تریلر رسمی marvel spider man 2 منتشر شد + معرفی شخصیت ونوم

چندی پیش، پس از اینکه شخصیت ونوم بازی مرد عنکبوتی معرفی شد، تریلر رسمی marvel spider man 2 به انتشار رسید که بازتاب فراوانی را به خودش کسب کرد.

برایان اینتیهار، مدیر خلاق Insomniac Games ،Casting Venom برای Marvel’s Spider-Man 2 از شخصیت عجیب‌تری به اسم ونوم که محبوبیت زیادی دارد، تصویر جدیدی را به نمایش گذاشت تا طرفداران را به وجد بیاورد. همچنین روز گذشته، تریلر رسمی خودش را نیز به انتشار رساند.

تریلر رسمی marvel spider man 2 منتشر شد

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر بازی marvel spider man 2 را ببینید:

بامداد امروز، لحظه هیجان‌انگیزی برای بازیکنان پلی‌استیشن بود؛ زیرا تیم Insomniac به تازگی یک پانل جذاب در کامیک کان سن دیگو را با افشاگری‌های جدید فوق العاده از Marvel’s Spider-Man 2 جمع آوری کردند. این  بازی، شامل اولین نگاهی به کنسول PS5 – Marvel’s Spider-Man 2 Limited Edition Bundle است که دارای طراحی روی جلد کنسول PS5 سفارشی و کنترلر بی‌سیم DualSense می‌باشد.

تصویر جدید از ونوم Marvrl’s Spider Man منتشر شد !

معرفی شخصیت ونوم

او درباره ظاهر ونوم در این بازی، در مصاحبه با EW گفت:

این یکی از چیزهایی بود که تا زمانی که ممکن بود از آن اجتناب می‌کردم، زیرا خیلی می‌ترسیدم که چه کسی قرار است صدا را اجرا کند.

بیشتر بخوانید:

گیم پلی بازی Marvel Spider Man 2 منتشر شد

بهترین بازی های 2023 و تمام دوران

علیرغم رهبری یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی پرفروش دهه گذشته، بازی قبلی Spidey در سال 2018 که تا ژوئن 2022 33 میلیون نسخه فروخت. استودیو Insomniac Games، نگاهی تازه به شخصیت شرور Marvel’s Spider-Man 2 یعنی Venom ارائه کرده است. اسکرین شات جدیدی از این شخصیت از طریق Entertainment Weekly، که با برخی از توسعه‌دهندگان بازی قبل از رونمایی بزرگتر Comic-Con در اواخر این هفته صحبت کرد، منتشر شد.

تریلر رسمی marvel spider man 2
تریلر رسمی marvel spider man 2

جدیدترین تصویر از ونوم بازی اسپایدرمن

در ادامه می‌توانید عکس ونوم مارول اسپایدرمن 2 را ببینید:

تریلر رسمی marvel spider man 2
جدیدترین تصویر از ونوم بازی اسپایدرمن

تونی تاد بازیگر Candyman در دنباله PS5، صدای Venom را که توسط سمبیوت‌ها تغذیه می‌شود، صداپیشگی خواهد کرد. برایان اینتیهار، کارگردان Insomniac به EW گفت:

انتخاب این شخصیت را تا زمانی که ممکن بود به تعویق انداختم، زیرا من از اینکه قرار است چه کسی را صداپیشه کنم خیلی می‌ترسیدم. ما می‌دانستیم که خیلی پیش‌بینی می‌شود و مردم نظرات زیادی در مورد آن خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های ابرقهرمانی تاریخ + 2023

کارگردان ارشد هنری جاسیندا چو نیز در مورد طراحی بصری این شخصیت صحبت کرد و گفت:

یکی از چالش‌هایی که در طول تولید داشتیم این بود که ونوم چقدر صحبت می‌کند؟ به یاد دارم که در اوایل مفاهیمی را انجام دادیم که آیا ونوم اصلا صحبت می‌کند؟ آیا او می‌خندد؟ آیا او لبخند می‌زند؟ آیا او اخم می‌کند؟ این یک خط باریک بین ترسناک کردن این موجود است، اما به گمانم قابل ربط است.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *