جاناتان میجرز از مارول اخراج شد

در 18 دسامبر (27 آذر)، هیئت منصفه منهتن، جاناتان میجرز را به دلیل ضرب و شتم درجه سوم و آزار و اذیت مجرم شناختند و این بازیگر از استودیوی مارول اخراج شد.

بازیگر هالیوود Jonathan Majors قبل از دستگیری در ماه مارس، در نقش یک شخصیت کلیدی در دنیای سینمایی مارول بازی می‌کرد و استودیوی مارول کل داستان فعلی خود را حول محور «کانگ فاتح» می‌ساخت. این شخصیت در سریال لوکی و فیلم مرد مورچه‌ای: شیدایی کوانتومی با بازی میجرز حضور داشت و قرار بود در پنجمین فیلم انتقام جویان حضور حضور پررنگی داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اخراج جاناتان میجرز از مارول

مارول اکنون می‌تواند بازیگر این نقش را عوض کند و فرد دیگری را به عنوان کانگ فاتح جلوی دوربین بیارود، اما راه دیگر این است که برنامه‌های خود را دوباره توسعه دهد و روی یک شرور کاملاً جدید تمرکز کند. نشانه هایی وجود دارد که نشان می‌دهد مارول قبلاً این کار را انجام داده است.

جاناتان میجرز

در ماه نوامبر، مارول، خالق لوکی، «مایکل والدرون» را استخدام کرد تا بر روی فیلمنامه جدیدی از آنچه زمانی انتقام جویان: سلسله کانگ نامیده می‌شد، کار کند، اما به گفته منابع، اکنون از آن به عنوان انتقام جویان 5 یاد می‌شود. این استودیو ماه‌ها فرصت داشته تا برای چنین احتمالی برنامه‌ریزی کند و این امکان وجود دارد که والدون بخشی از این اصلاح دوره باشد.

میجرز یکی از برترین بازیگران در حال رشد هالیوود به حساب می‌آمد. او علاوه بر فیلم مرد مورچه‌ای 3 در سال 2023، در فیلم کرید 3 بازی کرد. او ابتدا با فیلم آخرین مرد سیاه‌پوست در سان فرانسیسکو به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اخراج میجرز از مارول چیست؟ به نظر شما کسی جایگزین او خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *