تریلر شخصیت Ed در بازی Street Fighter 6 منتشر شد

تریلر شخصیت Ed ، جدیدترین مبارز در بازی Street Fighter 6 منتشر شد و این تریلر به سبک مبارزه و قدرت‌های این شخصیت می‌پردازد.

سال گذشته، «کپکام» نسل جدیدی از مجموعه افسانه‌ای بازی‌های مبارزه‌ای با عنوان بازی مبارز خیابانی 6 منتشر کرد و در چند ماه اول، با دو شخصیت دیگر به نام‌های «رشید» و «آکی»، به سرعت توانست سبک منحصربه‌فردی را ارائه دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر شخصیت Ed در بازی Street Fighter 6

شخصیت «اد»، تا چند هفته دیگر به این بازی اضافه خواهد شد. به عنوان یک بکسور و شاگرد «بالراگ»، «اد» آماده است نشان دهد که قدرت واقعی چیست. از آنجا که ضربات او همچنین با قدرت روانی افزایش یافته‌اند، او می‌تواند برای بسیاری از حریفان خود خطرناک باشد. در ادامه می‌توانید تریلر شخصیت Ed در بازی Street Fighter 6 را مشاهده کنید:

در اولین تریلر، می‌توانید برخی از مهارت‌های «اد» را مشاهده کنید. وقتی که او برای اولین بار در استریت فایتر 5 حضور پیدا کرد، توانست تعداد کمی از بازیکنان را به خود جذب کند. با این حال، نسخه جدید پیشرفت قابل توجهی داشته، زیرا سیستم‌های جدید امکانات گسترده‌تری را فراهم کردند.

کپکام قصد دارد «اد» را در فوریه 2024 برای Street Fighter 6 منتشر کند، اما تاریخ دقیقی برای انتشار اعلام نشد. بعد از آن، تنها شخصیت آکوما برای سال اول باقی خواهد ماند. جالب است ببینیم چگونه این دو شخصیت در ماه‌های آینده دنیای بازی‌های مبارزه‌ای را تکان خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی مبارز خیابانی 6 چیست؟ آیا از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gamingdeputy


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *