بازی Marvel’s Spider Man 2 منتشر شد + تریلر بخش داستانی

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، بازی Marvel’s Spider Man 2 به صورت رسمی توسط استودیوی «سونی» و «مارول» منتشر شد. این بازی، دنباله 1 Marvel’s Spider Man است.

بازی مرد عنکبوتی 2 ، یک بازی اکشن ماجراجویی است که استودیوی «Insomniac Games» آن را توسعه داده و توسط «Sony Interactive Entertainment» به انتشار رسیده است. داستان این بازی، اقتباسی از اسطوره‌های کمیک قدیمی مارول است که در رسانه‌های دیگر نیز به تجسم درآمده بودند.

بیشتر بخوانید: منوی شروع بازی مرد عنکبوتی 2 چگونه خواهد بود؟

بازی Marvel’s Spider Man 2 منتشر شد

صبح امروز، بالاخره بازی «مرد عنکبوتی 2 مارول» به همراه انتشار یک تریلر داستانی، برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد. «Marvel’s Spider Man 2» به عنوان دنباله بازی «Marvel’s Spider Man 2018 و «Marvel’s Spider-Man: Miles Morales» عمل می‌کند.

تریلر بخش داستانی بازی اسپایدر من 2 که بامداد امروز منتشر شد، نگاهی به «پیتر پارکر» و «مایلز مورالز»، در مقابل چندین شرور محبوب دنیای مارول داشته است. بازی «Marvel’s Spider Man 2»، در تاریخ 20 اکتبر 2023 برای کنسول پلی استیشن 5 به انتشار رسید و روایت سینمایی، شخصیت‌ها، تصاویر، گیم‌پلی و محتوای آن به شدت مورد تحسین منتقدان واقع شد.

بازی «Marvel’s Spider Man 2» به همراه بازی «Ratchet and Clank: Up Your Arsenal»، با نمره 91 از 100، جزء بهترین بازی‌های استودیوی «Insomniac Games» محسوب می‌شوند. «Marvel’s Spider Man 2» همچنین تنها بازی این استودیو است که پس از تقریباً دو دهه توانسته نمره 90 به بالا را در وب‌سایت «Metacritic» دریافت کند. این بازی نیز با دریافت 95 نقد در وب‌سایت «Opencritic»، همین میانگین را به دست آورده است.

استودیو «Insomniac Games»، اعلام کرد که بازی «مرد عنکبوتی 2 مارول»، پس از انتشار حالت «نیو گیم پلاس» (New Game Plus) را دریافت خواهد کرد. نسخه مبتنی بر دیسک بازی بدون نیاز به پچ، قابل بازی خواهد بود؛ اما استودیو اعلام کرده است که به‌روزرسانی روز اول شامل پیشرفت‌های قابل توجهی است و ارزش دانلود آن را دارد. این پچ به صورت خودکار برای بازیکنانی که بازی را به صورت دیجیتالی خریداری می‌کنند، اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *