بازی Prince of Persia: The Lost Crown به صورت رسمی، دوبله فارسی دریافت خواهد کرد

بازی Prince of Persia: The Lost Crown تنها حدود یک ماه دیگر راهی بازار می‌شود تا طرفداران شاهزاده ایرانی بعد از سال‌ها انتظار، یک بازی جدید از این مجموعه را تجربه کنند.

گیمرهای ایرانی خاطرات زیادی از این مجموعه دارند و بازی شاهزاده ایرانی: تاج گمشده قصد دارد تا خاطرات ما را با داشتن دوبله فارسی، دوست‌داشتنی‌تر کند. یک یوتوبر ایرانی به نام «پویا ردباز» که توانسته بازی را زودتر تجربه کند، در ویدیوی اخیر خود به پیش‌نمایش بازی پرداخت و به حضور زبان فارسی در این عنوان اشاره کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی Prince of Persia: The Lost Crown دوبله و زیرنویس فارسی دارد

بازی شاهزاده ایرانی جدید، نه‌تنها برای منوها و زیرنویس خود از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند، بلکه صداپیشگی کاملاً فارسی نیز دارد. لازم به ذکر است که در گذشته شاهد بازی‌هایی بودیم که برای متون خود از زبان فارسی استفاده می‌کردند، اما وجود صداپیشگی حرفه‌ای فارسی در یک بازی جهانی تقریباً بی‌سابقه است.

بازی Prince of Persia: The Lost Crown

یوبیسافت با تیمی حرفه‌ای برای صداپیشگی فارسی این بازی همکاری کرده است. با تأیید «سپهر ترابی»، فرایند دوبله این بازی توسط گروهی از صداپیشگان حرفه‌ای فارسی انجام شده و خود او نیز یکی از صداپیشگان حاضر در این پروژه بوده است. در حال حاضر، اطلاعات رسمی بیشتری درباره لیست صداپیشگان دوبله فارسی Prince of Persia: The Lost Crown در دسترس نیست.

نسخه جدید مجموعه شاهزاده ایرانی با نام Prince of Persia: The Lost Crown، در تاریخ 28 دی برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دوبله فارسی در بازی «Prince of Persia: The Lost Crown» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *