طرفداران پلیاستیشن همیشه از محصولات انحصاری کنسول به خوبی حمایت کردهاند، این قضیه در میزان فروش و در میزان بازدید تریلرها به صورت یکسان عمل کرده است. آخرین تریلر داستانی بازی Marvel’s Spider-Man 2 که در رویداد کامیک کان ۲۰۲۳ سن دیگو به صورت رسمی منتشر شد توانست ظرف یک هفته بیش از ۱۰ میلیون بازدید دریافت کند.
بیشتر بخوانید:
تریلر رسمی marvel spider man 2 منتشر شد
بازدید ده میلیونی تریلر داستانی Spider Man 2
این تریلر حتی در کانال رسمی کمپانی مارول (Marvel) نتوانست نصف این رقم را به دست آورد و بر اساس گزارشهای کاربران، ۱.۵ میلیون بازدید در کانال کمپانی یادشده برای تریلر بخش داستانی بازی Spider-Man 2 ثبت شده است.
شرکت ژاپنی سونی آنقدر از موفقیت بازی خودش مطمئن است که حتی برای نخستین بار در طول سه سال گذشته، باندل بزرگی از بازی Spider-Man 2 را طراحی و توسعه داده که از قاب بدنه تا کنترلرهای دوالسنس همگی با طرحی از مردعنکبوتی هستند. این بازی در آخر برای انتشار در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۳ برابر با ۲۸ مهر ۱۴۰۲ به صورت انحصاری روی کنسول پلیاستیشن ۵ برنامهریزی شده است.
بازدید بالای تریلر گیم پلی اسپایدر من 2
Marvel’s Spider-Man 2 یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط Insomniac Games توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. این فیلم بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی کامیکس مارول، روایتی الهام گرفته از اسطورههای طنز طولانی مدت دارد و در عین حال برگرفته از اقتباسهای مختلف در رسانههای دیگر است.
این سومین ورودی از مجموعه مرد عنکبوتی مارول است که به عنوان دنبالهای بر مرد عنکبوتی مارول (2018) و مرد عنکبوتی مارول: مایلز مورالز (2020) عمل میکند و پیتر پارکر و مایلز مورالس به عنوان دو نفر با هم وارد درگیری میشوند. دو مرد عنکبوتی وارد نبرد با کراون شکارچی و مارمولک میشوند.
بازدید ده میلیونی تریلر داستانی Spider Man 2 در یک هفته
بیشتر بخوانید: