مراحل تولید Prince of Persia: The Lost Crown به اتمام رسید

شرکت یوبیسافت در حساب توئیتر Prince of Persia اعلام کرد که مراحل تولید Prince of Persia با عنوان The Lost Crown به پایان رسیده است.

با اتمام توسعه بازی Prince of Persia: The Lost Crown از سوی استودیو مون‌پلیه، طرفداران زیادی منتظر عرضه آن هستند. در تریلر جدیدی که توسط یوبیسافت در حساب توئیتر شاهزاده پارسی منتشر شد، شاهد پایان مراحل تولید بازی هستیم و این شرکت به شدت منتظر تجربه‌ی گیمرها در ایران با این اساطیر است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تولید Prince of Persia: The Lost Crown به پایان رسید

در بازی Prince of Persia: The Lost Crown، شما کنترل قهرمان جدیدی به نام سارگون را بر عهده دارید که عضوی از جنگجویان تسلیم‌ناپذیر به نام The Immortals است. شما برای نجات شاهزاده‌ای که ربوده شده، باید به کوه قاف سفر کنید. در طول این سفر، سارگون به تدریج قدرتمندتر خواهد شد و توانایی‌های جدیدی برای تغییر فضا و زمان به دست می‌آورد.

مراحل تولید Prince of Persia

بازی Prince of Persia: The Lost Crown در تاریخ 28 دی 1402 (18 ژانویه 2024) برای پلتفرم‌های مختلف از جمله پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. همچنین، در تاریخ 21 دی 1402 (11 ژانویه 2024) نسخه دموی رایگان بازی نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Prince of Persia: The Lost Crown چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *