بازی Remnant 2 بیش از 2 میلیون نسخه فروخت

فروش 2 میلیون نسخه بازی Remnant 2 ثابت کرد که بازی جدید کمپانی Gunfire Games موفقیت بیشتری نسبت رقیب خود، Payday 3 داشته است.

بازی Remnant 2 سال‌ها پس از وقایع اولین بازی اتفاق می‌افتد که در آن شخصیت اصلی بازی Ward 13 را کشف می‌کند که برای متوقف کردن Root باید وارد یک هزارتو شود. ما در بازی Remnant 2 شاهد دنیاهای کاملاً جدیدی مانند N’Erud، Losomn و Dran خواهیم بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فروش 2 میلیون نسخه بازی Remnant 2

این بازی که توسط شرکت «Gearbox» در تاریخ 25 جولای 2023 (3 مرداد 1402) برای Xbox سری S و X، پلی استیشن 5، و کامپیوتر‌های شخصی منتشر شد، تاکنون بیش از دو میلیون نسخه فروخته است و بیش از 700 میلیون کرون (یا 66 میلیون دلار) در نیمه دوم سال، درآمدزایی داشته است. یک میلیون از نسخه‌های این بازی تنها چهار روز پس از انتشار آن به فروش رفت.

فروش 2 میلیون نسخه بازی Remnant 2

اولین DLC پولی Remnant 2 که «The Awakened King» نام دارد، اکنون روی تمامی پلتفرم‌ها در دسترس است. این DLC، یک منطقه جدید به نام «Losomn» را همراه با یک دشمن، سلاح و زره جدید اضافه می‌کند. The Awakened King همچنین دشمنان جدید، دانجن‌ها و Archetype جدیدی به نام The Ritualist را وارد بازی کرده است. این محتوای تازه، همچنین به صورت Co-Op قابل بازی‌ است، حتی اگر دیگران این دی‌ال‌سی را نخریده باشند.

این بازی، دنباله‌ای از بازی Remnant: From the Ashes است که توسط Gearbox در سال 2019 برای Xbox One، پلی استیشن 4 و کامپیوتر و در سال 2023 برای نینتندو سوییچ منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Remnant 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *