کلافگی اهالی رسانه از سیاست جشنواره فجر در بخش بین الملل

کلافگی اهالی رسانه از سیاست جشنواره فجر در بخش بین الملل : ستاد برگزاری جشنواره فجر، برنامه‌های بخش بین‌الملل را به شکل روزانه اعلام خواهد کرد.

کلافگی اهالی رسانه از سیاست جشنواره فجر

ستاد برگزاری جشنواره برای پرهیز از ایجاد حاشیه در بخش بین الملل ، برنامه‌های این بخش را به شکل روزانه اعلام می‌کند. سیاست جشنواره فجر در بخش بین الملل موجب کلافگی اهالی رسانه شده است.

روابط عمومی فیلم فجر حوالی ساعت ۱۴، یک ساعت قبل از نمایش فیلم «شهر خاموش» احمد بهرامی، برنامه روزانه بخش بین‌الملل را اعلام کرد.

تسلیت مصطفی زمانی به مردم در جشنواره فجر [+ویدیو]

این در حالی است که این فیلم با توجه به سوابق حضورهای بین‌المللی‌اش قطعا یکی از فیلم‌هایی بوده است که اهالی رسانه علاقه‌مند بودند آن را تماشا کنند اما اینگونه اطلاع رسانی کمی غیر منطقی به نظر می‌رسد، چون خبرنگاران طبق برنامه از پیش اعلام شده، برنامه‌ریزی کرده‌اند که ساعت ۱۶ برای تماشای فیلم «هفت بهارنارنج» از فیلم‌های بخش سودای سیمرغ در پردیس «ملت» حاضر شوند.

فوری : بلیت فروشی استانی جشنواره فیلم فجر آغاز شد

و قطعا با این اطلاع‌رسانی نمی‌توانند خودشان را به آنجا برسانند. حتی اگر هم بتوانند خود را برای این ساعت به محل نمایش فیلم برسانند، مساله جدیدتر این می‌شود دست‌کم نیم ساعت از فیلم ساعت ۱۶ را از دست خواهند داد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *