر «ویگار» و «سان‌فایر» هستند، کمین زده می‌شود.

«رینیرا» مبارزه خود را عالی انجام می‌دهد و حتی «ایگان» و ـسان‌فایر» را از پا درمی‌آورد و به هر دوی آن‌ها به‌شدت آسیب می‌زند. در نهایت، «ایموند» و «ویگار»، «رینیرا» را شکست می‌دهند و او را می‌کشند. با توجه به روابط خانوادگی او، این مرگ ضربه‌ای ویرانگر برای سیاه‌ها است.

این «رینیرا» بود که خاندان ولاریون را به سمت خودش کشاند و بدون «رینیس»، لرد «کورلیس» هرگز به طور کامل به «رینیرا» اعتماد نخواهد کرد. اینکه آیا این موضوع در سریال تلویزیونی مانند کتاب پیش می‌رود یا خیر، مشخص نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم که سازندگان سریال آن را چگونه نشان می‌دهند.

میلیس

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

زمانی که «رینیرا» شکست می‌خورد، «میلیس» به طرز ناراحت‌کننده‌ای همراه او سقوط می‌کند. او یکی از اژدهایان این سریال است که به خاطر فلس‌های قرمز و سرعت پرواز فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شود. او مبارزه‌ای به یادماندنی را علیه دو اژدهای بالغ، به خصوص «ویگار» به نمایش می‌گذارد، اما در نبرد استراحتگاه کلاغ‌ها، جان سالم به در نمی‌برد.

«میلیس»، بعد از «آراکسِ» «لوسریس ولاریون»، دومین اژدهایی است که در رقص اژدهایان جان خود را از دست می‌دهد و این آغازگر خط طولانی از مرگ اژدهایان تا انقراض آن‌ها است.

قبل از «رینیس»، «مِیلیس» با پرنسس «آلیسا تارگرین» پیوند خورده بود و «رینیس» پس از مرگ «آلیسا» او را تصاحب کرد. این دو نفر، از سال 87 بعد از فتح وستروس (رقص اژدهایان در سال 129 روی می‌دهد) با هم پیوند خورده‌اند و تقریباً دو دهه بیشتر از «دیمون» و «کاراکس» سوارکار و اژدهایش بوده است.

دوقلوهای کارگیل

سریال خاندان اژدها

دوقلوهای کارگیل، «اریک» و «آریک»، در اواخر فصل 1 به عنوان اعضای گارد پادشاه «ویسریس تارگرین» معرفی شدند. با تقسیم شدن به سیاه و سبز، دوقلوهای کارگیل خود را در دو جبهه مخالف درگیری می‌بینند. سر «اریک کارگیل» در قسمت پایانی فصل 1، به «دراگون استون» سفر کرد تا با سوگند وفاداری به «رینیرا»، به او در مقام گارد ملکه‌اش خدمت کند، در حالی که سر «آریک کارگیل» در کنار پادشاه «ایگان دوم» باقی ماند، هر دو بر این باور بودند که در طرف درست درگیری قرار دارند.

در دنیای کتاب‌های «جرج آر. آر. مارتین»، این به معنای آن است که متأسفانه این دو باید با هم برخورد کنند. در کتاب، «کریستون کول» قبل از بسیج کردن ارتش سبزها برای حمله به استراحتگاه کلاغ، به تاکتیک‌هایی برای پایان دادن آسان به جنگ فکر می‌کند. او نقشه می‌کشد تا «آریک کارگیل» وانمود کند برادرش است و به طور مخفیانه وارد «دراگون استون» شود و «رینیرا تارگرین» را بکشد.

او پیش از اینکه بتواند «رینیرا» را پیدا کند، با «اریک» روبرو می‌شود و این دو برادر با هم مبارزه کرده و به طور مرگباری همدیگر را زخمی می‌کنند. از آنجایی که این اتفاق پیش از استراحتگاه کلاغ رخ می‌دهد، احتمال دارد که در همین قسمت دوم، شاهد مرگ این دو نفر باشیم. در نهایت، مسیر دوقلوهای کارگیل در سریال خیلی طولانی نیست و هر دوی آن‌ها، در نهایت خواهند مرد.

در دنیای بازی تاج و تخت بارها شاهد رویارویی خواهر و برادر علیه یکدیگر بوده‌ایم که قابل توجه‌ترین رویارویی فیزیکی بین «ساندور» و «گرگور کلیگین»، سگ شکاری و کوهستان بود.

خون

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

خون، شخصیتی است که در اقتباس تلویزیونی کمی با شخصیت او در آتش و خون تفاوت دارد، اما سرنوشت او احتمالا مشابه خواهد بود. در قسمت اول فصل دوم خاندان اژدها ، خون و پنیر با هدف کشتن «ایموند تارگرین» به درون رد کیپ نفوذ کردند، اما در نهایت شاهزاده «جیهاریس»، وارث «ایگان دوم» را کشتند. البته این عملی است که خاندان سبز به خوبی آن را نمی‌پذیرند و خشم پادشاه عصبانی و بی‌قرار را بیشتر برمی‌انگیزند.

سرنوشت آن‌ها در پایان قسمت 2 نمایش داده نمی‌شود، اما در کتاب‌ها اطلاعاتی در مورد اتفاقی که برایشان می‌افتد وجود دارد.

ابتدا در آتش و خون، شخصیت خون یک قصاب است، نه عضوی از نگهبانان شهر. او قبلاً عضو نگهبانان شهر کینگز لندینگ بود، اما به دلیل قتل یک روسپی از آن اخراج شد. در سریال، او برای اینکه ورود «دیمون» به شهر بهتر به نظر برسد، به این نقش تغییر یافت.

اینکه آیا این موضوع نتیجه او را تغییر می‌دهد مشخص نیست؛ اما در کتاب، او به زودی توسط خاندان سبز پیدا شده و برای گرفتن اطلاعات شکنجه می‌شود. او «میساریا» را لو می‌دهد و در نهایت بر اثر شکنجه جان می‌بازد. در نسخه تلویزیونی، او به احتمال زیاد به جای «میساریا»، نام «دیمون» را لو خواهد داد. اما در مورد پنیر، هیچ مدرک روشنی مبنی بر زنده یا مرد بودن او در کتاب وجود ندارد.

در هر صورت، پس از این حادثه، «ایگان دوم» دستور قتل تمام موش‌گیران در کینگز لندینگ را می‌دهد و همه آنها را حلق‌آویز می‌کند. سپس «اتو های‌تاور» صد گربه را برای مقابله با موش‌ها به رد کیپ می‌آورد. با توجه به رابطه «ایگان» و «اتو» در سریال، به نظر نمی‌رسد که «اتو» از حلق‌آویز کردن بی‌رویه و گسترده «ایگان» که عمدتا از غیرنظامیان بی‌گناه است، حمایت کند و احتمالا رد کیپ را پر از گربه نخواهد کرد.

جیسون لنیستر

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

از آنجایی که به نظر نمی‌رسد نبرد استاراحتگاه کلاغ، آخرین نبرد فصل باشد، فصل دوم House of the Dragon می‌‎تواند با یک درگیری کوچک‌تر دیگر به پایان برسد. تریلر فصل دوم خاندان اژدها ، ارتش «لنیستر» را در حال لشکر‌کشی به سمت رد فورک نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد که ما، نبرد نبرد گولت را در فصل سوم ببینیم؛ زیرا در هیچ تریلری وجود نداشت.

در مورد نبرد در رد فورک، لرد «جیسون لنیستر»، قابل توجه‌ترین قربانی است. «جیسون» در فصل اول House of the Dragon در تلاش برای جلب رضایت «رینیرا» در ازدواج دیده شد. او مردی بسیار متکبر است و خیلی دوست‌داشتنی نبود؛ اما از دست دادن او، خاندان لنیستر را برای سبزها دچار آشفتگی می‌کند، زیرا مرگ او باعث می‌شود تا خاندان گریجوی از جزایر آهن به لنی‌اسپورت حمله کنند.

جالب است که ببینیم سریال چگونه این صحنه را می‌سازد؛ زیرا «جیسون لنیستر» شخصیت محبوبی نیست، اما می‌تواند باعث یک درگیری بزرگ دیگر شود. به احتمال زیاد، سازندگان فقط یک بخش کوتاه ساخته باشند؛ زیرا هیچ اژدهایی در آن نبرد حضور ندارد؛ در هر صورت، «جیسون لنیستر» می‌تواند یکی از عوامل اصلی مرگ فصل 2 خانه اژدها در پایان این هشت قسمت باشد.

سوالات متداول

در پایان قسمت اول فصل دوم سریال خاندان اژدها، چه کسی کشته شد؟

در پایان این قسمت، «جیهاریس تارگرین» جوان، وارث تاج و تخت و پسر شاه «ایگان دوم»، می‌میرد.

سرنوشت پنیر چه می‌شود؟

هیچ مدرک روشنی مبنی بر زنده یا مرد بودن او در کتاب وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب مورد انتظارترین مرگ‌هایی که در امکان دارد در قسمت دوم سریال خاندان اژدها رخ دهند چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *