تیزر رسمی بازی Projekt Z: Beyond Order منتشر شد

«Projekt Z: Beyond Order» یک بازی زامبی‌محور اول شخص co-op جدید است که در طول جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد. چندی پیش تیزر رسمی بازی Projekt Z: Beyond Order منتشر شد.

شرکت «Modus» شب گذشته تیزر Projekt Z: Beyond Order  را منتشر کرد. این بازی، یک بازی زامبی‌محور با حالت اول شخص است که در طول جنگ جهانی دوم رخ می‌دهد. توسعه دهنده بازی، «314 Arts»، بازی «Projekt Z» را تحت تأثیر بازی‌های «Left 4 Dead»، «Escape From Tarkov» و «Fallout Shelter» ساخته است.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های زامبی 2023 [اندروید، آیفون، PS5 و کامپیوتر]

تیزر رسمی بازی Projekt Z: Beyond Order منتشر شد

در این بازی، گروه‌های «Co-op» در رایانه شخصی خود، ماموریت‌های داستانی دارند تا برای جمع‌آوری منابع و کشف برنامه‌های مخفی زامبی‌های نازی اقدام کنند. ««Projekt Z»» همچنین دارای حالت بقا در مقابل موج عظیم زامبی‌ها خواهند بود.

«Projekt Z: Beyond Order»، برای اولین بار در ماه مه 2022 (اردیبهشت/خرداد 1401) به عنوان بخشی از یک کمپین سرمایه‌گذاری جمعی از طریق «Kickstarter» معرفی شد. توسعه دهنده بازی، «314 Arts» هدف خود را 100,000 یورو تعیین کرده بود؛ اما احتمال می‌رفت که به هدف مورد نظر نرسد، به همین دلیل کمپین «Kickstarter» با جمع‌آوری تنها 35,805 یورو لغو شد.

«314 Arts» از آن زمان به بعد، پروژه را با شرکت «Modus Games» شریک شد. طرفداران بازی قبلی «314 Arts» که «Vengeance» نام داشت، اکنون رونمایی رسمی از بازی «Projekt Z» را در قالب یک تریلر دیده‌اند. تیزر پروژه زی ، به یک ویژگی خاص اشاره می‌کند.

بازی «Projekt Z: Beyond Order» در تاریخی نامعلوم در سال 2024، برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری X/S و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. در «Projekt Z: Beyond Order»، شما به همراه سایر بازیکنان، باید در یک جهان‌باز، در یک جزیره متروکه، با انبوهی از زامبی‌ها مبارزه کنید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *