تریلر فصل جدید بازی Apex Legend منتشر شد !

فصل جدیدی از بازی آنلاین محبوب اپکس بجند در جریان است که در ادامه، با تریلر فصل جدید بازی Apex Legend همراه شما خواهیم بود.

زمان زیادی از فصل نهم بازی Apex Legends نگذشته است همانطور که میدانیم همیشه بعد از عرضه فصل جدید برای بازی ها، یک سری مشکلات و باگ‌های به وجود می آید که شرکت های سازنده و استودیو ها سعی میکنند هرچه سریع با منتشر کردن آپدیت‌ها این مشکلات را بر طرف کنند.

تریلر فصل جدید بازی Apex Legend

در ادامه می‌توانید تریلر فصل جدید بازی Apex Legend را ببینید:

در حالی که قسمت اول Kill Code درباره Lifeline، مگی و لوبا بود که به دنبال سالوو برای بررسی رمز و راز پشت Duardo Silva بودند می‌پردازد، قسمت 2 بر روی کره چشم سایبرنتیکی تمرکز دارد که لوبا در کارخانه‌ای که آنها بازدید کردند دریافت کرد.

او از کریپتو کمک می‌خواهد تا قطعه‌ای از Revenant را هک کند تا برخی تغییرات نگران‌کننده را بررسی کند. با این حال، به نظر می‌رسد که چیزی را در Revenant فعلی ایجاد کرده است. Respawn Entertainment اخیرا Apex Legends: Resurrection Launch Trailer Kill Code Part 2 را با قاتل سایبرنتیک Revenant رونمایی کرده است.

آپدیت قدیمی‌تر برای بازی Apex Legends

تریلر فصل جدید بازی Apex Legend
آپدیت جدید بازی Apex Legends

آپدیت اول ؛ آپدیت قدیمی برای بازی Apex Legends

آپدیت اول شامل تغییراتی در رابطه با کارکتر جدید این بازی یعنی Valkyrie و کارکتر Wattson است و شامل تغییراتی در بخش Arenas و همچنین تغییراتی در لوت بخش بتل رویال می‌شود. آپدیت دوم که به‌مراتب کوچک‌تر بوده و فقط برای استفاده از شخصیت Valkyrie در بخش Firing Range می‌شود. دومین تغییر در این آپدیت مرتبط با امتیازات در بخش Arenas است.

کاراکتر Wattson : وقتی دشمنان از فنس Wattson رد می‌شوند سرعتشان کم می‌شوند و همچنین زمان هر بار استفاده کردن از این توانای کم تر شده است.

کاراکتر Valkyrie : کم شدن مدت زمان انیمیشن Ultimate این کاراکتر و بر طرف شدن باگ کاراکتر در Firing Range و همچنین بر طرف شدن باگ استفاده از Ultimate در هنگام استفاده از Jump Pad.

ماد Arena : اگر در هنگام بازی در این ماد قبل از پایان مچ، بازیکنان بازی را ترک کنند، جریمه خواهند شد. البته بازیکنان در صورتی جریمه خواهند شد که افراده تیمشان کامل باشند. همچنین اگر بازیکنان بخواهند بازی را ترک کنند، با یک اخطار مواجه می‌شوند که به آن ها این جریمه را گوشزد میکند

در مپ Arena باگی وجود داشت که بازیکنان حتی در هنگام بیرون آمد از قسمت خرید اسلحه باز هم می‌توانستند از فروشگاه اسلحه استفاده کنند این مشکل نیز با این آپدیت حل شده است. و همچنین جندین مشکل دیگر هم در این ماد بر طرف شده است

لوت در ماد Battle Royale :از این پس برخی از لوت‌های جعبه‌ ها، روی زمین نیز پیدا می‌شوند. این تغییر باعث می‌شود که بازیکنان لوت های سطح بالاتری را روی زمین پیدا کنند و همچنین Armor سطح 2 بر روی زمین نیز بیشتر شده است.

آپدیت جدید بازی Apex Legends ؛ اگر لفت بدی جریمه میشی!
تریلر فصل جدید بازی Apex Legend

آپدیت دوم : آپدیت قدیمی برای بازی Apex Legends

میزان XP برای زنده ماندن در ماد Arenas افزایش افزایش یافته است. در این آپدیت دوم روش حساب کردن XP برای بازیکنان در این مود به صورت خیلی بهتر و عادلانه تر محاسبه می‌شود.

بیشتر بخوانید :

دیدگاه شما در خصوص تریلر فصل جدید بازی Apex Legend چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *