دانلود انیمیشن نگهبانان: قسمت اول با زیرنویس فارسی

برای دانلود انیمیشن نگهبانان: قسمت اول (Watchmen Chapter 1) با زیرنویس فارسی به انتهای مطلب مراجعه کرده و روی لینک دانلود کلیک کنید.

رمان گرافیکی برجسته نگهبانان اثر «آلن مور»، «دیو گیبونز» و «جان هیگینز» که یکی از شاهکارهای دنیای کمیک به شمار می‌آید، بار دیگر با اقتباسی جدید از سوی «دی‌سی انیمیشنز» به سینماها بازگشته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود انیمیشن نگهبانان: قسمت اول

این اقتباس پس از فیلم سال 2009 به کارگردانی «زک اسنایدر» و سریال موفق «HBO»، به تماشاگران ارائه می‌شود. برخلاف باورهای قدیمی که «نگهبانان» را اثری سخت برای اقتباس می‌دانستند، استقبال گسترده از این آثار نشان داده که این رمان گرافیکی قابلیت بالایی برای حضور در رسانه‌های دیگر دارد.

دانلود انیمیشن نگهبانان: قسمت اول

هرچند فیلم «اسنایدر» در سال 2009 بازخوردهای مثبتی دریافت کرد، اما برخی جزئیات از اثر اصلی در آن حضور نداشت. اکنون، این اقتباس جدید از «دی‌سی انیمیشنز» فرصتی فراهم کرده تا داستان نگهبانان با وفاداری بیشتری به منبع اصلی روایت شود. با انتشار این انیمیشن دو قسمتی در سال 2024، شاهد سومین اقتباس بزرگ از «نگهبانان» خواهیم بود.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود انیمیشن Watchmen Chapter 1 فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود انیمیشن نگهبانان: قسمت اول

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن نگهبانان: قسمت اول چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *