گیم پلی بازی Marvel Spider Man 2 منتشر شد [+ویدیو]

بازی مرد عنکبوتی 2 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال 2023 است که اخیراً گیم پلی بازی Marvel Spider Man 2 منتشر شد و طرفداران را شوکه کرد.

اخیراً در برنامه پلی استیشن شو کیس گیم پلی بازی مرد عنکبوتی 2 به انتشار رسید. اولین تریلر مرد عنکبوتی 2 در سال 2021 منتشر شد و این بازی Marvels Spider Man 2 را به یکی از مورد انتظارترین انحصاری‌های پلی استیشن تبدیل کرد. این بازی در پاییز امسال (2023) منتشر خواهد شد.

گیم پلی بازی Marvel Spider Man 2

گیم پلی بازی مرد عنکبوتی 2

گیم پلی بازی Marvel Spider Man 2
تریلر مرد عنکبوتی 2

Marvel’s Spider-Man 2 یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط Insomniac Games توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. این فیلم بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی کامیکس مارول، روایتی الهام گرفته از اسطوره‌های طنز طولانی مدت دارد و در عین حال برگرفته از اقتباس‌های مختلف در رسانه‌های دیگر است. این سومین ورودی از مجموعه مرد عنکبوتی مارول است که به عنوان دنباله‌ای بر مرد عنکبوتی مارول (2018) و مرد عنکبوتی مارول: مایلز مورالز (2020) عمل می‌کند و پیتر پارکر و مایلز مورالس به عنوان دو نفر با هم وارد درگیری می‌شوند. دو مرد عنکبوتی وارد نبرد با کراون شکارچی و مارمولک می‌شوند.

بازی Marvels Spider Man 2

در ادامه می‌توانید گیم پلی بازی مرد عنکبوتی 2 را ببینید:

Spider-Man 2 یک بازی ویدئویی اکشن ماجراجویی تک نفره خواهد بود که در منظر سوم شخص اجرا می‌شود. مانند بازی اول و مایلز مورالس، پارکر و مورالس دو شخصیت اصلی هستند که به صورت جداگانه مطابق با داستان قابل بازی هستند، زیرا در شهر نیویورک جهان باز می‌روند و با دشمنان می‌جنگند. بازیکنان می‌توانند توانایی های جدیدی به دست آورند و لباس‌های مختلف مرد عنکبوتی را جمع آوری کنند. علاوه بر گیم پلی استاندارد پارکر، زمانی که به سیمبیوت Venom متصل شود، می‌تواند بازی کند و به او پیچک‌هایی می‌دهد که در طول مبارزه از آنها استفاده می‌کند.

هنگام تبلیغ بازی Marvel’s Spider-Man (2018) در سپتامبر 2018، مدیر خلاق بازی برایان اینتیهار در یک پادکست Kinda Funny Games در مورد حذف لباس همزیستی مرد عنکبوتی از کمیک توسط بازی سوال شد.

Intihar پاسخ داد:

من فکر می کنم که فقط ساختن آن یک لباس غیرقابل باز شدن، عدالت را رعایت نمی‌کند. این یکی از بهترین داستان‌ها برای مرد عنکبوتی است. من فکر می‌کنم این یک داستان پیچیده خواهد بود.

نیت Insomniac Games برای معرفی Venom به روایت خود و همچنین نقش‌های برجسته‌تر به نورمن آزبورن و پسرش هری. هنگام رونمایی از مایلز مورالز در رویداد رونمایی پلی استیشن 5 سونی در ژوئن 2020، Insomniac اظهار داشت که عنوان مستقلی که مایلز را به عنوان قهرمان اصلی بازی می‌کند، از این واقعیت که آنها «بسیاری از داستان پیتر برای گفتن» در بازی‌های آینده دارند، کم نمی‌کند.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *