عکسی از بازی Assassin’s Creed Red لو رفت

اخیرا عکسی از بازی Assassin’s Creed Red در فضای مجازی لو رفته که تصویری از شخصیت اصلی این بازی را نشان می‌دهد.

یکی از نویسندگان استودیو «یوبیسافت» (Ubisoft)، به تازگی یک تصویر هنری از «Assassin’s Creed Red» را منتشر کرده است که در آن می‌توانید شخصیت اصلی نسخه بعدی را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: تریلر جدید بازی Assassin’s Creed Nexus VR منتشر شد

انتشار عکسی از بازی Assassin’s Creed Red

«پیر بودرو»، از نویسندگان محبوب «یوبیسافت» است که به خاطر نوشتن داستان‌های جذاب در این سری بازی‌ها، جوایز مختلفی را در کلکسیون خود دارد. او به تازگی در پروفایل کاری خود، یک تصویر منتشر کرده که بسیاری فکر می‌کنند شخصیت اصلی نسخه بعدی بازی، یعنی «Assassin’s Creed Red» است.

عکسی از بازی Assassin’s Creed Red

تصویر دارای زمینه قرمز است و در آن یک زن با لباس‌های کلاسیک این سری، روی سقف یک خانه‌ای با معماری ژاپنی نشسته و به نظر می‌رسد یک کاتانا در دست دارد. احتمالاً در آینده‌ای نزدیک، (شاید در مراسم TGA)، جزئیات بیشتری از این بازی به اشتراک گذاشته شود. تاریخ رسمی انتشار «Assassin’s Creed Red» هنوز مشخص نیست؛ اما به نظر می‌رسد که در سال 2024 عرضه شود.

براساس شایعات و اطلاعاتی که در مورد «Assassin’s Creed Red» منتشر شده می‌توان گفت که این بازی احتمالاً دارای دو قهرمان خواهد بود. به عبارت دیگر، یک شینوبی زن و یک سامورایی آفریقایی به عنوان شخصیت‌های اصلی در نظر گرفته شده‌اند. این احتمال وجود دارد که شخصیت سامورایی آفریقایی بر اساس یاسوکه الهام گرفته باشد که یک سامورایی واقعی از قرن شانزدهم در ژاپن است؛ اما برای تأیید این خبر، باید منتظر اطلاعات رسمی بیشتری باشیم.

بیشتر بخوانید:

منبع: Gamerant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *