بازی The Last of Us Part 2 Remastered رسما معرفی شد

بازی The Last of Us Part 2 Remastered به طور رسمی از طرف استودیو «Naughty Dog» معرفی و تاریخ انتشار آن برای کنسول «Ps5» مشخص شد.

«Naughty Dog» به طور رسمی اعلام کرد که نسخه ریمستر بازی آخرین بازمانده از ما 2 برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این بازی در تاریخ 19 ژانویه 2024 (29 دی 1402) منتشر خواهد شد و نسخه فیزیکی دیلاکس آن نیز عرضه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی The Last of Us Part 2 Remastered برای Ps5

نسخه W.L.F شامل صفحه SteelBook، چهار پین لعاب‌کاری شده، یک وصله Washington Liberation Front و در مجموع ۴۷ کارت Society of Champions، از جمله هشت کارت هولوگرافیکی خواهد بود. این نسخه از بازی به طور انحصاری در PlayStation Direct در ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، فرانسه، بنلوکس، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و اتریش در دسترس خواهد بود.

بازی The Last of Us Part 2 Remastered

همچنین، «Naughty Dog» تایید کرده است که دارندگان کنسول PS4 می‌توانند با پرداخت ۱۰ دلار، نسخه PS5 را دریافت کنند و سِیوهای ذخیره شده از بازی به ریمستر The Last of Us Part 2 منتقل خواهند شد. اطلاعاتی درباره نسخه ریمستر بازی The Last of Us Part 1 برای سایر پلتفرم‌ها به جز پلی استیشن ۵ منتشر نشده است.

در ریمستر بازی The Last of Us Part 2، یک مجموعه جدید از سطوح گم‌شده (Lost Levels) به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا برخی از سناریوهای قابل بازی که قبلاً حذف شده بودند را بررسی کنند. این سطوح کاملاً تکمیل نشده‌اند و به جای مراحل کامل، آن‌ها شامل بخش‌های ابتدایی توسعه هستند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد نگاهی کلی به دنیای قسمت دوم پیدا کنید و همچنین شامل تفسیر توسعه‌دهندگان می‌شود تا به آن‌ها زمینه غنی‌تری بدهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسخه ریمستر The Last of Us Part 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *