دستیابی به بهترین بازی های آیفون با کارت اپل استور

علاقه‌مندان و مشتریان خدمات و محصولات اپل، با خرید گیفت کارت اپل استور و شارژ اکانت اپل خود، اقدام به خرید کالا یا خدمات مورد نظر از فروشگاه‌ های اپل می‌کنند.

در واقع می‌توان گفت که، اپل آیدی مانند یک کارت بانکی خالی است که با گیفت کارت اپل استور شارژ شده و قابلیت استفاده و پرداخت در ازای خرید از فروشگاه‌های اپل را دارد. با افزایش اعتبار به وسیله گیفت کارت آیتونز، به نرم افزارهای موجود در App Store دسترسی خواهید داشت. این گیفت کارت در رده گیفت کارت‌ های فروشگاهی قرار می‌گیرد و در واقع راهی برای پرداخت در فروشگاه‌‌های آنلاین به‌شمار می‌آید. اگر قصد خرید گیفت کارت آیتونز را دارید، می‌توانید این محصول را با تضمین قیمت از فروشگاه آی گیم خریداری کنید.

دستیابی به بهترین بازی های آیفون با کارت اپل استور
دستیابی به بهترین بازی های آیفون با کارت اپل استور

خرید بازی های آیفون با کارت اپل

اپل یک گیفت کارت آسان و قابل ردیم (redeemable) است که برای اعتبار پیش پرداخت (prepaid credit) در آیتونز (iTunes) و اپ استور(App Store) قابل بازخرید است. خرید و پخش موسیقی، دانلود برنامه ها، بازی های موبایل (mobile games)، فیلم و موارد دیگر! همچنین، از آن برای خریدهای درون برنامه ای، کتاب های الکترونیکی اپل (Apple Books) یا حتی افزایش فضای ذخیره سازی آی کلود (iCloud) خود استفاده کنید.

خرید گیفت کارت اپل آیتونز در ایران

گیفت کارت اپل استور مانند دیگر گیفت کارت‌‌ ها، در مبالغ مختلفی ارائه می‌شود. کاربران اپل می‌توانند براساس نیاز خود کارت اپل را تهیه کنند و توسط آن اکانت اپل آیدی خود را شارژ نمایند. اما قیمت گیفت کارت آیتونز  چقدر است؟ قیمت گیفت کارت آیتونز به محصول انتخابی شما بستگی دارد. این کارت هدیه در مبالغ 2 دلاری، 3 دلاری و … تا 300 دلاری عرضه می‌شود.
هر کاربر بسته به میزان مصرف خود می‌تواند گیفت کارت اپل را در مبلغ مورد نیاز خریداری و سپس اپل آیدی خود را شارژ کند و توسط آن از شرکت اپل و فروشگاهش خدمات دریافت کند. برای خرید گیفت کارت اپل استور همراه با تحویل آنی می‌توانید در سایت آی گیم اقدام کنید.

نحوه خرید گیفت کارت اپل استور

اگر با نحوه خرید گیفت کارت اپل استور در ایران آشنایی ندارید، باید بگوییم که انجام این کار بسیار ساده است. در حال حاضر شما برای خرید از اپ استور باید حساب کاربری خود را با استفاده از حساب بانکی بین‌المللی شارژ کنید. اما با خرید گیفت کارت اپل یورو یا دلار، شما می‌توانید خرید از اپ استور را بدون نیاز به حساب بانکی بین‌المللی انجام دهید. در این صورت خرید نرم افزار پولی اپل برای شما آسان خواهد شد. اما چگونه می‌توان گیفت کارت آیتونز را در ایران خریداری کرد؟

در ابتدا شما باید به سراغ یک مرجع معتبر فروشنده ارزانترین گیفت کارت اپل بروید. آی گیم به‌عنوان یک فروشگاه تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. شما می‌توانید انواع گیفت کارت اپل استور مانند گیفت کارت ۱ دلاری اپل، گیفت کارت ۱۰ دلاری اپل و … را با بهترین قیمت از فروشگاه ما خریداری کنید. بعد از خرید گیفت کارت اپل ارزان از فروشگاه آی گیم، شما باید اطلاعات گیفت کارت را وارد حساب کاربری خود کرده و سپس خرید از اپ استور را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

امکان خرید درون برنامه ای با استفاده از گیفت کارت اپل استور
امکان خرید درون برنامه ای با استفاده از گیفت کارت اپل استور

باید اشاره کرد که خرید گیفت کارت اپل با ارز دیجیتال نیز یک گزینه دیگر برای کاربران ایرانی به‌شمار می‌آید. اما خرید گیفت کارت اپل با ارز دیجیتال عموما هزینه بیشتری نسبت به خرید به‌صورت مستقیم از فروشگاه‌ هایی مانند، آی گیم دارد. به همین خاطر اگر قصد خرید ارزانترین گیفت کارت اپل استور را دارید، پیشنهاد ما خرید گیفت کارت اپل یورو یا دلار از فروشگاه آی گیم است.

انواع گیف کارت اپل

اگر قصد خرید گیفت کارت اپل آیتونز را دارید، حتما برای شما این سوال پیش آمده که گیفت کارت چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که گیفت کارت یک اعتبار مشخص دارد که می‌توانید آن را به حساب کاربری اپل خود انتقال دهید. زمانی که قصد خرید گیفت کارت اپل آیتونز را دارید، متوجه می‌شوید که دو نوع از این گیفت کارت در بازار وجود دارد؛ گیفت کارت فیزیکی و مجازی. گیفت کارت‌های مجازی و فیزیکی دارای مزایا و معایب خاص خود هستند.

به عنوان مثال، زمانی که شما یک گیفت کارت اپل مجازی را خریداری می‌کنید، اطلاعات گیفت کارت به ایمیل و شماره تلفن شما ارسال خواهد شد. این در حالی است که اگر بخواهید از طریق اسکن کد که در روش ردیم به آن پرداخته می‌شود، اقدام کنید، این امکان برای شما وجود نخواهد داشت. در مقابل، گیفت کارت‌های مجازی اپل دارای قیمت پایین‌تری نسبت به مدل‌های فیزیکی هستند و شما می‌توانید در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. لازم به ذکر است که برای خرید این گیفت کارت‌ها نیز نیاز ندارید تا مغازه‌های مختلف را جست و جو کنید.

گیفت کارت‌ های فیزیکی نیز دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. به عنوان مثال: گیفت کارت‌های فیزیکی با قیمتی بیشتر نسبت به گیفت کارت مجازی عرضه می‌شوند که مقداری از این تفاوت قیمت به سود مغازه‌دار برمی‌گردد. این در حالی است که به دلیل نگارش فیزیکی بارکد، شما می‌توانید تنها با یک اسکن ساده گیفت کارت مورد نظر خود را ردیم کنید.

یکی از معایب خرید گیفت کارت‌های فیزیکی نسبت به مجازی احتمال گم شدن آن در صورت ردیم نکردن است. این مشکل در حالی وجود دارد که اطلاعات یک گیفت کارت مجازی را می‌توان با چند کلیک ساده در فضای ابری ذخیره کرد.

چرا گیفت کارت اپل بخریم؟

در دنیای بازی‌ها، این بازی‌های موبایل هستند که در حال حاضر طرفداران زیادی برپا کردند. اندروید و IOS به عنوان دو سیستم عامل موبایلی، کاربران بسیاری در سرتاسر دنیا دارند. گوشی تلفن همراه هوشمند تنها یک ابزار فیزیکی و بستر استفاده برای نرم افزارها، بازی و سرویس های دیگر است. همان‌طور که برای خرید از گوگل پلی استور از گیفت کارت گوگل پلی استفاده می‌کنیم، برای خرید از فروشگاه های اپل نیز از گیفت کارت آیتونز استفاده می‌کنیم.

تمامی کاربران دستگاه‌های اپل می‌توانند از اعتبار گیفت کارت اپل استور یا بهتر بگوییم از اعتبار اکانت اپل جهت دسترسی به دنیایی از بازی، نرم‌افزار، موسیقی، کتاب، فیلم و سریال استفاده کنند. خرید گیفت کارت آیتونز و شارژ اکانت، در سرویس آیتونز برای دسترسی به آهنگ‌های جدید، برای استفاده از کتاب‌های گوناگون در نرم‌افزار iBook و برای خرید و دانلود نرم افزارهای موبایل در فروشگاه‌‌های Apple Store و Mac App و کامپیوتر کمپانی Apple، نیز کاربرد دارد.

شارژ اپل آیدی با استفاده از گیفت کارت اپل استور
شارژ اپل آیدی با استفاده از گیفت کارت اپل استور

با خرید گیفت کارت آیتونز، بسیاری از دسترسی‌ها در دستگاه‌های اپل برای شما ممکن خواهند شد و به راحتی می‌توانید هر بازی یا برنامه یا حتی کتاب الکترونیکی را که تمایل داشتید، دانلود کنید. بازی‌های داستانی زیادی برای اندروید، آیفون، کامپیوتر و پلتفر های دیکر ساخته شده‌‌اند. برای دریافت بسیاری از بازی‌ها و برنامه‌ها، انواع خرید درون برنامه‌ای، دانلود فیلم، سریال و موسیقی از آیتونز و همین‌طور خرید اشتراک پریمیوم سرویس‌های مختلف از جمله نتفلیکس نیاز دارید تا گیفت کارت آیتونز را تهیه کنید.

البته یکی از بیشترین کاربرد های گیفت کارت اپل و گیفت کارت گوگل، استفاده از آن‌ها برای خرید درون بازی و درون برنامه است. اگر گیمر هستید و از دستگاه‌های اپل استفاده می کنید، برای خرید پول بازی باید اعتبار اپل آیدی شما به اندازه کافی باشد. مثلا در صورتیکه قصد خرید جم دارید، میتوانید با خرید گیفت کارت اپل آیتونز و ردیم کردن آن، اقدام به خرید جم یا هر خرید درون بازی دیگر کنید.

منبع: آی گیم (/https://igame.ir)

 

پایان رپورتاژ آگهی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *