تریلر بازی Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh منتشر شد !

Tintin Reporter یکی از موردانتظارترین بازی‌های امسال  است. روز گذشته، سونی تریلر بازی Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh را منتشر کرد.

این بازی، که توسط استودیوی «Pendulo» عرضه خواهد شد، یک بازی ماجراجویی بر اساس کمیک‌های محبوب «تن تن» است که با همان عنوان منتشر خواهد شد. روز گذشته، در مراسم معارفه‌ی این بازی، تریلر Tintin Reporter منتشر شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2023 و تمام دوران


تریلر بازی Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh

«تن تن» و همراه وفادارش «اسنوی»، قصد دارند ماجراهای خارق‌العاده‌ای را این بار در صنعت گیم ایفا کنند. این بازی، در جهان کمیکی «تن تن» روایت می‌شود و با داستانی پر از پیچ و خم که بخشی از میراث خلاقانه بزرگ «Hergé» است، شما را به قلب کشور مصر و دیگر سرزمین‌های زیبای بی‌نهایت فرو می‌برد. «سیگارهای فرعون» چهارمین ماجراجویی این مجموعه در کمیک‌های تن تن است.

تریلر بازی Cigars of the Pharaoh نشان می‌دهد که این بازی از گیم‌پلی منحصر به فرد و خلاقانه‌ای که ترکیبی از بهترین عناصر بازی‌های ماجراجویی و تحقیقی است بهره می‌برد. بازی که شما را دعوت می‌کند تا لباس کارآگاه بپوشید و به جستجو، نفوذ برای یافتن سرنخ‌ها و حل پازل‌ها با روش گفت‌و‌گوهای تحقیقی بپردازید.

بازی «Tintin Reporter – Cigars of the Pharaoh» که توسط استودیوی اسپانیایی «Pendulo Studios» ساخته شده است، بر روی چندین پلتفرم بازی ویدئویی در دسترس خواهد بود. در تریلر بازی جدید تن تن اعلام شد که این بازی در پایان ماه نوامبر 2023 (آذر ماه 1402) برای ایکس باکس، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی (دیجیتال) در دسترس است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *