زمان عرضه نینتندو سوییچ 2 فاش شد

به گزارش سایت «بلومبرگ»، شرکت نینتندو امسال امکان دارد که کنسول نینتندو سوییچ 2 را با یک صفحه‌نمایش هشت اینچی به بازار عرضه کند.

این اخبار، براساس افشاگری «هیروشی هایاسه» و به نقل از گزارش بلومبرگ اعلام شد. نسخه‌های اولیه کنسول‌های نینتندو، از سال 2017 وارد بازار شده بودند و حالا با شایعات مختلف، انتظار می‌رود نسخه جدید آن در سال 2024 با یک صفحه‌نمایش هشت اینچی عرضه شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زمان عرضه نینتندو سوییچ 2 فاش شد

«هیروشی هایاسه»، افشاگر معتبر این حوزه، اعلام کرده که احتمالاً دومین کنسول نینتندو سوییچ با صفحه‌نمایش هشت اینچی در سال 2024 به بازار خواهد آمد؛ اما حالا مقامات نینتندو هنوز به صورت رسمی اطلاعاتی درباره این کنسول جدید اعلام نکرده و سیاست سکوت را در مورد آن حفظ نمودند.

نینتندو سوییچ 2

شایعات در مورد نینتندو سوییچ 2 به‌زودی به حقیقت می‌پیوندند در حالی که شرکت‌های بازی‌سازی ژاپنی نیز به این موضوع هیجان زیادی نشان داده‌اند. گزارش‌ها حاکی از این است که نینتندو در گیمزکام 2023 برای اولین‌بار پشت درهای بسته برای بازی‌سازها و ناشران، کنسول سوییچ 2 را به نمایش گذاشته است.

در مورد مشخصات سخت‌افزاری این کنسول نیز هنوز اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد. از یک سو گفته می‌شود از تراشه پنج نانومتری استفاده کرده و از سوی دیگر ادعا شده که از تراشه هشت نانومتری سامسونگ بهره می‌برد.

شایعات حتی به وجود یک نسخه ویژه از T234 به نام NVIDIA Tegra 239 اشاره دارند که اگر صحت داشته باشد، کنسول نینتندو سوییچ از ویژگی‌هایی چون NVIDIA DLSS و ری تریسینگ پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به این شایعات و حرف‌وحدیث‌ها، باید منتظر ماند دید چه زمانی نینتندو به‌صورت رسمی از کنسول جدید خود رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسول نینتندو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *