مشخصات سیستم مورد نیاز Alan Wake 2 اعلام شد

استودیوی محبوب «رمدی» (Remedy)، چندی پیش در یک اعلامیه جدید، مشخصات سیستم مورد نیاز Alan Wake 2 را به صورت رسمی اعلام کرد.

به تازگی، استودیوی «رمدی» (Remedy) اعلام کرد که برای تجربه بازی «Alan Wake 2»، نیاز به یک کامپیوتر قدرتمند دارید. حجم این بازی حدود 90 گیگابایت است. «Alan Wake 2» در تاریخ 27 اکتبر 2023 (5 آبان 1402) برای پلتفرم‌های «پلی استیشن 5»، «ایکس باکس سری ایکس/اس» و «PC» عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2023 و تمام دوران

مشخصات سیستم مورد نیاز Alan Wake 2 اعلام شد

تنها یک هفته تا انتشار بازی «Alan Wake 2» باقی مانده و در حال حاضر اطلاعات جدیدی از سمت شرکت «Remedy Entertainment» درباره مشخصات سیستم پیشنهادی بازی آلن ویک 2 منتشر شده است.

  • گرافیک: Nvidia GeForce RTX 2060 یا AMD Radeon RX 6600
  • رم: 6 گیگابایت
  • CPU: اینتل i5-7600K
  • سیستم عامل: ویندوز 10/11 64 بیتی
  • فضای ذخیره‌سازی: 90 گیگابایت حافظه SSD

سیستم مورد نیاز Alan Wake 2

«توماس پوها»، مدیر بخش ارتباطات استودیوی «رمدی»، به تازگی تأیید کرده بود که در بازی «Alan Wake 2»، بر روی کنسول‌ها (به جز ایکس باکس سری اس) حالت عملکرد «Performance Mode» وجود دارد که به بازیکنان امکان می‌دهد با کاهش کیفیت بصری، نرخ 60 فریم در ثانیه بازی را تجربه کنند.

در مصاحبه‌ای با «IGN»، «توماس پوها» جزئیات بیشتری را درباره این حالت ارائه کرده است. اگرچه در ایکس باکس سری اس حالت عملکرد وجود ندارد؛ اما در طول فرآیند بهینه‌سازی بازی برای این کنسول که از ابتدای سال جاری آغاز شده بود، تیم توانست راه‌هایی برای اجرای حالت عملکرد مناسب پیدا کند که به طور معمول با نرخ 60 فریم در ثانیه اجرا می‌شود.

«Alan Wake II» یک بازی ترسناک است که توسط استودیوی «Remedy Entertainment» توسعه داده شده و توسط «Epic Games Publishing» منتشر خواهد شد. این بازی دنباله‌ای بر داستان «آلن ویک 1» است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *