اکران فیلم Poor Things یورگوس لانتیموس در جشنواره ونیز + تصویر جدید ویلیم دفو در فیلم Poor Things

فیلم Poor Things یورگوس لانتیموس احتمالا در جشنواره ونیز امسال اکران خواهد شد. در ادامه با جزییات آخرین فیلم لانتیموس آشنا خواهید شد.

فیلم بیچارگان یا Poor Things اثر یورگوس لانتیموس (Yorgos Lanthimos) یکی از فیلم‌هایی است که در سال 2023 خواهید دید. اتفاقات فیلم Poor Things در دوران ویکتوریایی جریان دارد و یک داستان عاشقانه از عشق و شجاعت علمی را در این دوران روایت خواهد کرد.

اکران فیلم Poor Things یورگوس لانتیموس در جشنواره ونیز

آخرین فیلم یورگوس لانتیموس

این فیلم داستانی از بل بکستر، یک زن جوان را دنبال خواهد کرد که توسط یک دانشمند غریب دوباره به زندگی بازگردانده می‌شود. اما استون، ویلم دفو، مارک رافلو، رامی یوسف، مارگارت کوالی، کریستوفر ابوت، کاترین هانتر، سوزی بمبا و وین برت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Poor Things حضور دارند. فیلم بیچارگان بازگشت لانتیموس به عرصه کارگردانی بعد از ۵ سال خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم Poor Things منتشر شد !

فیلم Poor Things یورگوس لانتیموس
آخرین فیلم یورگوس لانتیموس

تصویر ویلیم دفو در فیلم poor things

در ادامه می‌توانید تصویر جدید ویلیم دفو در فیلم Poor Things را ببینید:

فیلم Poor Things یورگوس لانتیموس
تصویر ویلیم دفو در فیلم poor things

Poor Things اولین نمایش جهانی خود را در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز خواهد داشت و قرار است توسط Searchlight Pictures در ایالات متحده در 8 دسامبر 2023 و در بریتانیا در 12 ژانویه اکران شود.

Poor Things رسماً در فوریه 2021 معرفی شد. لانتیموس احساس کرد که همکاری مجدد با استون به او مزیتی برای تولید می‌دهد، زیرا آنها اعتماد متقابلی را نسبت به یکدیگر ایجاد کردند. استون همچنین درباره تفاوت روند ساخت Poor Things در مقایسه با The Favorite، به دلیل بازی در نقش تهیه‌کننده، صحبت کرد و گفت:

درگیر شدن در نحوه چیدمان فیلم، از بازیگران گرفته تا مدیران بخش گرفته، بسیار جالب بود. یورگوس کسی بود که این تصمیمات را می‌گرفت، اما من در روندی که در طول همه‌گیری شروع شد، بسیار درگیر شدم. ما در آن مدت به سراغ مردم و بازیگران و همه چیز می‌رفتیم، زیرا نمی‌توانستیم جایی برویم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم Poor Things یورگوس لانتیموس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *