بعد از موفقیت بازی سونیک، شرکت سگا به ساخت فرانچایزهای بزرگ‌تر فکر می‌کند

اخیراً، شرکت سگا اعلام کرده که قصد دارد بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های خود، مانند بازی سونیک را گسترش دهد. این اقدام، می‌تواند درآمدزایی خوبی برای این شرکت داشته باشد.

«شوجی اوتسومی»، مدیر عامل کمپانی سگا ، در یک مصاحبه با شبکه «CNBC» اعلام کرد که این شرکت قصد دارد با استفاده از برخی از مالکیت‌های معنوی خود، موفقیت‌های اخیری که در زمینه فیلم و سریال‌های سونیک داشته را تقویت کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت فرانچایزهای بزرگ توسط شرکت سگا

«شوجی اوتسومی»، درباره این تصمیم خود گفت:

ما نه تنها از طریق بازی‌ها، بلکه از طریق فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی نیز سعی کرده‌ایم سونیک را به شکلی گسترده‌ای احیا کنیم. در حقیقت، سونیک در «Roblox» نیز حضور دارد و در حال حاضر با لگو همکاری می‌کنیم. بنابراین، هم اکنون سونیک در حال احیا است. همچنین، ما دارای سایر آی‌پی‌های بزرگی هستیم که نمی‌توانم به طور دقیق درباره آن‌ها صحبت کنم؛ اما در نظر داریم سایر آی‌پی‌های کلاسیک و بازی های Sega را نیز احیا کنیم.

شرکت سگا

فیلم سونیک خارپشت، در سال 2020 اکران شد و حدود 320 میلیون دلار فروش در باکس آفیس داشت. در سال گذشته، دنباله این فیلم نیز منتشر شد و بیش از 405 میلیون دلار درآمد کسب کرد. همچنین، فیلم سونیک خارپشت 3 نیز برنامه‌ریزی شده تا در دسامبر 2024 اکران شود.

همچنین، مدیر عامل سگا اعلام کرد که توسعه اولین بازی Super Game، به صورت پیوسته در حال پیشرفت است. به گفته «یوجی اوتسومی»، پروژه «Super Game» که توسط ناشر ژاپنی سگا در ماه مه 2021 معرفی شد، شامل چندین عنوان است که از تکنولوژی‌های متنوع سگا استفاده می‌کند و خارج از چارچوب سنتی بازی‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام شرکت سگا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *