یک بازی از انیمه Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon ساخته خواهد شد

به تازگی بازی جدید انیمه Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon تایید شد. در ادامه به جزئیات این بازی خواهیم پرداخت.

بازی ساز Neowiz nv کره جنوبی و شبکه اجتماعی ژاپنی Gree Entertainment روز دوشنبه اعلام کردند که در حال توسعه یک بازی نقش آفرینی جدید برای دستگاه‌های iOS و اندروید بر اساس Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon هستند. در ادامه به جزئیات بازی نقش آفرینی Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon می‌پردازیم.

بازی جدید انیمه Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon

  • بازی نقش آفرینی Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon

Neowiz در حال توسعه بازی است و بازی را در سراسر جهان به جز چین توزیع خواهد کرد. Gree Entertainment کار برنامه ریزی بازی را انجام می‌دهد. تاریخ انتشار بازی Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon هنوز مشخص نیست.

تاریخ انتشار بازی Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon

بل یک ماجراجوی جوان است که به امید کشتن هیولاهای کافی برای تقویت توانایی‌های جنگی خود، مرتب وارد ماجذاجویی‌های مختلف می‌شود. در یکی از یورش‌های او به یک سیاه‌چال است که زندگی او توسط یک ماجراجوی زیبا که لیگ‌ها قوی‌تر از او می‌باشد نجات می‌یابد. بل تصمیم می‌گیرد که به اندازه او قوی شود تا بتواند به اندازه کافی خوب باشد تا با ناجی خود وارد رابطه شود.

بازی جدید انیمه Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon
بازی Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon

بازی نقش آفرینی Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *